tomekhxc Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 czytam i czytam i tutaj jest tylko o wyrezaniu i podlaczeniu silniczkow,teraz tak mam bixy ale nie posiadam panelu sterowania w kabinie i wie ktos jak calosc ogarnac?chodzi mi o takie poziomowanie reczne od a -z robil ktos od podstaw? A fabrycznie co miałeś? xenon? Jeśli nie masz regulacji poziomu z kabiny to wygląda jak by było fabryczne autopoziomowanie. nie mialem ksenonu dlatego pytam
slo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 no to masz regulacje z kabiny teraz przecież ? Czy zmieniałeś coś ? przedtem miałeś zwykłe światła to powinienes miec panel regulacji
tomekhxc Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 no to masz regulacje z kabiny teraz przecież ? Czy zmieniałeś coś ? przedtem miałeś zwykłe światła to powinienes miec panel regulacjiwlasnie ze nic nie mialem wersja usa lampy byly na sztywno ustawiane bez regulacji
slo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 aaa to kaszanka.. napisz do Bart-S on Ci powie co zrobić w takim wypadku
Malinioo93 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Witam wszystkich! Jak wcześniej pisałem chciałem bi-xenon, który już mam;) ale przy rezaniu tego moda prawa lampa nie opuszcza się tak samo jak lewa. Nie wiem czy tak powinno być. Jak jest z tym u was? Dwie lampy zjeżdżają tak samo w dół czy tak jak u mnie strona kierowcy bardziej idzie w dół jak ta pasażera? Przekładałem już nawet silniczek lewa>prawa i jest to samo;(
Fr0styyy. Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Może po prostu są źle ustawione?
Malinioo93 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Problem rozwiązany Kupiłem lampy przerobione z soczewką B8, więc kombinowane. Środek lampy nie mieścił się w obudowie i klapka z przetwornicą wszystko przyciskała. Małe układanie przewodów, przekręcanie elementów, pomogło natomiast było to robione na max obniżonej lampie. Byłem na stacji ustawili mi światełka (prawe podnieśli) i ten sam problem: coś ją tam w środku blokuje i silniczek nie da rady jej opuścić. Na razie zostawiam jak jest bo po raz kolejny nie chcę wyjmować lampy i bawić się tym. Już wiem co jest więc pokombinuję następnym razem
sebamol Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 czy może ktoś mi napisać czy te małe białe kostki pod silniczki w lampę - 3pinowe można zakupić w serwisie i jaki jest ich numer...? Thx.
Malinioo93 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 W ostateczności możesz dociąć te 4pinowe od bixa Również siedzą solidnie jak 3pinowe. Sam przycinałem do starych lamp żeby jakieś tam były. Jak ja rezałem swoją regulację to zauważyłem, że i silniczek od Passata działa w Audi, czyli wychodziło na to, że można było od razu wsadzić cały silniczek i nie zmieniać środka
etines8 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Propozycja dla rezaczy ktorzy chca miec bixy w swoich autach i reczna regulacje wysokosci swiatelSam to przechodzilem i mialem dylemat czy zakladac samopoziomowanie czy cos starac sie wymodzic i cos wyszlo Na poczatku chcialem przerabiac silniczek - ok 2 miechow z tym walczylem - rezalem cala ta oske napedowa z silniczka z lamp bixen bo tam jest metalowa ale co fabryka to fabryka i w rece wpadly mi lampy od passata chyba B6 z 2007r i moim oczom ukazal sie silniczek do recznej regulacji z koncowka jak do bixa No banana mialem zajefajnego A ponizej jak to sprawa sie przedstawia http://s3.postimg.org/5mjbfb27j/DSC_6714.jpg http://s15.postimg.org/da7bs11lj/DSC_6712.jpg Nr silniczka z Passata B6 - 1Q0 941 295 Nr silniczka z Audi A4 B6 - 1J0 941 295F Jak widzicie wszystko pieknie wyglada i pasuje P&P oprocz kostki do silniczka - w bixie jest na 4 piny a zwykla lampa ma silniczek na 3 piny wiec zmienilem kostke i zostal jeden wolny kabelek ktory przyda sie do wyrezania dodatkowego swiatelka w lampie Podlaczylem lampe i maly zonk - nie ndziala - pewnie kabelki inaczej podpiete powinny byc - nie wnikam i zmieniam srodek http://s9.postimg.org/a06hjs5qz/DSC_6713.jpg Wiec podmienilem cala plytke z silniczkiem widoczna na zdjeciu na ta z A4B6 i dziala Teraz musimy zmienic kostke do silniczka - w bixie jest na 4 piny - oraz zmienic miejscami kabelki w kostce W lampie bixenon bialy kabelek juz nie bedzie potrzebny wiec zakladamy na niego izolacje i na bok z nim Teraz oprawienie kostki - piny takie same wiec nie ma problemu W miejsce HJST wpinamy czarny kabelek W miejsce VN2 wpinamy brazowy kabelek W miejsce 3 wpinamy niebieski kabelek A tak wyglada w lampie http://s3.postimg.org/xlmnxnilr/DSC_6715.jpg Cala operacja z wyciagnieciem lamp i wlozeniem pewnie ok 2 godz na spokojnie ale jaka radosc ze koszty z zamontowaniem regulacji lamp bixenonowych spadly o kilka stowek Koszt silniczkow - nie wiem bo byly gratis z rozwalonych lamp ale pewnie niedlugo ukaza sie w dziale sprzedam i wtedy bedzie wiadome Tak na koncu - nie umiem pisac tak jak Bartek ale zawsze to jakas informacja Tak wiec milego rezania Super pomysł propsy! Jedna ważna informacja, kupiłem silniczki od Tourana identyczne jak od passata b6 i nie trzeba przekładać płytek wszystko działa, wystarczy tylko dobrze kabelki podpiąć. btw. ja kupiłem silniczki pod 20zl na allegro Pozdrawiam
aleksbend Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Chcę dodać, że u mnie podłączenie kabelków do silniczków było całkiem inne niż opisywane na forum męczyłem się chyba z 6 godzin... miałem włożoną lampe zwykła h7 i z prawej strony bixa i próbowałem kombinować z tym, że przestrzegam innych aby sprawdzić które kabelki w jakich pinach uruchamiają silniczek- wyłóżcie jedną lampe i tylko na jednej podłączonej sprawdzajcie. Bo u mnie K%$&^wy się posypały. ale na foto jak widać całkiem inne podłączenie do pinów jest niż te które jest w temacie. Nic nie przekładałem, żadnych płytek itp takie kupiłem i tak podłączone wsadziłem.
michail55 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 A co zrobić gdy j z nie ma miejsca na przycisk regulacji bo jest drl i czy?
aleksbend Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 to wtedy masz xenon/xenon plus i masz samopoziomowanie i rzecz jasna jezeli masz drl i clh to juz miejsca na regulacje nie ma chyba ze gdzies luzem upchasz przycisk regulacji
michail55 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Tak bd musiał zrobic ---------- Post dopisany at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany at 03:57 ---------- w b7 ktos to rezal? ktory z tych silniczkow przypasuje?
elmer80 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Miał ktoś problem z ustawieniem świateł? Chodzi o sytuację w której brakuje już regulacji a światła nadal świecą za wysoko. Oczywiście bixy z silniczkami od VW
aleksbend Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Kolego , ustaw swiatla pokretlem do regulacji w lampie jak najnizej
elmer80 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 No przecież napisałem że regulacji juz brak
aleksbend Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 To pozostaje regulacja srobami od soczewki..
elmer80 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 W jaki sposób? Przecież soczewka jest przykrecona na "sztywno"
aleksbend Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Zobacz czy zadna sroba, grzybek, nie wypial sie z klosza bo raz tak mialem... a ze srobami od soczewki nie praktykowalem mam po prostu przykrecone do konca ale gdzies czytalem ze niektorzy popuszczali dolne sroby od soczewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się