CZIKITA Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia mi tak apetyt skoczył że gratów nie mogę dorwać takich jak chce i dalej leże i kwiczę Jakich gratow szukasz i w jaka moc uderzasz:>? Icka i całęgo dolotu z neirdzewki dlatego ejszcze nie zrobiłęm ani nei kupiłem tej flanszy a moc jaką chce mieć to 170 ale nie wiem czy się uda choć wtryski mam nowe Boscha to nie bezie źle
Garet Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 zeby dojsc do 170hp to tyle kasy wydasz ze lepiej ci kupic awxa zrobic swapa i program na 170 i jest lala bo z afna zrobic 170hp to turbo brd, 230tki, fmic, 11tka i wydech i cos moze jeszcze sie znajdzie
CZIKITA Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ Wszystko się da ale 170 mi się marzy po prostu
pepo99 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 zeby dojsc do 170hp to tyle kasy wydasz ze lepiej ci kupic awxa zrobic swapa i program na 170 i jest lala bo z afna zrobic 170hp to turbo brd, 230tki, fmic, 11tka i wydech i cos moze jeszcze sie znajdzie myślisz że aż tyle trzeba zrobić żeby ze zdrowego AFN-a zrobić 160+.coś mi się wierzyć nie chce
CZIKITA Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Co do AWX i innych 130 to je pier... Spalanie o litr jak nie wiecej od AFNa więc dziękuje 110 to najlepsza opcja
zib0l Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 WitamChłopaki przeczytałem cały wątek ale dalej nie wiem ;/ Kupuje kolektor od AWX i tą przejściówkę za 96zł i tyle? czy jeszcze bedzie coś do przerabiania? To przeczytaj jeszcze raz:) szczegolnie strone 6 i 7 masz tam moj foto-opis co kupic i co zrobic, Potrzebny ci kolektor awx lub sharana(tanszy), zaslepka na kolektor,flansza zamiennik egr i przerobic mocowanoe sruby by przesunac rure dolotowa do flanszy i tyle..
Szati 1991 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Faken to 200zł delikatnie ;/ to tą opcje zostawie na potem A gdy tylko zaślepie EGR ale nie wyłącze go na kompie to nie będzie skutów ubocznych? Dzięki za zainteresowanie zib0l
CZIKITA Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Co najwyżej może śrubkę wydmuchać z wężyka jak słabo wciśnięta
wesz82 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Dziś w końcu znalazłem chwilę i na spokojnie wymieniłem dziada:decayed: Roboty na 1,5 z obcięciem flanszy bo była za długa. Nic nie obcinałem z kolektora. Efektu to nie robi,poza wizualnym:decayed: Potem wrzucę fotki:wink:
Mario82A4 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Moja redukcja dopiero sie robi , jak będzie to wrzucę jakieś foty , może w następną sobotę uda sie to ogarnąć
samekgsx550 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Zapomniałem sobie o was już wam wrzucam jakość zdjęć nie powala ale coś tam na pewno widać ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:48 ---------- A teraz jak podobają się foty ? Dobra robota ! Czikita widzę że lubujesz się w żółtych kolorach Kiedyś od ciebie kupowałem osłonę silnika i tak się zastanawiałem czy nie będzie w twoich kolorach
jamrolly Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 powitać ! zabieg w AJM'ie został zaaplikowany a wygląda to tak całkiem sympatycznie węzyki zaślepione i słychać tylko pcyt kultura gaszenia auta taka sama jak u teścia w vectrze B 2.0 td heh całkiem całkeim ;)nie jest źle , turbina świszczy aż miło i gwizdek zaczyna sie od 1100 obr a nie jak wczesniej 1700 zaślepki własnoręcznie robione z malowaniem ok 20 min .. a tak to wygląda z lotu ptaka zobaczymu jeszcze jak jutro pojdzie na trasie ... jeszcze przy okazji byłem dzis u pana Gruchota (mieszka za winklem) i kupiłem zamienniek kata ...nie zwróciłem uwagi ze cymbał który jeździł moją OOOOO wstawił tam jakąś ochydną rue wiec jakby ktoś chciał to moge opylić ..jak jej ode mnie nie odbierze yo!
CZIKITA Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Zapomniałem sobie o was już wam wrzucam jakość zdjęć nie powala ale coś tam na pewno widać ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:48 ---------- A teraz jak podobają się foty ? Dobra robota ! Czikita widzę że lubujesz się w żółtych kolorach Kiedyś od ciebie kupowałem osłonę silnika i tak się zastanawiałem czy nie będzie w twoich kolorach Żółty dobry kolor ---------- Post dopisany at 00:56 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ---------- powitać ! zabieg w AJM'ie został zaaplikowany a wygląda to tak http://s27.postimg.org/4kvs88hr3/20140313_202154.jpg całkiem sympatycznie węzyki zaślepione i słychać tylko pcyt kultura gaszenia auta taka sama jak u teścia w vectrze B 2.0 td heh całkiem całkeim ;)nie jest źle , turbina świszczy aż miło i gwizdek zaczyna sie od 1100 obr a nie jak wczesniej 1700 http://s17.postimg.org/pivcddoob/20140313_202208.jpg zaślepki własnoręcznie robione z malowaniem ok 20 min .. http://s30.postimg.org/5ms3am4x9/20140313_202203.jpg a tak to wygląda z lotu ptaka zobaczymu jeszcze jak jutro pojdzie na trasie ... jeszcze przy okazji byłem dzis u pana Gruchota (mieszka za winklem) i kupiłem zamienniek kata ...nie zwróciłem uwagi ze cymbał który jeździł moją OOOOO wstawił tam jakąś ochydną rue wiec jakby ktoś chciał to moge opylić ..jak jej ode mnie nie odbierze yo! Dobra robota tylko coś ci chyba silnik cieknie co to mu dolega ?
CZIKITA Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 O ten brzydal to ładne tam miał niestrawności w środku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się