globus Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
darko Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 i w tej chwili nic innego nie włożysz prócz zwykłych-pełnych,żeby wsadzić wentylowane musisz zmienić zaciski i jarzma bo tarcza zwykła ma grubość 15mm a wentylowana 25mm i jej do obecnego zacisku nie wsadzisz
Dev Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam. jak chcesz to mam tarcze 288/25 mm i klocki, wszystko nowe, Ferodo i zaciski pomalowane proszkowo, kolor czerwony, całosc P&P
spetsnaz Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam nadszedl czas na wymiane tarcz i klockow w mojej audi zastanawiam sie nad tymi dwoma rodzajami ktory bylby lepszy albo moze jeszcze jakis inny w podobnej cenie. A druga sprawa to jakie tarcze powinny sie znalezc na przodie w audi a4 b5 sedan 1.9 tdi 90 KM wentylowane czy zwykle bo w tej chwili mam zwykle nigdy ich nie ruszalem a slyszalem ze powinny byc wentylowane z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam. 1Z ma tragiczne hamulce. Tarcze krzywią się z przegrzania momentalnie. Najlepiej byłoby tak jak radzą chłopaki przerzucić zaciski od ATE dla tarcz wentylowanych 288x25. Możesz kupić używany komplet albo po regeneracji jak proponuje Ci devastation. Zrobiłem to kiedyś w swoim 1Z i skończył się problem z biciem tarcz. Modyfikacja warta każdej złotówki.
globus Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 a jezeli chce zostac przyz wyklych tarczach to jaka firma?
Dev Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Lepiej przejdz na 288/25 mm Jakiekolwiek zwykle nie nadaja sie do jazdy
Dev Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 To az nadto. I nie zawracaj mi więcej glowy jakimś gownem
elmo814 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 ładuj , texara, boscha, pagid, trw, zimmerman
spetsnaz Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 globus, szkoda kasy na wymianę litych tarcz, za kilka miesięcy będzie to samo. Dołóż 100zł i zmień na 288x25, serio.
hary111 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Koledzy nie chcę się wymądrzać ja mam z przodu Brembo i klocki Textara czy coś takiego. Bardzo ładnie to działa. Mechanik powiedział że ten duet bardzo dobrze ze sobą współgra.
ŁukaszA4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Devastation, a cenowo jak to wygląda? Sorry że się wtrącam ale nie sądziłem że aż tak źle jest z hamulcami w 1Z. Ja w styczniu wymieniałem przód TRW komplet, seria oczywiście. Ale tak na przyszłość dobrze wiedzieć gdy przyjdzie czas na wymianę.
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 700 zl. Tarcze klocki zaciski z jarzmami i wszystko co potrzebne do montazu
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Sorry za ot, devastation a jak wygląda przejście z hamulcy w b5 z 288 na 312? Jarzma, tarcze większe, klocki i zaciski też?
wojtek79 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Koledzy nie chcę się wymądrzać ja mam z przodu Brembo . Albo Ci się udały albo ja miałem pecha. Założyłem kiedyś tarcze brembo z przodu i po jakichś 3-4 miesiącach byłem zmuszony do ostrego hamowania z dużej prędkości. Udało się zatrzymać i pomyślałem: dobrze że nowe tarcze mam. Niestety następne hamowanie to już było szarpanie auta. Okazało się że tarcze się skrzywiły. Oddałem do reklamacji i reklamacja została uznana i oddali pieniądze. Zakupiłem wtedy tarcze TRW i mam je nadal.
fanthomas18 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 A z 280 na 312 do wymiany wszycho? Ach ten ot...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się