wladi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 zbyt dobrze to wyszło:shock3: dzięki wielkie:wink: Co Ty pier**l....wyszło tak jak na żywca było:kox:
Imhotet Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Booster powiedz mi.. jak wrzucales te heble to robiles cos z pompa hamulcowa ? albo serwem ? wielkosc hamulcow - tloczkow nie wplywa na to ze pozniej lapia.. ?
devey Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ile ten potwór zjada jak wciskasz pedał w podłogę? Offtop, grill od razu na miejscu
Booster Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Pompa i serwo zostały seryjne i współgrają z hamulcami bardzo dobrze, co do spalania to ciężko powiedzieć, podczas normalnej jazdy po mieście pali w granicach 12-13l/100km natomiast na torze przy max obciążeniu pali około 0,7 litra PB/98 na minutę
devey Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 natomiast na torze przy max obciążeniu pali około 0,7 litra PB/98 na minutę Aż mnie głowa rozbolała
burek339 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 dobrze to griluje z wydechu , masz LC czy LC + antilag ? Tez jestem przed strojeniem i nie wiem czy dopchać antilaga do siebie.
Booster Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 LC + antilag, bez antilaga z Q nie będzie porządnego startu, przed strojeniem pomyśl jeszcze nad flatshiftem ---------- Post dopisany 29-10-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 09:10 ---------- wpadły nowe graty, chlapacze na zimę i porządne pasy dla pilota, żeby nie latał mi po kokpicie na wirażu:decayed:
Gość Edyta Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 ty pozdrów tego twojego pilota a raczej panią pilot:wink:
jozek726 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Booster a mam pytanie może wiesz, chłopaki z turbo elity mieli kiedyś do strojenia GTB 1756vk ? Ogarniaja temat ?
poziek Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 chłopaki z turbo elity mieli kiedyś do strojenia GTB 1756vk ? Ogarniaja temat ? ?? Możesz jakiegoś linka do tej psikawki podesłać ? Bo po tych cyfrach dojść nie mogę co to takiego ?
Booster Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Robert napewno stroił 1.9TDI na GTB22 i dobrze to wyszło myślę że z GTB17 nie powinien mieć również problemów. Poziek GTB17 to suszarka z 2.7TDI
jozek726 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Robert napewno stroił 1.9TDI na GTB22 i dobrze to wyszłomyślę że z GTB17 nie powinien mieć również problemów. Poziek GTB17 to suszarka z 2.7TDI dokładnie tak dzięki za info
krzysiekvtec Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 super temat filmik wymiata
Imhotet Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Hamulce jednak Ci nie pasują widze ? A może zmieniasz na jeszcze większe ?
Rekomendowane odpowiedzi