Bartii88 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 wracam od mechanika, wszystkie węże, zaworki od odpowietrzenia wyczyszczone i sprawdzone, wszystko ok ale.. obroty juz tak nie falują chociaż na wolnych trzymaja ok 950-1100, samochodem już nie rzuca, pracuje równo tylko te obroty, dodam, że jest tak samo na benzynie czy gazie. co jeszcze można sprawdzić, wymienić?
przem88 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 opisze swój problem... kupiłem autko sama pb , obroty tez lubily falowac delikatnie bardzo rzadko ale bylo do zniesienia, załozylem lpg jakies dwa tyg, dzien przed instalacja lpg padła 1cewka i wymienilem (wiadomo ze cewki padają czwórkami a zwlaszcza po inst lpg ) kilka dni temu falowanie sie zwiekszylo, silnikiem trszke trzesie, brak czasem mocy od ok 2 do 4 tys obrotów , chwilowe jakby dławienie sie silnika. Dzisiaj mechanik odwiedzony, podlaczony pod kompa, efekt, wypadanie zapłonow na 4 cylindrze, wiec cewka zamowiona swiece laserowe tez, mechanik jeden z najlepszych z okolicy powiedzaił ze jak nie wymienialem swiec od kupieni auta czyli od kwietnia i zalozylem gaz to wszytsko to moze byc wina cewki i swiec...moze to byc prawda? bo nie chciałbym aby po wymianie cewki 120zł i 4 swiec 160 zł okazalo sie ze to przeplywka lub zawor podcisnienia (tak to sie chyba nazywa) bo turbina na pewno nie bo byla sprawdzana i smiga az milo przynajmniej narazie.
Shouron22 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Cześć Panowie. Mam zapytanie odnośnie nierównej pracy silnika. Mianowicie, pali się kontrolka Check engine. Po analizie komputerowej błąd jest nr 17939. Wymieniłem czujnik położenia wału. Nie pomogło, choć mechanik zarzekał się, że to jest to.Teraz prawdopodobnie jest do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu tylni. Wszystko w porządku tylko cena. Jest naprawdę duża a niechciałbym kupować tylko dla tego że mi się wydaję. Zagłebiając się w temacie problem może być między cewką a ECU i w cale nie musi być to czujnik położenia wałka rozrządu. Miał ktoś z was podobny problem? Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Trzeba sprawdzc opor cewki nastawnika powinien wynosic kolo 10-15 ohm nie pamietam dokladnie, jak bedzie ok to czy we wtyczce jest napiecie
Shouron22 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Dzięki śliczne na pewno sprawdzę.
przemekp0 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam, Mam problem z falowaniem obrotów oraz spadkiem mocy w silniku 1.8T AVJ (150 km), przebieg ok 340 tys. km (ori). Kiedyś zaczęło się od wypadania zapłonów i wtedy wymieniłem 4 cewki + świece oczywiście na nowe. Po drodze czujnik temp. cieczy. Kolejno regenerowan przepływomierz Boscha. Obroty trochę się uspokoiły, choć czasem potrafią zafalować i samochód może zgasnąć, szczególnie na światłach. Podczas jazdy, zazwyczaj takiej równomiernej i nałym dodaniu gazu zaczyna szarpać, spada moc. Obecnie mocy cały czas brakuje i audi nie chodzi tak jak kiedys. Zamieszczam logi statyczne oraz dynamiczne. Prosiłbym o analizę oraz pomoc. Dzięki . Tutaj link do logów: http://www.filedropper.com/excel
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Wrzucaj logi na vaglog.rtnet.pl bedzie dużo prościej, napisz jaki przepływomierz wrzucony jest? napewno bosch z poprawnym numerem? Bo w logu pokazuje głupoty, logi najlepiej robic statycznie kanały 002+033+032, dymanicznie 002+033 , 003+020, 115+118. Edytowane 9 Listopada 2014 przez ?ukasz13
przemekp0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Zamieszczam logi ponownie. statyczne: 001, 002, 003: http://vaglog.pl/log_192471.html 004, 010, 011: http://vaglog.pl/log_192472.html 018, 023, 020: http://vaglog.pl/log_192473.html dynamiczne: 002,115,032: http://vaglog.pl/log_192470.html Zdjęcia starego i nowego przeplywomierza jaki kupiłem w InterCars do silnika 150 km AVJ, 2002 r.: http://www.filedropper.com/cam00764resize http://www.filedropper.com/cam00767resize Chciałem jeszcze dodać, że niedawno wymieniałem również katalizator , bo wysłużył się już i wstawiłem ori z 1.8t od B7 po przebiegu 150 kkm. Edytowane 9 Listopada 2014 przez przemekp0
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Jak rozumiem ten po lewej to nowy? to jest przepływka od diesla, kup taki jak masz swój stary który też jest jak widac po regeneracji, mozesz jeszcze go założyć i zrobić logi jak pisałem może jest dobry... Edytowane 9 Listopada 2014 przez ?ukasz13
przemekp0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Jak rozumiem ten po lewej to nowy? to jest przepływka od diesla, kup taki jak masz swój stary który też jest jak widac po regeneracji, mozesz jeszcze go założyć i zrobić logi jak pisałem może jest dobry... Kurczę tak to jest wierzyć sprzedawcy . Ciekawe czy mi go odmienią teraz. Robiłem logi na starym i nie wyglądają za ciekawie, zaraz wstawię logi ze stara przepływką MOJA POMYŁKA, tamte logi dynamiczne były ze starą przepływką natomiast statyczne z NOWĄ, tutaj link do LOGI Z NOWĄ PRZEPŁYWKĄ: http://vaglog.pl/log_192490.html Sorry za pomyłkę. Faktycznie przepływka jest od 1.9 TDi, ciekawe czy teraz InterCars go przyjmie z powrotem, dobrze, że nie oddałem swojego starego jeszcze, bo muszę stary zdać, żeby dostac za niego jeszcze 70 zł zwrotu. Dzięki za spostrzegawczość, bo dzisiaj przy robieniu zdjęć zauważyłem , że nr się różnią. Rozumiem, że brak mocy może być podyktowany tym, że mam obecnie nową przepływkę od 1.9 TDi a stara od 1.8T może być "walnięta"? Jednak wskazania na starej i nowej są podobne co do wartości. Wiem jednak, ze zdrowa przepływka w tym modelu powinna dawkować max ok 110-120 g. Edytowane 9 Listopada 2014 przez przemekp0
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) No kurde powinni zamienić bo źle dobrali, stary numer ma poprawny, zreszta wpisz oba numery w google i wszystko jasne im też możesz to zaproponować... Edytowane 9 Listopada 2014 przez ?ukasz13
przemekp0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No kurde powinni zamienić bo źle dobrali, stary numer ma poprawny, zreszta wpisz oba numery w google i wszystko jasne im też możesz to zaproponować... Sprawdzę czy jutro InterCars jest otwarty i będę procedował, jednak na starej przepływce jeszcze niedawno jeździł dobrze ale gasł i czasami tracił moc, teraz na starej róneiż jest źle i nie łąduje na niskich obrotach tak jak powinien i czasami się przydusza na wolnych obrotach. Zamienię oczywiście przepływkę jednak nie jest przekonany, żę to rozwiąże mój problem. Dzięki jedank za zainteresowanie .
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Spróbuj podmienić ta przepływke na włąściwą i zrób logi jak pisałem na jałowym i dynamicznie na jednym biegu najlepiej 3 od 1500 obr do odcinki, bo w takich przygazówka to za dobrze nie widać.
przemekp0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Wymieniłem przepływkę na originalna Boscha (nie regenerowany) i jest dużo lepiej niż na tej od 1.9 tdi (90 km- 115 km, a ja mam 150 AVJ ). Jednak są problemy z szarpaniem podczas jazdy i wtedy potrafi zapalić sie kontrolka ESP i kiedy dłużej przytrzymam pedał w podłodze i silnikiem szarpie zaczyna świecić i mrygać check engine ( wiem , że wtedy komputer sygnalizuje , że jest z silnikiem b.źle). NIe można wtedy dotknąć się do gazu, bo im więcej gazu tym samochód nie chce w ogóle ciągnąć. Zamieszczam logi wtedy gdy audi ciągnie w miarę dobrze (#1) oraz gdy przerywa , dławi się , nie ma siły (#2). Niestety nie moge chwilowo zroibć więcej logów. #1:http://vaglog.pl/log_193155.html #2:http://vaglog.pl/log_193154.html
Łukasz13 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Niestety z tych drugich logów nie da sie powiedziec co powoduje objawy mogłes zamiast 11 logowac 33, jakie błedy sie zapisuja w sterowniku? logi najlepiej rób takie jak Ci pisałem.
przemekp0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Niestety z tych drugich logów nie da sie powiedziec co powoduje objawy mogłes zamiast 11 logowac 33, jakie błedy sie zapisuja w sterowniku? logi najlepiej rób takie jak Ci pisałem. Tutaj mam logi z kanałem 32 : http://vaglog.pl/log_193156.html. W sterowniku zapisuje się tylko błąd "16486 - zbyt niskie napięcie przepływomierza ". Jak miałem podłaczonego kompa pod komputer i patrzyłem na wskazania przepływki to czasami jak samochód chciał prawie zgasnąć to zamiast np 2.5 g/s pokazywało się wtedy coś ok 0.5 g/s czy nawet 0.17 g/s, a przepływka jest nowa. Zastanawiam się czy to nie jakiś czujnik świruje i tak się dzieje. Zastanawiam się też czy po podłączeniu originalnego sprzętu diagnostycznego z ASO dowiedziałbym się co jest nie tak i czy potrafiliby zdiagnozować usterkę, bo ostatnio zapłaciłem tylko kasę za to, żeby usłyszeć cyt. ".... na 93 % popsuta jest rpzepustnica...", wtedy oczywiście nikt nie powiedział mi , że przepływka jest nie do tego modelu a mechanicy tego nie zauważyli, co tylko może świadczyć o nich a brak mocy wydał mi się podejrzany z przepustnicą, której i tak zroboiłem adaptacje profilaktycznie a kiedyś ją czyściłem. Edytowane 14 Listopada 2014 przez przemekp0
Łukasz13 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Sprzet z aso nie jest magiczny to samo mozesz zobaczyc vagiem trzeba tylko wiedziec gdzie szukac, to 0,5 g to na wolnych odczytywalo? Pierwsze co musisz sprawdzic to szczelnosc calego dolotu, najlepiej kompresorem, druga sprawa to szczelnosc odmy pod kolektorem, jak to wszystko bedzie ok to wtedy mozna myslec nad przepustnica, jak masz vaga to zloguj na wolnych w momencie wystepowania problemu 002+003+033.
przemekp0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Sprzet z aso nie jest magiczny to samo mozesz zobaczyc vagiem trzeba tylko wiedziec gdzie szukac, to 0,5 g to na wolnych odczytywalo? Pierwsze co musisz sprawdzic to szczelnosc calego dolotu, najlepiej kompresorem, druga sprawa to szczelnosc odmy pod kolektorem, jak to wszystko bedzie ok to wtedy mozna myslec nad przepustnica, jak masz vaga to zloguj na wolnych w momencie wystepowania problemu 002+003+033. Dzisiaj zrobiłem test szczelności. Okazało się, że była nieszczelność przy EZEKTORZE ( zaworze odpowietrzającym) i kiedy chciałem przekręcić opaskę zawór rozpadł się na dwie części. Tzn. nieszczelność była nie na opasce a na części plastikowej, co jak się później okazało po rozpadzie jest tam taki oring i może wszystko było fabrycznie ściśnięte jednak pod wpływem temp. i lat rozszczelniło się. Muszę zamówić nowy, w intercarsie nie widzę w sklepie online, ale zadzwonię do nich w nast tyg. zapytam się czy mają coś takiego. Odma jest ok, choć jest b.sztywna i twarda. Jeszcze w przyszłości muszę zajrzeć do DV, bo zadane ciśnienie jest ok 1500 natomiast turbo nigdy tyle nie osiąga i wstaje jakby później ( szczególnie na niskich obrotach). Z logów widać, że np. zadane jest 15XX a turbo pompuje wtedy max 13XX, 14XX. Być może 350k km robi już swoje, kat niedawno się skończył, może teraz przyszła pora na większego stwora w sensie turbinę, gdyż ostatnio po zrobieniu 10k km musiałem dolać 1 litr oleju. Edytowane 15 Listopada 2014 przez przemekp0
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Rozpad eżektora na pół to standardowy temat, mozesz go złożyć i skleić kropelką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się