Malinaa Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Panowie uwagi wymaga także wiskoza !!! Niesprawny termostat poznacie po dotknięciu węża górnego i dolnegoPytajcie a opowiem o tym bliżej!
Krzysztof102 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Panowie - potrzebuje kupić termostat do B6 1.8T 150KM z 2002r. w hurtowniach typu intercars albo nie ma albo jak jest to kosztuje 500 zł - bo podobno z obudową (sic!) w Audi 380 zł ale nie chcą mi podać numeru katalogowego części. w skodzie 140zł ale są dwa rodzaje do tego silnika - dobiorą na podstawie numeru katalogowego części Czy może ktoś zna ten numer katalogowy dla termostatu j.w. ogromne dzięki.
endriuu Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 napisz do typów, ktorzy handlują Wahlerami na allegro: http://moto.allegro.pl/search.php?string=wahler&from_showcat=1&category=18693&country=1 i popytaj kto ma do 1.8T
Krzysztof102 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 ok dzięki spróbuję -ale oferta na allegro nie jest zbyt bogata
dg2000 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam, Czy ktoś może mi pomóc, czytam i czytam i nie mogę znaleźć, wszystkim temp. spada, a ja mam aki problem, że podczas postoju trzyma 90 st. a podczas jazdy potrafi wskoczyć na 110 st. Po zatrzymaniu się, na włączonym silniku temperatura znowu spada na 90st. co to może być??A4 1.6 74kW bez klimy.
pablo_9 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Tutaj masz temat z podobnym problemem, poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_rosnie_temperatura_silnika-t80307.0.html;msg895571#msg895571
dg2000 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Dzięki za link. Okazało się po badaniu na zawartość CO2 że to uszczelka pod głowicą :(
łysy1406837913 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 czytałem juz o termoststatach czujnikach i sam juz nieiwm co mam wyminenic jak jade to temperatura nie podejdzie wyzej niz 70 stopni a jak stoje w korkach to podejdzie do 90 jak rusze to znowu spada i jakby spalanie troche wieksze co wymienic czujnik czy termostat pomózcie
pablo_9 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 objawy wyglądają na czujnik temperatury...
pejek39 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 czytałem juz o termoststatach czujnikach i sam juz nieiwm co mam wyminenic jak jade to temperatura nie podejdzie wyzej niz 70 stopni a jak stoje w korkach to podejdzie do 90 jak rusze to znowu spada i jakby spalanie troche wieksze co wymienic czujnik czy termostat pomózcie 99% termostat, miałem tak samo kiedyś, wymieniłem czujnik i nic nie pomogło, wymieniłem termostat i 90 stopni stało jak wmurowane
DarekII Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Oczywiscie że termostat miałem to samo po założeniu bite 90 w każdych warunkach
domelq Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 czytałem juz o termoststatach czujnikach i sam juz nieiwm co mam wyminenic jak jade to temperatura nie podejdzie wyzej niz 70 stopni a jak stoje w korkach to podejdzie do 90 jak rusze to znowu spada i jakby spalanie troche wieksze co wymienic czujnik czy termostat pomózcie Jeśli Ci temperatura skacze to wówczas raczej czujnik. Natomiast jak te wskazani są w miarę stabilne to może być termostat
łysy1406837913 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 myśle ze wymienie odrazu termostat i czujnik koszt niejest chyba zbyt duzy i wtedy na 100% bedzie git
d4rk Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 czytałem juz o termoststatach czujnikach i sam juz nieiwm co mam wyminenic jak jade to temperatura nie podejdzie wyzej niz 70 stopni a jak stoje w korkach to podejdzie do 90 jak rusze to znowu spada i jakby spalanie troche wieksze co wymienic czujnik czy termostat pomózcie Ja bym raczej stawiał na termostat, po prostu się nie domyka jest w jakimś stopni cały czas otwarty i dlatego podczas postoju w korku temperatura ci rośnie, a podczas jazdy spada bo pęd wiatru zaczyna schładzać chłodnice.
domelq Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 myśle ze wymienie odrazu termostat i czujnik koszt niejest chyba zbyt duzy i wtedy na 100% bedzie git Pamiętaj, że przy wymianie czujnika musisz spuścić płyn, wiec zapodaj już nowy
pan kierownik Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 myśle ze wymienie odrazu termostat i czujnik koszt niejest chyba zbyt duzy i wtedy na 100% bedzie git Pamiętaj, że przy wymianie czujnika musisz spuścić płyn, wiec zapodaj już nowy Przy wymianie czujnika nic nie trzeba spuszczać. Chyba czujnik z termostatem kolega pomylił..
erniol Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Koledzy czytam i czytam Nie chce zakładać zbędnego tematu więc poruszę go tutaj... Moja sytuacja w aucie wygląda tak: Kiedy odpalę samochód po dłuższym staniu to: temp analogowa na liczniku ani drgnie (poniżej 60st. c)zaś na klimatroniku kanał 51 powoli zaczyna rosnąć... Kiedy auto powoli się rozgrzewa ale nadal stoję w miejscu (wzoruje się na temp z klimatronika) do na klim 51 wynosi 90 st i nic wyzej zaś na analogowym o wiele później pojawia się dopiero 90st Podłączyłem Vag i kiedy na analogowym i klim mam już 90 to na VAG wyskakuje 78st Sprawa się komplikuje podczas wyjazdu na autostradę (prędkość 90km/h) i tak momentalnie z 90 na analogu spada poniżej 60st a na klimatroniku wciąż 90. Wjeżdżając w miasto temp na analogu nie dźwignie się nawet do 80st po czym dłuższy odcinek i zas poniżej 60st. Dodam jeszcze że na kanale 49 w klimatroniku ciagle mam -60 i nie widziałem tam jeszcze innej liczby dwucyfrowej czy to wygląda tylko i wyłącznie na walnięty czujnik? Ma on jakiś wpływ na spalanie czy tak jak piszecie na spalanie ma wpływ termostat Aha...Na vagu mam błąd 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY czy może termostat w pierwszej kolejności?? Dzięki za jakąkolwiek fatygę
Michał P Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Moim zdaniem może to być termostat pewnie cały czas jest otwarty można to sprawdzić jeśli będzie jednocześnie z górnym wężem od chłodnicy grzeje się dolny Dolny powinien grzać się dopiero jak chłodnica się ogrzeje. Dłużej grzeje się silnik więc spalanie do góry. Co do czujnika gościu z serwisu bosch powiedział mi że jest on celowo ustawiony tak że w danym przedziale temperatur będzie wskazywał 90 dopiero zmiana poza przedział spowoduje wahnięcie wskazówki. Klient raczej wie co mówi bo programował mi od podstaw wszystko (prędkościomierz, obrotomierz, temperaturę etc).
erniol Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 A ten błąd na Vagu 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY może być właśnie spowodowany tym że termostat walnięty jest?
Patrikos28 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Więc i ja podpinam się pod temat . Przy okazji montażu gazu okazało się ze silnik się nie dogrzewa , a mianowicie : - po odpaleniu na zimnym silniku tempereturka normalnie rosnie (chlodnica jest zimna ) - przy ok 90st. wedlug wskazan wskaznika na liczniku zaczyna lekko rozgrzewac sie chlodnica - jednak wedlug Vaga w tym czasie jest ok 77-78st (VAG)i mimo długiej pracy nie rosnie wyzej niz 80-81 st (VAG) nawet przy zwiekszaniu obrotow wrecz nawet spada do 78st (VAG) w tym czasie trudno zaobserwowac zmiany na wslazniku na tablicy , jak jest to naprawde minimalna.(trzyma sie w okolicy 90st) - po wyłączeniu silnika temperatura według wskazan Vaga rosnie tak do ok.87-88st ,a na wskazniku na tablicy ciągle trzyma 90 st -podczas jazdy nie sprawdzalem ale wdlug relacji gazownika podczas jazdy autostradowej Vag pokazywał 77-78 a wskaznik na tablicy ciut przed 90 st. Tu moje pytanie co mam do wymiany Termostat czy czyjnik temperatury jak tak to ktory ? liczę na pomoc choc wiem ze podobne tematy byly juz poruszane , ale zeby sie doczytać to strace wiecej czasu niz zajelo mi napisanie tego postu pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się