SotoM Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Napisane jest z końcówką T szukaj.... Jeśli takich nie znajdziesz a będą z M to bierz z M Edytowane 26 Marca 2016 przez SotoM
S2PABLO Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Napisane jest z końcówką T szukaj.... Jeśli takich nie znajdziesz a będą z M to bierz z M znalazłam z końcówką TX za dość fajne pieniądze...
bartez80 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Koledzy pytanie ,czy jest ktos kto moze sprawdzic czy moje a4 z BRD podlega akcji ,czy moze juz coś bylo w nim robione? Pytam profilaktycznie ,bo narazie jest wszystko ok. Edytowane 4 Maja 2016 przez bartez80
SotoM Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Akcja już jest zamknięta.takze masz peszka...teraz jak ci padnie ppd to z własnej kasy lecisz.
bartez80 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Bywa ,muszę sprawdzić czy przypadkiem nie było to robione.
szachu71 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 kolego i jak odebrałeś pompki ? mam to samo u Siebie, muszę wymienić dwa pompo wtryski jednak gdzie nie zadzwonię i podam dane że a4 170km i pompo wtryski siemens od razu słyszę, że niestety tych nie regenerują - tylko boschowskie ;/ jeśli udało Ci się to zrobić i dali Ci jakaś gwarancję podeślij proszę namiar na firmę też się do nich zgłoszę z checią też mam kod silnika BRD rocznik 2007 Wszystkie cztery pompki wysłałem dzisiaj do regeneracji. Zobaczymy jaki będzie tego efekt Orientuje się ktoś po oznaczeniach jakie maja być pompki w BRD? Ja mam u siebie 03G130073M a wyczytałem ze po akcji były zakładane 03G13003T, stąd moje pytanie po chce kupić nowe i nie wiem na jakie oznaczenia patrzeć
Rzuq Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam Panowie. W ostatnim czasie padła mi pompka w moim BRD. Samochód przestał jechać i już nie odpalił. Diagnoza, pompowtrysk. Zwarcie na cewce zasilającej piezoelement w pompce. Komputer wówczas przerywa pracę silnika żeby nie zniszczyć tłoka. Już miałem wizję 8000 zł wywalonych w komplet pompek. Diagnoza pokazała że padnięty jest jeden wtrysk. Zadzwoniłem do firmy zajmującej się sprzedażą i regeneracją układów paliwowych w Dieslach. Okazało się że Siemensy się regeneruje. W tym przypadku okazuje się że chłopaki w jakiś sposób pozbywają się zwarcia na cewce. Czy miał ktoś robioną taką naprawę? Pytam się bo w przyszłym tygodniu demontuję pompowtryskiwacze i wiozę je do firmy. Jeden do naprawy reszta do sprawdzenia i czyszczenia. Mam nadzieję że będą działać jak należy.
bartez80 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) ja przerabiałem temat 3 tygodnie temu ,jedna pompka miala zwarcie ,wymontowałem i zalatwiłem sprawe wysylkowo w tej firmie http://www.pompowtryskisiemens.pl mieli najlepsza cene i pompka przychodzi z zamontowanymi oringami ,bo w kilku miejscach jak dzwonilem ,poompka przychodzi goła .gwarancja na 6 miesiecy . auto odpalone i narazie smiga . do pompki kup obowiazkowo nowe sruby nontazowe . Edytowane 22 Lipca 2016 przez bartez80
Gentleman Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie, czy takie wskazania z VAGA na biegu jalowym przy PD to wartosci w "normie" czy juz mocny rozjazd? Temperatura silnika ok 70-80 st. -0.40 mg/str 0.05 mg/str 0.53 mg/str -0.19 mg/str? Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez Gentleman
Osiollekk Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Zakładam wątek bo od 6miesięcy mam silnik BRD i przedmiotowe wtryski ale do końca nie wiem czemu się na nie narzeka... No więc, chodzi tylko o to prawdopodobieństwo zwarcia w cewce i tylko wtedy ASO to wymieniało na akcji serwisowej? Czytałem, że po wymianie ASO wkładało wtryski które na końcu numeru miały litere "T" i te wtryski już nie robiły problemów? Tak? A jakie są jeszcze inne literki? To że Siemensy są nieregenerowalne to już nieaktualny temat bo sporo serwisów w PL to robi. Prosze o potwierdzenie, korekte i dopisanie innych istotnych informacji
Dominik Dominik Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Witam mam problem w moim audi a4 2.0 TDI 170PS BRD a mianowicie 2 pompo wtryskiwacze na zimnym kuleją i trzepie delikatnie samochodem oraz lekko kopci natomiast na ciepłym wszystko jest ok i korekcje wtrysków są bardzo dobre . Samochód został sprowadzony z Niemiec w książce serwisowej jest napisane że w 2014r pompo wtryskiwacze zostały wymienione na akcji serwisowej.A Moje pytanie to : czy może jest jakaś gwarancja na nie jeszcze ??ile kosztuje regeneracja tych lub zakup nowych ??Z góry dziękuje za odpowiedź Edytowane 2 Października 2016 przez Dominik Dominik
Osiollekk Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Witam mam problem w moim audi a4 2.0 TDI 170PS BRD a mianowicie 2 pompo wtryskiwacze na zimnym kuleją i trzepie delikatnie samochodem oraz lekko kopci natomiast na ciepłym wszystko jest ok i korekcje wtrysków są bardzo dobre . Samochód został sprowadzony z Niemiec w książce serwisowej jest napisane że w 2014r pompo wtryskiwacze zostały wymienione na akcji serwisowej. A Moje pytanie to : czy może jest jakaś gwarancja na nie jeszcze ?? ile kosztuje regeneracja tych lub zakup nowych ?? Z góry dziękuje za odpowiedź Chłopaki pisali wcześniej, że powinna być 2 lata gwarancja ale chyba tylko w tym serwisie w którym była wykonana akcja. Co do kosztów to regeneracja w zakładzie który znam i moge polecić to okolice 500zł/szt, z tym że cena zależy co dokładnie będzie robione we wtryskach (ja np za naprawę 2szt (bo niedomagały) i sprawdzenie pozostałych dwóch zapłaciłem 600zł) a koszt nowych to od 1300 do 1800zl za sztuke, jakoś tak
szachu71 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Witam mam problem w moim audi a4 2.0 TDI 170PS BRD a mianowicie 2 pompo wtryskiwacze na zimnym kuleją i trzepie delikatnie samochodem oraz lekko kopci natomiast na ciepłym wszystko jest ok i korekcje wtrysków są bardzo dobre . Samochód został sprowadzony z Niemiec w książce serwisowej jest napisane że w 2014r pompo wtryskiwacze zostały wymienione na akcji serwisowej. A Moje pytanie to : czy może jest jakaś gwarancja na nie jeszcze ?? ile kosztuje regeneracja tych lub zakup nowych ?? Z góry dziękuje za odpowiedź Chłopaki pisali wcześniej, że powinna być 2 lata gwarancja ale chyba tylko w tym serwisie w którym była wykonana akcja. Co do kosztów to regeneracja w zakładzie który znam i moge polecić to okolice 500zł/szt, z tym że cena zależy co dokładnie będzie robione we wtryskach (ja np za naprawę 2szt (bo niedomagały) i sprawdzenie pozostałych dwóch zapłaciłem 600zł) a koszt nowych to od 1300 do 1800zl za sztuke, jakoś tak kolego u mnie wygląda sytuacja tak ze miałem w Niemczech wymieniane 2 wtryski które padają właśnie ! ;/ okazało się jednak, że we Wrocławiu nie mogę ich reklamować itp bo muszę mieć na to fakturę której nie posiadam niestety pomimo wpisu w książkę ;( chętnie sprawdzę Twój namiar na kogoś od wtrysków bo moje auto też na zimnym buja silnikiem i kopci ale po zagrzaniu już jest ok
Pjotras Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Panowie, a te drgawki to są w przedziale 50-80stC na blacie podczas dogrzewania auta? Jeśli tak, zaślepcie egr i sprawdzcie.
Osiollekk Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 U mnie wtryski sa po sprawdzeniu i naprawie oraz robilem synchro obu walków rozrządu tak jak należy i teraz budą bujnie dosłownie minimalnie i tylko czasami. Ale raczej faktycznie, prędzej na zimnym niż ciepły silniku. Szachu72"1, a po czym wnosisz, że wtryski padają? Patrzyłeś na korekcje dawek?
szachu71 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 U mnie wtryski sa po sprawdzeniu i naprawie oraz robilem synchro obu walków rozrządu tak jak należy i teraz budą bujnie dosłownie minimalnie i tylko czasami. Ale raczej faktycznie, prędzej na zimnym niż ciepły silniku. Szachu72"1, a po czym wnosisz, że wtryski padają? Patrzyłeś na korekcje dawek? podpinałem go pod vaga i wykazywało ze 1 i 4 sa na wymarciu a EGR nówka załozony więc raczej nie jego wina
Musashi Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 a po czym wnosisz ze to PD?
Dominik Dominik Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Zastosowałem 2 dni temu środek do ON z liqui moly samochodem już tak nie szarpie brak dymu białego myślę że one były mocno zabrudzone ( OBY ) jak by mi ktoś jeszcze podał namiary na kogoś w Świętokrzyskim lub Mazowieckim co wykonuje: Profesjonalne czyszczenie układów wtryskowych JET CLEAN TRONIC firmy Liqui Moly
TomekTdi Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Tak akcja serwisowa jest już zamknięta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się