milart Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 ale to nie ma co porownywac aut nawet jak te same silniki, b8 z 08-09 roku robia z dpfem na lightowym programie na 330 KM , a tu w a6 problem . Milart Ty chyba wywalales u siebie dpfa nie? Z jakiego powodu ? Tez blokowal "rozwoj" mocy ? DPF u mnie poleciał dla zasady co by go nie zapychać na naszych polskich "autostradach" i nie zastanawiać się ciągle czy nie odbije mi się to zaraz na turbinie i kilku innych elementach. Właściwie chip i dpf to były dwie pierwsze rzeczy jakie zrobiłem dzień po sprowadzeniu samochodu. Na lekkim programie pokazało wtedy 305PS i 611NM. Tydzień później założyłem IC od 3.0 BiTdi i parametry wzrosły do 317PS i 625NM. Po następnych kilku miesiącach zrobiłem wydech 3" i mocniejszy program no i jest ok 330PS i 640NM ale po drodze miałem sporo smutnych przygód z paliwem i dodatkami które niepotrzebnie lałem. Ogólnie wydech był dużym wydatkiem ale nie przyniósł spodziewanego efektu poza przyjemnym dźwiękiem i estetyką które dużo wynagradzają.Kto wie czy mocniejszy program bez wydechu też nie przyniósłby takiego samego bądź bardzo zbliżonego efektu?. Z tego co dało się zauważyć to max moc i moment są dostępne przy niższych obrotach ale nie dam sobie ręki uciąć że wydech wpłynął na ich podniesienie. ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- A wrzuć może jakieś foty wydechu.
KOval81 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 snajper - a czym różnią się automaty w B8 po 2008r. w porównaniu do Twojego jeśli można tak zapytać?
snajper1998 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 snajper - a czym różnią się automaty w B8 po 2008r. w porównaniu do Twojego jeśli można tak zapytać? z tego co mowil Wojtek to ten automat u mnie jest taki jak np w ASB , szczegolow nie znam , ale aligator tez byl zaskoczony np faktem ze na 5 biegu byl limiter ktory musial oszukiwac ( w straych tipach jest ten limiter w nowych on sie nie spotkal ) ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ---------- snajper - a czym różnią się automaty w B8 po 2008r. w porównaniu do Twojego jeśli można tak zapytać? wrzuce jak przestanie padac , szalu nie robi
czaki22 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 jak dpf nie domaga to out z nim, chyba ze niemcy czesto zaliczasz to sie trzeba zastanowic, brak dpfa w strefie to min 50 Eu ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:31 ---------- ale a6 duzo wieksze nie ? , terazm u mnie 4 członkow rodziny i tak mysle nad zamiana
snajper1998 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 dpf ogolnie jest ok , nie przepuszcza wiekszej ilosci spalin zadanych programem , podobno tak samo bylo w asb , zeby robic wysokie moce trzeba bylo wywalic dpf. wczesniej mialem a4 w sedanie to jesli chodzi o miejsce to bez porownania , wczesniej jak rumuny jezdzilem z jednym dzieckiem
mystic.pl Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nie bardzo widzę sensu zostawiać dpfa i robić większy wydech niż seria. Nie wiem jak twój filtr, ale w a4 asb dpf na wejściu i wyjściu ma 2,25" więc układ jest taki że od turbo przez pierwszy kat, aż prawie do samego filtra jest 2,75" gdzie od razu ma samym wejściu do filtra przewęża się do 2,25" i tyle wychodzi na końcowy wydech za filtrem. Więc robisz wydech 2,75" - 3" i co to daje skoro na dpfie masz utratę średnicy ? Ja przerabiałem mufy dpfa aby na wejściu i wyjściu również miał 2,75" ;-) przelatałem ponad 120kkm i z filtrem nic się nie dzieje a wręcz dostaje więcej spalin pod większym ciśnieniem i jest b.dobrze przepalany, na vagu jak nówka.
snajper1998 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nie bardzo widzę sensu zostawiać dpfa i robić większy wydech niż seria. Nie wiem jak twój filtr, ale w a4 asb dpf na wejściu i wyjściu ma 2,25" więc układ jest taki że od turbo przez pierwszy kat, aż prawie do samego filtra jest 2,75" gdzie od razu ma samym wejściu do filtra przewęża się do 2,25" i tyle wychodzi na końcowy wydech za filtrem. Więc robisz wydech 2,75" - 3" i co to daje skoro na dpfie masz utratę średnicy ? Ja przerabiałem mufy dpfa aby na wejściu i wyjściu również miał 2,75" ;-) przelatałem ponad 120kkm i z filtrem nic się nie dzieje a wręcz dostaje więcej spalin pod większym ciśnieniem i jest b.dobrze przepalany, na vagu jak nówka. no wlasnie dokladnie to powiedzialem ze nie ma sensu robic wydechu jesli zostaje dpf, ogolnie w a4 b8 robia z dpfem 330 Km i daje rade , nie wiem jak dokladnie w calach jest u mnie ale wejscie do dpfa mam naprawde duze , jak bylem w MG to szef firmy chwalil sie ze oni jako jedyni poszerzaja w standardzie wyjscie z dpfu (wyjscie bylo duzo mniejsze od wejscia). No i tak zrobili , wyjscie z dpfa jest duzo szersze niz bylo , mimo to dalej lipa. Dpf raczej bede wywalal o ile to jest powodem braku mocy :/ wydech wyglada tak
Flyer Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Znacznie lepiej wygladalyby koncowki a'la S6
peter22 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 dokładnie te koncówki nie pasują do twojego audi. jak bedziesz wywalał dpf-a wywal tez te końcówki:facepalm:
milart Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Znacznie lepiej wygladalyby koncowki a'la S6 Zdecydowanie ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- dokładnie te koncówki nie pasują do twojego audi. jak bedziesz wywalał dpf-a wywal tez te końcówki:facepalm: A może jakiś dobry lakiernik "artysta" by Ci ładnie dyfuzor przerobił, pomalował i byłoby git. Jak byś chciał to mogę dać Ci namiary na mistrza co mi takie rzeczy robi i coś wymyślicie.
marcin_o23 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 końcówki niestety nie pasują do wycięć w dokładce
snajper1998 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 mi akurat podobaja sie takie bardziej jak zupelnie okragle ktore mi proponowano - wygladaly jak rynna . pewnie ze bym wolal ala s6, chociaz do tej mocy to troche wstyd to raz dwa zdobyc dyfuzor od s6 po lifcie nie jest latwo. Jak mi sie uda to moze wymienie , to najmnijeszy problem
Fr0styyy. Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nie pasują do tej dokładki, za mały otwór.
snajper1998 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ostateczny wynik modow, ktory moze mega wielki nie jest ale jest zadawalajacy. Jest to program z zapasem (bylo 333 - ale juz pompa niewyrabiala) i jak widac Aligator zmniejszył moment na 636 tak dla pewnosci aby skrzyni nic nie bylo , jak widac tez na drugim wykresie w porownaniu do pierwotnego programu poprowadzony zostal zupelnie inaczej moment - rowniez ochorna skrzyni. Auto wogole nie dymi przy 333 troche kopcil
yanosho Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przyjemne kreski aczkolwiek porównania do b7 zapewne nie bedzie
yanosho Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 miałem na myśli osiągi bo komfort naturalnie bez dyskusyjnie C6 ma lepszy bo jak dobrze pamietam wcześniej posiadałeś b7 3,0
snajper1998 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 chodzi Ci o to ze b7 lepiej latalo ? raczej wychodzi podobnie , b7 mialo 310/590
yanosho Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Może masz rację przez tip-a C6 duzo nadrabia natomiast w B7 bardzo krotka skrzynia manualna z bezsensowną jedynką, która kończy się zanim pomyslisz ale znowu A6-tka ma swoja masę
snajper1998 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 roznicy jest chyba 150 kg
Rekomendowane odpowiedzi