Damian Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Mi się A4 z tym silnikiem jeździło za***iście:wink: w każdym silniku zdarzają się jakieś awarie bo wszystko co pracuje musi się zużywać:naughty: W moim AKNie miałem tylko jeden problem - urwał mi się łąńcuch od pompy oleju przy 100km/h i lekko silnik zmieliło ale co tam:kwasny: Następne moje auto będzie na pewno V6 TDI
Grzegorz76 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Mi się A4 z tym silnikiem jeździło za***iście:wink: w każdym silniku zdarzają się jakieś awarie bo wszystko co pracuje musi się zużywać:naughty:W moim AKNie miałem tylko jeden problem - urwał mi się łąńcuch od pompy oleju przy 100km/h i lekko silnik zmieliło ale co tam:kwasny: Następne moje auto będzie na pewno V6 TDI Ten komentarz oddaje wszystko.. ; ...tzn, ten silnik jest genialny tylko lubi się rozp...ić
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Mi się A4 z tym silnikiem jeździło za***iście:wink: w każdym silniku zdarzają się jakieś awarie bo wszystko co pracuje musi się zużywać:naughty:W moim AKNie miałem tylko jeden problem - urwał mi się łąńcuch od pompy oleju przy 100km/h i lekko silnik zmieliło ale co tam:kwasny: Następne moje auto będzie na pewno V6 TDI Ten komentarz oddaje wszystko.. ; ...tzn, ten silnik jest genialny tylko lubi się rozp...ić Wiesz Grzegorz myślę że jak Twój przedmówca nadal masz ochote na ten silnik,stara miłość nie rdzewieje
elmer80 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Ale jazda... Coś w rodzaju iPhone czy Samsung, cola czy pepsi... Co za różnica jaki silnik i tak wiadomo że audi najlepsze bo się nie psuje... :D:D wysłane z Commodore 64
Grzegorz76 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Mi się A4 z tym silnikiem jeździło za***iście:wink: w każdym silniku zdarzają się jakieś awarie bo wszystko co pracuje musi się zużywać:naughty:W moim AKNie miałem tylko jeden problem - urwał mi się łąńcuch od pompy oleju przy 100km/h i lekko silnik zmieliło ale co tam:kwasny: Następne moje auto będzie na pewno V6 TDI Ten komentarz oddaje wszystko.. ; ...tzn, ten silnik jest genialny tylko lubi się rozp...ić Wiesz Grzegorz myślę że jak Twój przedmówca nadal masz ochote na ten silnik,stara miłość nie rdzewieje Ja mam ochotę na ten silnik... (patrz swój avatar)
instruktor83 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 ja masz ochote :grin:to mój jest na sprzedaż
apaczinio Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Kolega mój posiada BMW e39 z 97-99 roku (nie pamiętam dokładnie) , automat, właśnie z silnikiem 2.5TDI, i zdaje mi się że to te same motornie.. jeżeli tak to fajny motor i przyjemny, bardzo dynamiczny "zajewania że aż miło" i bardzo elegancko wbija w skórkę ^^, Kolega nie ma z tym silnikiem żadnych problemów (jak dbasz tak masz ) Zależy kto co lubi, jeżeli Ciebie interesuję taki silnik to zobacz, każdy ma inne doznania.. jednemu sie wali a drugi bardzo chwali
Grzegorz76 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Kolega mój posiada BMW e39 z 97-99 roku (nie pamiętam dokładnie) , automat, właśnie z silnikiem 2.5TDI, i zdaje mi się że to te same motornie.. Mam nadzieję, że żartujesz. Dużo to się piwa wypiło, żeby wypisywać takie głupstwa?
slawinio Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 rzędową 6-stke mylisz z v ką!!!
Grzegorz76 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 ja masz ochote :grin:to mój jest na sprzedaż BDH czy BFC?
Grzegorz76 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 W tych silnikach już sporo poprawiono(całkiem nowa hydraulika zaworowa), podobno całkiem inaczej pracują. Ale żeby nie było tak słodko to była tam jakaś wada fabryczna odnośnie wpadania w drgania na biegu jałowym. Poczekajmy aż więcej ludzi będzie stać na te roczniki i się wypowiedzą.
instruktor83 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 ja go użytkuje od ponad 3 miesięcy (oczywiście to nie dużo) to powiem ci że nie mam powodu do narzekań, wcześniej jeździłem A6 C5 97r 2.5 TDI 150, to tam dopiero się działo :facepalm:na szczęście te model nie przyprawia mnie o ból głowy:grin: ale wpadło troche grosze i chcę b7 3.0 TDI i musze ją mieć:grin:dlatego moja idzie pod młotek
przemek4net Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Tak w ramach psioczenia i psow wieszania to naprawa rozrzadu w 3.0tdi od vw to kosztowo wiecej niz walki + rozrzad z robota w 2.5v6tdi... 3.0konkurecji bmw ma tez problemy z wpadajacymi klapkami/przepustnicami do silnika (jest wtedy totalna demolk)+pekajace kolektory wydechowe (e60 przed liftem). Jakby sie tak glebiej zastanowic nad kosztami napraw 6cylindrowek to 2.5v6tdi sredniej chyba nie zawyza. Bfc to ostatni "ze zlych" 2.5 z tym ze te nowsze tez pala sporo i tez rozne drogie w naprawie bolaczki maja /w zaleznosci od wersji/(np narywanie wolnych obrotow czy pekanie walkow rozrzadu)
dawid2300 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Tu jest cały artykuł dotyczący tego silnika Diesel 2.5 TDI V6, czyli duża wpadka Volkswagena
Grzegorz76 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Panowie, juz na spokojnie, to temat rzeka. Niemiec na pewno nie kupi 2.5TDI jako auto rodzinne tylko po to aby pracowało i robiło duże przebiegi. Gdy już je wyeksploatuje wtedy auto trafia do nas w lepszym czy gorszym stanie. I wtedy są problemy. A że silnik ten jest mocno skomplikowany i pierunsko drogi przy naprawach to dlatego ma taką opinię. Gdyby przeciętny Kowalski miał taki silnik od nowości, dbał by, lał dobre paliwko, dobre oleje, robił 15tys rocznie to jestem przekonany, że wychwalalby go pod niebiosa a silnik pracowałby jak igła. :-)
Armi Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Panowie, juz na spokojnie, to temat rzeka. Niemiec na pewno nie kupi 2.5TDI jako auto rodzinne tylko po to aby pracowało i robiło duże przebiegi. Gdy już je wyeksploatuje wtedy auto trafia do nas w lepszym czy gorszym stanie. I wtedy są problemy. A że silnik ten jest mocno skomplikowany i pierunsko drogi przy naprawach to dlatego ma taką opinię. Gdyby przeciętny Kowalski miał taki silnik od nowości, dbał by, lał dobre paliwko, dobre oleje, robił 15tys rocznie to jestem przekonany, że wychwalalby go pod niebiosa a silnik pracowałby jak igła. :-) Przeciętny Kowalski nie dba o auto, olej wymienia na tani lub reklamowany jak mu się przypomni, z paliwem kombinuje jak się da a i ropa na stacjach jest dużo gorszej jakości niż ta w DE.
Grzegorz76 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Pozwolę sobie nie zgodzić. Przeciętny Kowalski to człowiek nie zamożny i gdyby dostał taki nowy egzemplarz to dbałby bardziej niż o własną żonę.
Arturoo Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Panowie, juz na spokojnie, to temat rzeka. Niemiec na pewno nie kupi 2.5TDI jako auto rodzinne tylko po to aby pracowało i robiło duże przebiegi. Gdy już je wyeksploatuje wtedy auto trafia do nas w lepszym czy gorszym stanie. I wtedy są problemy. A że silnik ten jest mocno skomplikowany i pierunsko drogi przy naprawach to dlatego ma taką opinię. Gdyby przeciętny Kowalski miał taki silnik od nowości, dbał by, lał dobre paliwko, dobre oleje, robił 15tys rocznie to jestem przekonany, że wychwalalby go pod niebiosa a silnik pracowałby jak igła. :-) Przeciętny Kowalski nie dba o auto, olej wymienia na tani lub reklamowany jak mu się przypomni, z paliwem kombinuje jak się da a i ropa na stacjach jest dużo gorszej jakości niż ta w DE. trafić sztukę od takiego ....to ....mam wielu znajomych co tak podchodzą do samochodu.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się