marcin4x4 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Sam jestem w szoku, wycena była na 2600 sam rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczekaj Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Cena w porządku, ciekawe zatem czemu w AZ mówią, że części + robota ponad 6k. Marcin, Ty masz jakieś rabaty w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ja w zeszłym roku też za to wszystko zapłaciłem coś koło 2700. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Kupuję w skalpie, przy czym trochę mnie wkurzyli bo szybciej miałem im dostarczyć wszystkie numery.. dla pewności bo według VIN'u mam TFSI Dla zainteresowanych były dwa sety do 4.2 , jeden 100% ASO drugi mix z febim, okazało się że to jedno i to samo. Sprawdzali każdy numerek, zgodność 100% Edytowane 15 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Panowie, potrzebuję waszej podpowiedzi. Właśnie jestem w trakcie wymiany napinaczy, stary zamontowany jeszcze w silniku (na razie jest zdjęta pokrywa z lewej głowicy) jest inny niż ten kupiony. Różnica polega na tym że nowy ma tylko jeden kanalik olejowy, gdzie w starym były dwa. Czy to wszystko jest w porządku i wynika z polepszonej konstrukcji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Góra ma zmienione numery wiec jest inna, powinna mieć poprawioną konstytucję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Najzabawniejsze jest to że wszystkie części które zostały zamówione są oryginalne - albo zalakowane w folii Audi albo ze startym znaczkiem. Operacja przeprowadzona na czas - łańcuch na prawej głowicy luźny, lewy jeszcze ok. Łańcuch środkowy i ten od napędu pompy oleju również posiadają luz. Tak mniej więcej 2 tygodnie temu pojawił się niepokojący odgłos i dla własnego spokoju auto nie było jeżdżone. Ori napinacze (ich data jest tożsama z datą produkcji auta) wytrzymały 270 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 To ładnie trzymały. Moje zamienniki tez ktoś „szlifował”. Mnie trochę zastanawia jakość łańcucha, totalną bajką jest że wyciągają się tylko górne, robią to wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Jutro wrzucę porównawcze zdjęcie starych i nowych łańcuchów. W serwisie cena za jeden napinacz bez rabatów to ok. 850 zł a idziesz do sklepu i dostajesz ori które muszą mieć starte znaczki w sprzedaży poza serwisowej. Najbardziej zastanawia mnie dlaczego w napinaczach górnych zlikwidowano jeden kanał olejowy. Marcin4x4 zmieniałeś koła zębate czy zostawiłeś stare ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Ja zostawiłem stare, one się bardzo mało wycieraja. U mnie były praktycznie fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Marcin4x4 zmieniałeś koła zębate czy zostawiłeś stare ?? ja jeszcze mam wszystko stare auto stoi wybebeszone. Ale zostawiam stare są w bardzo dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczekaj Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Zrzucałeś silnik, czy robisz przez skrzynię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Cały silnik wytargany na zewnątrz, gruntowne sprawdzenie czy wszystko gra. Koła zębate też wyglądają idealnie i nie zachodzi potrzeba ich wymiany. A poza nimi kompletny rozrząd a nie tylko góra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Wyczyść sobie przepustnicę i kolektor dolotowy, a jak to zdejmiesz masz dostęp do klap i tam też możesz pogrzebać. Edytowane 19 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Wyczyść sobie przepustnicę i kolektor dolotowy, a jak to zdejmiesz masz dostęp do klap i tam też możesz pogrzebać. Kolektory były czyszczone chwilę temu przy okazji wymiany cięgien ale do przepustnicy nie zaglądałem. Czyli jesteśmy Marcin na tym samym etapie - wszystko wybebeszone Dzisiaj wiozę jeszcze wtryski do sprawdzenia, wszystko siedzi ori z początku produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Przepustnicę też dobrze przesmarować. U mnie jeszcze poleciało turbo, sprzęgło, tuleje, hamulce itd. więc jestem rozbebeszany trochę bardziej Ale wszystko już mam, teraz tylko trzeba mieć czas to poskładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Przepustnicę też dobrze przesmarować. U mnie jeszcze poleciało turbo, sprzęgło, tuleje, hamulce itd. więc jestem rozbebeszany trochę bardziej Ale wszystko już mam, teraz tylko trzeba mieć czas to poskładać. Dwumas już po regeneracji a sprzęgło na miejscu Stare sprzęgło nie było jakoś strasznie styrane ale wolałem nie ryzykować. Do tego doszedł nastawnik turbiny i oddałem alternator do sprawdzenia. Jak masz okazję to też do niego zaglądnij bo dostęp jest tragiczny Edytowane 19 Maja 2015 przez Tommy Gun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) To nie toyota czy honda żeby alternator zdechł (po za tym silnik siedzi w aucie), u mnie generalnie wszystko jest w stanie igła, klapy wyglądają jak nowe, kolektor lekko brudny tylko na wlocie, przepustnica tylko do nasmarowania itd. Wykodowanie EGR'u widać gołym okiem. Sprzęgło dostało kevlar, 2mas tylko na przetoczenie bo dobry, Turbo miało lekki luz więc przy okazji wlatuje hybryda z kutym kołem i wałkiem, zaślepianie EGR no i zimmer + ferodo DS na d*pę. Miał być jeszcze FMIC ale szkoda mi kasy a i temat nie jest taki prosty. Edytowane 19 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczekaj Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Marcin, czy zaobserwowałeś jakieś minusy wyprogramowania EGR? Nieco głośniejsza praca, długie nagrzewanie silnika, albo problemy z DPF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) to tylko ponowny obieg spalin, silnik nie będzie głośniejszy, nie zmieni mu się kultura etc. Co do nagrzewania w 1,9 drobna różnica była tutaj trudno cokolwiek stwierdzić. DPF'u nie mam. Edytowane 20 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się