kettler102 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Więc Panowie tak, po kilku testach po zmianie oleju , zrobiłem co prawda nie wiele bo nie całe 200 kilometrów , olej nie zdążył się nawet zabrudzić. Jest rewelacja i oby tak zostało. Nie usłyszałem ani jednego grzechotu przy rozruchu. Rozgrzewałem auto, stygło , odpalałem i tak parę razy, wszystko na razie chodzi super. Przegoniłem auto i po autostradzie i pojeździłem trochę po mieście. Teraz zastanawia mnie , czy ten szajs który mi wlali to był faktycznie taki badziew, czy może teraz po czasie też tak się zrobi... Pamiętam,że wtedy od razu po wymianie usłyszałem to grzechotanie. Wlałem 8 litrów oleju i jest idealna połówka na bagnecie. Będę to kontrolował. W razie gdyby coś się zmieniło będę informował na bieżąco. Jutro kolejna wizyty u mechanika , na szczęście to tylko zmiana płynu hamulcowego Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 NO i super! Może się jeszcze odezwać raz na jakiś czas- ale jeśli to tylko krótkie "chrząknięcie" to nie ma co się przejmować U mnie po zmianie na Millersa widzę same pozytywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj85 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Koledzy którego Millersa polecacie do BKN ? Maja szeroką ofertę i sam już nie wiem co wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 masz DPF'a? Jam mam millersa XF 5W30, kolega kettler zalał XF5W40. Obaj mamy wycięte dpf'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj85 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 DPFa za 2 tyg już nie będzie. Po wycięciu zaleję XF 5W40, Wcześniej w 1.9 stosowałem LM top tec 4200 i byłem zadowolony teraz myslałem też o Liqui Moly Diesel Synthoil 5W-40 5L, stosował ktoś może ? Jakieś wrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zalałem niedawno Diesel Synthoil i pracuje bardzo ładnie. Olej nie jest już taki wodnisty jak 5w30 a sam motor pracuje ciszej. Używam tego oleju we wszystkich rodzinnych klekotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kettler102 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Co prawda nie używałem oleju Liqui Moly nigdy i też właśnie miałem dylemat który z olei wybrać. Ogólnie postawiłem na Millersa w zasadzie tylko i wyłącznie dlatego, bo jest go naprawdę mało na rynku co za tym idzie raczej na razie wątpliwe są szanse że mieszają te oleje... chociaż różnie to bywa. Od wymiany zrobiłem już prawie 1,5tyś km , ani razu nie usłyszałem zgrzytnięcia w silniku. A teraz bardzo uczulony jestem na ten dźwięk i gaszę radio przy praktycznie każdym odpalaniu auta Dziwi mnie bardzo ,że zrobione już jest trochę tych kilometrów , a olej jest praktycznie idealnie czysty, mam problemy żeby dobrze zweryfikować poziom oleju na bagnecie. Dziwna historia, bo olej w dieslach szybko robi się czarny... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Panowie mam pytanie, wiem że wróżek nie ma ale widzę że macie doświadczenie więc pewnie coś podpowiecie. Mam do wzięcia 3.0tdi BKN z nalotem 250 kilo z DE. Ogólnie ten silnik dla mnie ma genialny dźwięk, ale raczej nie to się liczy najbardziej, wiadomo chodzi o pieniądze. Miałem brać benzynę, auto jest mi potrzebne ogólnie do takiej jazdy jak rano do pracy 10km i z pracy 10km, czasem jakaś jazda dłuższa ale nie przekraczająca jednorazowo 50km. Nie wiem czy się pakować w to czy nie... ostudźcie mnie trochę żeby mi ten zakup bokiem nie wyszedł. Z czym trzeba się liczyć w silniku BKN z początku produkcji i ile płacicie za przegląd? Jak ktoś robił rozrząd to niech też się pochwali ile za niego zapłacił, a no i ile wywalenie DPF'a ? Ten o którym piszę go ma, nie mam gdzie auta poganiać więc z DPF'em mogą być problemy których chciałbym uniknąć. Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek20VT Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 A ile to auto ma kosztować w Niemczech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Panowie mam pytanie, wiem że wróżek nie ma ale widzę że macie doświadczenie więc pewnie coś podpowiecie. Mam do wzięcia 3.0tdi BKN z nalotem 250 kilo z DE. Ogólnie ten silnik dla mnie ma genialny dźwięk, ale raczej nie to się liczy najbardziej, wiadomo chodzi o pieniądze. Miałem brać benzynę, auto jest mi potrzebne ogólnie do takiej jazdy jak rano do pracy 10km i z pracy 10km, czasem jakaś jazda dłuższa ale nie przekraczająca jednorazowo 50km. Nie wiem czy się pakować w to czy nie... ostudźcie mnie trochę żeby mi ten zakup bokiem nie wyszedł. Z czym trzeba się liczyć w silniku BKN z początku produkcji i ile płacicie za przegląd? Jak ktoś robił rozrząd to niech też się pochwali ile za niego zapłacił, a no i ile wywalenie DPF'a ? Ten o którym piszę go ma, nie mam gdzie auta poganiać więc z DPF'em mogą być problemy których chciałbym uniknąć. Pomóżcie Proszzzz... Poczytaj i znajdziesz odpowiedzi jeśli chodzi o koszty itd. post 3 Jak mało jeździsz to wątpię żeby Ci się opłacało kupować dużego diesla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam U mnie przy przebiegu 115k (1000%) tez zaczelo sie grzechotanie.... Znajomi mechanicy (ex serwis skody) zaproponowali wymiane slizgow za 1200pln. 400 komplet na jedna strone plus 400 robota. Wymieniaja wszystko bez wyciagania motoru... Widzialem jak to robili w A6 i powiedzieli ze u mnie tez "da rade". Zaciekawil mnie temat "magicznego" oleju Millersa... Ja leje Castrol Long Life i wymieniam co dwa lata bo kilometrow malo robie. Olej kupuje sam i wyieniam w serwisie skody (bo mam blisko i wpisy w knige robia) Auto generalnie sie nie psuje (klocki filtry) olej jest ciemny i mam zawsze na max i nic nie dolewam. Zastanawiam sie czy tez tego Millnersa sprobowac, choc wydaje mi sie ze to dorazna pomoc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Miałem c6 silnikiem bmk po zakupie wymieniłem 2 napinacze koszt z robotą 2tys. Cztery lata jazdy silnik jak i reszta bez zastrzeżeń,auto sprzedane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam Jaki olej serii Millersa polecacie do 3.0? Motor z filtrem dpf, ale lekko podkrecony 260 kucy 500 niutkow. Jak wyzej pisalem grzechotanie sie zaczelo, a skoro koledze olej pomogl, moze i ja sprobuje? Ktos podpowie jaki olej wybrac?? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4TDI Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 ja mogę powiedzieć, że po przeczytaniu tego postu postanowiłem zmienić olej na millersa XF Longlife 5w30. Miałem podobny problem jak kolega z grzechotaniem łańcucha. Wcześniej jeździłem na castrolu Edge 5w30 - taki zalecany do tego motoru. Od ostatniej wymiany przejechałem około 300 km i łańcuch było słychać prawie po każdym zapaleniu. Bardzo mnie to denerwowało. Olej zawsze kupie w intercarsie, wiec źródło raczej pewne. Musze wspomnieć że grzechotanie miałem też wcześniej, ale dużo rzadziej i zawsze się zmniejszało po wymianie na nowy. Nie mogło być już gorzej wiec postanowiłem wymienić olej i oczywiście filtr, zrobiłem jeszcze płukanie silnika specyfikem liqui Moly - Motorspulung. Nie miałem dużych oczekiwać, ale musze powiedzieć że łańcucha nie słychać. Czasem słyszę przy zapalaniu jak łańcuch jest naciągany, ale to zupełnie inny odgłos. Olej millersa ma zupełnie inną konsystencje niż castrol. Jak mechanik go zalewał to mnie się spytał czy to przypatkiem nie mineralny - bo jest bardzo gesty. Jak na razie przeleciałem na nim około 2 tys. i jestem zadowolny. Następna zmiana będzie też na milersa. Co do castrola to myśle że ta marka jest ok, ale nie z polskich sklepów. Mój teść kupuje olej w Niemczech i jego konsystencja jest zupełnie inna niż ta sprzedawana na polskim rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj85 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Mogł by ktoś nagrać jak grzechocze zużyty rozrząd ? U mnie na zimnym zawsze słuchać ale to w chwili startu. Chciał bym miec porównanie jak słychać rozrząd do wymiany, pewnie innym sie też przyda Sam niedawno zmieniłem olej i wywaliłem DPF, zalany został Millers XF longlife 5w40. Imo dzwiek przy starcienie wiele się zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Za klka dni bede w kraju i postaram sie zrobic filmik z grzechotka w roli głównej:-) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4TDI Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 ja mogę powiedzieć, że po przeczytaniu tego postu postanowiłem zmienić olej na millersa XF Longlife 5w30. Miałem podobny problem jak kolega z grzechotaniem łańcucha. Wcześniej jeździłem na castrolu Edge 5w30 - taki zalecany do tego motoru. Od ostatniej wymiany przejechałem około 300 km i łańcuch było słychać prawie po każdym zapaleniu. Bardzo mnie to denerwowało. Olej zawsze kupie w intercarsie, wiec źródło raczej pewne. Musze wspomnieć że grzechotanie miałem też wcześniej, ale dużo rzadziej i zawsze się zmniejszało po wymianie na nowy. Nie mogło być już gorzej wiec postanowiłem wymienić olej i oczywiście filtr, zrobiłem jeszcze płukanie silnika specyfikem liqui Moly - Motorspulung. Nie miałem dużych oczekiwać, ale musze powiedzieć że łańcucha nie słychać. Czasem słyszę przy zapalaniu jak łańcuch jest naciągany, ale to zupełnie inny odgłos. Olej millersa ma zupełnie inną konsystencje niż castrol. Jak mechanik go zalewał to mnie się spytał czy to przypatkiem nie mineralny - bo jest bardzo gesty. Jak na razie przeleciałem na nim około 2 tys. i jestem zadowolny. Następna zmiana będzie też na milersa.Co do castrola to myśle że ta marka jest ok, ale nie z polskich sklepów. Mój teść kupuje olej w Niemczech i jego konsystencja jest zupełnie inna niż ta sprzedawana na polskim rynku. Przejechałem 6 tys. od wymiany i nie ma żadnego grzechotania. Mogę potwierdzić ze olej jest sporo lepszy od castrola, który wcześniej wlewałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam Dla zainteresowanych podaje link do mojego grzechotnika.... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Cały czas wertuje informacje i spore grono osób pisze, że owe grzechotanie przy rozruchu to moment kiedy napełniają się popychacze. Co jest w końcu prawdą ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam Jestem po wymianie oleju na Millers 5 w 30 504-507. Przed wymiana była płukanka tez millersa A efekt Ż A D E N ..... jak grzechotało tak grzechocze... Niestety u mnie półśrodki nie przyniosly efektu... 5 stówek wywalone w kibel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się