wojtaswch Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 nie nie kolego tu jest to własnie jakos inaczej ustawione tak ze tego nie widac i nie moge znalesc a nie chce wszystkiego roskrecać w ślepo
stomi Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Jaki jest sens czyszczenia przepływki? Rzeczywiście widzicie różnice w pracy silnika później?
bediks Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 delikatne szarpanie zniknelo przy dynamicznym przyspieszaniu mierzona wartosc przepływu powietrza na vagu podczas jazdy wrócila do porzadanej liczby, a mialem nizsza o ok 10 g/s w mojej sytuacji wiec moge powiedziec ze troszke pomoglo uzywalem preparatu z liqui moly:
Grzybek_CK Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Cześć, Kolego bediks, jakie wartości miałeś przed czyszczeniem - a jakie po? tak z ciekawości...
Ploms Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 ja mam taki problem ze mi obroty skaczą na wolnych, podłączyłem go do kompa i sczytał błąd sterownika wolnych obrotów. Po czym gadałem z mechanikiem to gdy mu opisałem problem powiedział ze to jest właśnie sterownik i dodał żebym go wyczyścił nitro...
kred Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 ok 70 przed, ok 82 po na nowej jest ponad 130 mg/s. metoda dobra ale na chwile. jak mocno zajechana to juz nic nie pomoże. polecam regenerowane bosha koszt około 400 zł minus kaucja za zdanie 100 zł. wymienilem już kilka i latają aż miło.
grzes1150 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 ok 70 przed, ok 82 po na nowej jest ponad 130 mg/s. Nie w 1.6 ! 130mg/s. ma seria BFB, AEB seria ma już 120mg/s.
bediks Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 mówili mi ze ma pokazywac 80 % mocy czyli pokazuje tyle ile powinno chcialbym zeby pokazywala chociaz 130
kred Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 no tak mówimy o 1.6. a kto ci powiedział że ma pokazywac 80%???? sprawdz od kiedy ta przepływka jest w aucie jak od nowości to wiesz co masz z nią zrobic...... grzes1150 nie masz sie co chwalic u mnie na max obciązeniu tez jest ponad 160mg/s :gwizdanie:
Bazza Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 A w B6 ciężko jest rozebrać tą przepływkę? Chciałem się kiedyś za nią zabrać,ale za bardzo nie wiedziałem jak ją rozkręcić
darkle Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Nic trudnego W moim ALT jest taka z wyglądu jak w tym linku: http://www.samnaprawiam.com/poradniki-2647-czyszczenie-przeplywomierza-bosch-bmw.html Miałem już kupić ten CRC kontakt do czyszczenia przepływek, ale chyba się na razie wstrzymam
darkle Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Nie rozbierałem tego, ale tak bez rozbierania, patrząc od strony dolotu wygląda że przynajmniej w ALT jest taka jak w tym linku. Jeśli byłaby zwykła przepływka z gorącym drutem czy blaszką problemu by nie było bo można ją łatwo wyczyścić i nic się tam nie uszkodzi jeśli się to z głową robi. No ale w tym przypadku
szymus_k Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Można to czyścić takim czyms jak "Kontakt" - taki spray do styków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się