thenaturat2 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 W sobotę wyjmę filtr paliwa z ciekawości i zobaczę jakie to paliwo jest na orlenie i Czy faktycznie jest taki szajs
ePasjonat Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Tylko mamy nadzieję, że nie masz Filtrona za 15 zł.
KrzysiekSPI Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 U mnie w piekarach remontowali ostatnio orlena. Wsumie stawiali na nowo i odkopali zbiorniki i okazalo sie ze sa tylko dwa:) a sprzedawali niby 3 rodzaje paliwa 95/98 i ON ^^
Pretor Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Może zbiornik na benzynę miał dwie komory. Ja uważam że bardziej należy się kierować renomą danej stacji niż z jakiego jest koncernu. Wysłane z mojego MT27i
franekv6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 A u mnie karetki pogotowia tankują od lat wyłącznie paliwo Orlenowskie,a tam same mercedesy CDI dość wrażliwe na paliwo.Czyli raczej nie takie złe to paliwo z Orlenu
ePasjonat Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nom, a te karetki pewnie na hamownii były tam każdy ora auta jak może, kogo obchodzi czy spadło 10-20 KM czy nie.
franekv6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nom, a te karetki pewnie na hamownii były tam każdy ora auta jak może, kogo obchodzi czy spadło 10-20 KM czy nie. tu nie chodzi o 10-20KM,tylko o to że możesz na chrzczonym paliwie nie pojechać wcale.silniki CDI są niezwykle wrażliwe na słabej jakości paliwo
Pretor Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Ja od pięciu lat tankuje tylko na orlenie i nigdy nie miałem żadnych problemów. Tankowalem rok temu dwa razy na shellu bo dostałem jakieś bony z pracy a tam można było tym tankować i przy drugim tankowaniu silnik zaczął szarpać. Po zatankowaniu ponownie na orlenie i przejechaniu kilkudziesięciu km wszystko wróciło do normy. Wysłane z mojego MT27i
sebul Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Tez leje na orlenie i jest wszystko ok, zalalem na bliskiej raz , na 1-2-3 statoila i na auchanie w sosnowcu, i tez bylo ok
ePasjonat Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Na forum Audi A4 był wątek jak gośc rozebrał filtr paliwa po Orlenie i fotki pokazywali, tam na forum różne rzeczy są, jeden gość pokazywał foty rozebranej turbiny (biały nalot) po zagazowaniu 1.8 T
Młody Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Fajnie a dostawców na całą Polskę paliwa jest dwóch dla wszystkich stacji .
ePasjonat Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Fajnie a dostawców na całą Polskę paliwa jest dwóch dla wszystkich stacji . Klasyk polish answer. A ekrany LCD też robią tylko 3 firmy na świecie i co z tego Części do Skody też robi VW i sa takiej samej jakości tak? NIE.
franekv6 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 ważne aby tankować na pewnych,najlepiej dużych stacjach z dużym obrotem.a czy to shell,orlen czy statoil to bez większej różnicy
Janusz_Audi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Nieważne czy paliwo wyprodukował Orlen czy Lotos, napewno nikt nie jest w stanie wyłapać różnicy:decayed:Ważne żeby w 100% swojej objętości był to ori napęd, a nie jakaś mikstura paliwopodobna wyprodukowana przez przekrętów paliwowych:whistling: Do stacji Lotsu nie mam jednak zaufania, na przykładzie z Żyrardowa, gdzie funkcjonują dwie. Niby oryginalne Lotosu, ale paliwo wozi im zewnętrzna firma transportowa, bez plombowania cystern i pobierania próbek kontrolnych i jakoś dziwnie jak dojeżdża do Żyrardowa to nie ma nic wspólnego z tym co wlali w Gdańsku Ja tankuje na Lotosie, ale w Gdańsku i nigdy nie miałem problemów. Orlenów u nas również pełno, ale jakoś przyzwyczajony jestem do Lotosowskiego Dynamicsa. ważne aby tankować na pewnych,najlepiej dużych stacjach z dużym obrotem.a czy to shell,orlen czy statoil to bez większej różnicy święte słowa!
cabanmat Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ja swoje 1.9TDI od 1,5 roku tankuję na jednej stacji Bliska... (Bliska=Orlen) zrobiłem na ich ropie prawie 40tyś km i nigdy żadnych problemów, nawet podczas zimy gdy było po -30. Po kupnie auta wracałem do domu 600km. Zatankowałem 44L na Shellu we Wrocławiu paliwko miodzio. Zjechałem do domu, resztę ropy wyjeździłem i zatankowałem się u mnie na małej nie markowej stacji paliw "WACH" To już nie było to... były akurat wtedy mrozy po -30... Auto z trudem odpalało, bardzo telepało całą budą, bardzo dymiło... Przy paliwie z Bliskiej dolegliwości minęły i od tamtej pory przeważnie tam leje... A trochę jeżdżę
thenaturat2 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Tak jak pisałem wyjąłem filtr paliwa i nie stwierdziłem żadnego syfu w filtrze. Nawet go przepołowiłem na pół żeby byc pewnym. Dodam że mam filtry MAN.
ePasjonat Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Wszyscy oceniacie pod kątem "czy mam problemy lub czy coś się jebie" a tu chodzi o moc, której spadku nie wyczujecie pod butem tylko na hamownii, te parę KM..
Aron21 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Tak może z innej beczki ale w ostatni weekend jechałem do niemiec fiatem ducato laweta 2.3 multijet i co zauważyłem że jak zatankowałem u mnie w miejscowości do pełna pod korek (85L) na ORLENIE to przy ciągłej jeździe po banie 110km/h z tempomatem na baku przejechałem 750km bez Auta na plecach a w niemczech załadowałem na lawete A3 i zatankowałem na przy autostradowym CPN ( nie miałem możliwości wyboru żebrak mnie straszył ) i z tą samą prędkością wracałem do polski to zrobiłem 850km . Nigdy nie wierzyłem że niemieckie paliwo jest aż tak lepsze od polskiego ale sam się na tym przekonałem i teraz już mi nikt nie powie że jest to samo ...
mariuszby Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Tak może z innej beczki ale w ostatni weekend jechałem do niemiec fiatem ducato laweta 2.3 multijet i co zauważyłem że jak zatankowałem u mnie w miejscowości do pełna pod korek (85L) na ORLENIE to przy ciągłej jeździe po banie 110km/h z tempomatem na baku przejechałem 750km bez Auta na plecach a w niemczech załadowałem na lawete A3 i zatankowałem na przy autostradowym CPN ( nie miałem możliwości wyboru żebrak mnie straszył ) i z tą samą prędkością wracałem do polski to zrobiłem 850km . Nigdy nie wierzyłem że niemieckie paliwo jest aż tak lepsze od polskiego ale sam się na tym przekonałem i teraz już mi nikt nie powie że jest to samo ... Do niemiec jechałeś pod wiatr , a do Polski z wiatrem - stąd ta różnica. Paliwo tam i tu ma takie same patametry - takie same normy europejskie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się