Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkie telepanie na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nie znalazłem podobnego wątku to zgłoszę się tutaj - jeżeli jest takowy proszę o przeniesienie.

Otóz moja audi B6 AVF przelot 200000k.

Ma dziwną przypadłość:

Na rozgrzanym silniku jak auto stoi na postoju czuć na d*pie że autem lekko telepie ale z przerwami wygląda to tak: -- - -- -- --

(kreski oznaczają częstotliwość).

Dodatkowo czasami mam tak że jadę puszczam gaz na kilka sekund,potem go dodaję i autem jakby szarpnie i ciągnie dalej bez przeszkód. Czego to powód?

I ostatnia przypadłość - auto nie trzyma równej temperatury 90C na wskaźniku zawsze jest to kilka mm poniżej liczby 90C. Jadąc na autostradzie spada w granice 70C.

Jeżeli ktoś wie cóż by to mogło być proszę o pomoc.

Opublikowano

Najpierw wymień termostat na sprawny, a potem zaloguj grupy 013, 023 i oceni się stan wtrysków.

U

Opublikowano
Najpierw wymień termostat na sprawny, a potem zaloguj grupy 013, 023 i oceni się stan wtrysków.

U

powiedz logi statyczne ???

Znalazlem ciekawy temat na temat sprawdzenia wtrysków Sprawdzenie stanu pompowtryskiwaczy w silniku TDI

Opublikowano
Witam nie znalazłem podobnego wątku to zgłoszę się tutaj - jeżeli jest takowy proszę o przeniesienie.

Otóz moja audi B6 AVF przelot 200000k.

Ma dziwną przypadłość:

Na rozgrzanym silniku jak auto stoi na postoju czuć na d*pie że autem lekko telepie ale z przerwami wygląda to tak: -- - -- -- --

(kreski oznaczają częstotliwość).

Dodatkowo czasami mam tak że jadę puszczam gaz na kilka sekund,potem go dodaję i autem jakby szarpnie i ciągnie dalej bez przeszkód. Czego to powód?

I ostatnia przypadłość - auto nie trzyma równej temperatury 90C na wskaźniku zawsze jest to kilka mm poniżej liczby 90C. Jadąc na autostradzie spada w granice 70C.

Jeżeli ktoś wie cóż by to mogło być proszę o pomoc.

Logi koniecznie musisz zrobić ale z opisu to stawiam na dwumase. Kopci po wciśnięciu gazu do oporu?

Opublikowano

mam takie same objawy co prawda te drgania sa ledwo wyczuwalne ale jednak sa i te szarpnie mi czasami po zmianie biegu u mnie wtryski w porządku logi nic nie wykazują najprędzej dwumas :kwasny: no i drążek biegów drży

Opublikowano

mało się znam ale moim zdaniem pompki są na wykończeniu (duże korekcje)... w szczególności 4ta :thumbdown: sprawdź przewody elektryczne do nich (bo czwarta ma bipy b.duże) i może zalej jakiegoś szuwaksu do czyszczenia wtrysków i zobaczymy czy korekcje się poprawią :hi:

Opublikowano

po tych wartościach ujemnych nasuwa sie pytanie kiedy wymieniany byl filtr paliwa ?

Opublikowano
po tych wartościach ujemnych nasuwa sie pytanie kiedy wymieniany byl filtr paliwa ?

nie trafiłeś !!!!! filtr nowy kneht. czujnik tem orginalny.

musze zobaczyć jeszcze pompe vacu, instalacje w głowicy, wymienić uszczelniacze na każdym wtrysku wraz z ich czyszczeniem i wtedy się zobaczy

A i dopszedł nowy objaw gdy telepie mocniej to silniczek zaczyna kopcić tak na jasno niebiesko.

Opublikowano

a przy gaszeniu silnika masz to samo ? Ja miałem podobnie tyle, że w automacie i okazało się, że to dwumas

Opublikowano

U mnie falowanie obrotów wygląda tak:

Co ciekawe w zimę chodził równo, falowanie powróciło jak zrobiło się ciepło.

Opublikowano
U mnie falowanie obrotów wygląda tak:

Co ciekawe w zimę chodził równo, falowanie powróciło jak zrobiło się ciepło.

u mnie obrotomierz nie reaguje na to telepanie.Tak jakby trzymał te same obroty.widać je dopiero na Vagu.

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

a przy gaszeniu silnika masz to samo ? Ja miałem podobnie tyle, że w automacie i okazało się, że to dwumas

(dla moderatora .Nie wiem jak się dodaje dwa cytaty do jednej odpowiedzi.)

A jak wyjaśnisz log grupy 23 wtrysk nr.4 ???

Opublikowano

Też miałem dziwne dygania w AVFie. U mnie pomogła wymiana filtra paliwa, ale dopiero po zalaniu motul'a diesel system clean :wink: Przestał drgac na wolnych

---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

Zobacz jeszcze dawkę paliwa na wolnych obrotach, bo u mnie ta wartość też skakała przed wymianą filtra i zastosowaniem motula ;)

Opublikowano
Też miałem dziwne dygania w AVFie. U mnie pomogła wymiana filtra paliwa, ale dopiero po zalaniu motul'a diesel system clean :wink: Przestał drgac na wolnych

Jak pewnie czytałeś to filtr mam nowy. Ale układ wtryskowy muszę przeczyścić..

Opublikowano

Czytałem, dlatego napisałem, że wymiana pomogła dopiero po zalaniu środka czyszczącego ;)

Opublikowano
Czytałem, dlatego napisałem, że wymiana pomogła dopiero po zalaniu środka czyszczącego ;)

Jutro to na pewno zrobie. może pomoże kto wie...

Opublikowano
Czytałem, dlatego napisałem, że wymiana pomogła dopiero po zalaniu środka czyszczącego ;)

Jaki środek czyszczący?

Opublikowano
Czytałem, dlatego napisałem, że wymiana pomogła dopiero po zalaniu środka czyszczącego ;)

Jaki środek czyszczący?

czytaj dokładnie jest podany.

Opublikowano
Czytałem, dlatego napisałem, że wymiana pomogła dopiero po zalaniu środka czyszczącego ;)

Jutro to na pewno zrobie. może pomoże kto wie...

U mnie efekty były po wyjeżdżeniu prawie całego zbiornika. Butelkę 300ml wlewa się na pełny zbiornik o ile dobrze pamiętam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...