niestandardowy Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Witam Panowie. mam maly problem z moim BPW. auto po wirusie ale przed wirusem tez zaczynal mulic na zimnym. zrobilem logi na razie tylko statyczne grup:, w najblizszym czasie zrobie dynamiczne z mala wasza podpowiedzia ktore grupy . tylko prosze o wyrozumialosc bo to moje pierwsze logi : meczy mnie gr 003 egr, czy on jest sprawny? Log (0 - 003) Log (0 - 011,011,011,011) Log (0 - 013) Log (0 - 023) ---------- Post dopisany 19-06-2013 at 05:19 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 23:50 ---------- Dodam jeszcze ze zalalem zbiornuk stp czyszczenie pompowtryskiwaczy i poprawa znaczna, choc korekcje idealne. przeplywke czyscilem, jest lepiej ale problem nadal wystepuje. szczegolnie na zimnym, mocno wychlodzonym silniku. przelot 260.000... Zazelo sie zima, gdy odpalilem auto w mroz, na oozatku slyszalem z okolic filtra powietrza kwikanie. moze puszka turbo? choc sztanga chodzi dobrze w gore i dol.. jakie logi podpowiedzcie prosze jeszcze zrobic?
Sztomel Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Wydaje mi się, że EGR nie jest całkowicie wysterowany - gdy otwarty to pokazuje zbyt dużo powietrza a gdy zamknięty to zbyt mało. Nie mam jednak pewności, że to co napisałem polega na prawdzie bo nigdzie nie mam wzorców wartości dla tego silnika. Możesz odpiąć sterowanie od EGR i zobacz wtedy czy również będzie mulił. Poza tym zrób logi dynamiczne grup 003 z 011, 008 z 010 i 001 z 004.
niestandardowy Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 no to po roku sa logi grupa 003 z 011: Log (0 - 003,011) grupa 008 z 010 : Log (0 - 008,010) grupa 001 z 004: Log (0 - 001,004) dodatkowo: bs 11: Log (0 - 011) bs 003: Log (0 - 003) i dynamiczne 001 z 013 Log (0 - 001,013) 011 Log (0 - 011) teraz juz sam nie wiem co jest nie tak. w okolicach 1900 obrotow mam niezly przyrost mocy... a wczesniej mialem to z dolu. prosze o pomoc
Lukaszxxx Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Co widac- widac ze do 1700obr masz niedoładowanie.. podmieniales N75, przepływke? czy vacu robi dobre podcisnienie??
DżedajGrd Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Nie wiem może się mylę jak tak to koledzy poprawią ale wydaje mi się że masz zawaloną zmienna geometrię w suszarce albo gruszka nie domaga
niestandardowy Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 ja totalnie sie na tym nie znam n75 nowy, vacum sprawne na gruszce 0.7 bara na podcisnieniu, po podmianie przeplywki tak samo muli...
Lukaszxxx Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 wepnij n75prosto pod vacum i gruche i sprawdz wtedy
niestandardowy Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 wepnij n75prosto pod vacum i gruche i sprawdz wtedy czekaj bo tego nie kumam, ominac zasobnik? ( puszke podcisnienia? )
Lukaszxxx Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 taa, pomin zasobnik podcisnienia, pomin tez zaworek ten czarno bialy, wepnij n75 prosto pod wezyk vacum, drugi wezyk od n 75 pod gruche..
leo... Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 masz wklejone 2 logi dynamiczne z 011 - na jednym z nich cisnienie turbiny idzie lekkim overboostem i zaczyna delikatnie plywac - na drugim turbina laduje max co moze bez kontroli ... usterki szukaj w samej turbinie (kierownice spalin/gruszka podcisnieniowa)
Lukaszxxx Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak jak i sterowanie.. a max bez kontroli to masz tu moj avf: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
niestandardowy Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Dziekuje Panowie obadamy w weekend Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 06:48 ---------- Poprzedni post napisany at 06:33 ---------- Na moje obstawiam gruszke turbiny. Na poczatku tych moich "problemow" na zimnym silniku przy dodawaniu gazu cos skrzypialo/piszczalo wlasnie w okolicach turbiny. Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
leo... Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 dzis mialem podobny przypadek z AVF'em - auto nie nadawalo sie do modzenia ... po uporaniu sie z turbulum zobaczymy co hamownia pokaze robilem pomiar na rolkach - na seryjnym programie moment obrotowy ponizej serii - moc powyzej - po modzie zrobilismy logi (na rolkach) - efekt zblizony do twojego - mimo halasu jaki generuja rolki slychac syczenie turbo
niestandardowy Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 a mi program z tym zrobili ---------- Post dopisany 22-02-2014 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2014 at 21:31 ---------- Panowie, dzisiaj vacunometr w reke i polecialem do auta. na gruszce turbo podcisnienie 0.6-0.65, gdy wylacze silnik podcisnienie trzyma ( patrzylem okolo 3min.) . gdy odpale auto sztanga powoli idzie w gore a jak podlacze od razu pod vacum to prawie momentalnie. ja nigdy nie zlapalem notlaufa. czy to moga byc zapieczone kierownice spalin? sprawdzalem z moim mechaniorem turbo i tam nie mam zadnych luzow. ani poprzecznych ani wzdluznych. bylem dziasiaj jeszcze u brata a na jego gruszce 0.45-0.50 podcisnienia. ( ma awx-a ) i sztanga tam chodzi identycznie jak u mnie. tylko tam to jest moc... na czwartek sie umowilem na wyciagniecie turbiny i czyszczenie vtg. ale czy moje objawy cos na to wskazuja by to zrobic?
Lukaszxxx Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Pewnie ze łopatki moga sie delikatnie przycinac...
DżedajGrd Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Kolego pisałem Ci i nie tylko ja że wg logów właśnie coś nie tak jest ze zmienną geometria albo sama gruszka już ma dość.
niestandardowy Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 wiec: kierownice spalin po czyszczeniu ( 2h roboty ) ale powiem szczerze ze nie wymagaly czyszczenia bo po zdemontowaniu gruszki chodzily elegancko. turbo dostalo nowa gruszke ale w trakcie pracy okazalo sie ze .... jest luzny kolektor ssacy , jak to qfa mozliwe? ( wycieki oleju spod kolektora ) gdy odkrecalem kolektor nie uzylem wogole sily do popuszczenia srub. przeciez jak sa takie nieszczelnosci powinien lapac notlaufy prawda? auto jeszcze stoi nie zlozone i nie moge sie doczekac jutrzejszego dnia wyczyscilem tez czujnik cisnienia doladowania ... relacja z naprawy bedzie na bierzaco
Pawelkiwi Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Ze zdjęcia można wnioskować że nie tylko turbawkę rozebrałeś Wkładaj nowe uszczelki i skręcaj. Takie rzeczy działają bez zastanawiania. O szczelnościach czy to dolotu czy wydechu nie ma co rozmawiać - ma być szczelne i tyle. Twoje rozkręcone śruby = wróżenie z fusów. Było nieszczelne, było szczelne, skręć tak jak fabryka każe i musi działać.
niestandardowy Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 nie PAwel, walek to nie moje auto ale od czwartku sie dzialo, turbinka wyczyszczona ale uwazam ze nie wymagala czyszczenia, nowa uszczeleczka pod kolektor ssacy, nowa gruszka przy turbo, nowy rozrzad i pasek wielorowkowy z rolkami i napinaczem i... auto dostalo nowe hamulce 312/255 ---------- Post dopisany at 00:24 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ---------- zlogowalem go wieczorkiem ze wzgledu na wymiane gruszki, mozecie zerknac swoim fachowym okiem? Log (0 - 001,004) Log (0 - 003,011) Log (0 - 008,010) Log (0 - 010,011) Log (0 - 011) i bs Log (0 - 003,003) Log (0 - 011)
Lukaszxxx Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Dalej cos mało daje z dołu.. patrz log dynamiczny 011..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się