r.kuderawiec Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam mam zamiar wymienić wahacze w moim b5 szukam takich do 900zł max Co myślicie o tych ????????? KOMPLET WAHACZE RUVILLE AUDI A4 A6 PASSAT B5 SKODA (3313495098) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
piness Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam Ja również szukam czegoś sensownego, proszę o opinię forumowiczy
pastaldo Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Nie miałem styczności z wahaczami RUVILLE ale jak miałbym tyle kasy wydac to bym sie nie zdecydował. Wolałbym kupic matersport za mniejsza kasę lub dołożyć i kupić komplet Lemfordera. Te to wydaje mi się taki półśrodek.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 cześć ja z jakieś 2 miesiace temu miałem podobny dylemat ale ja miałem do wyboru wahacze FeBI za 1000 zł ale stwierdziłem że potyram jeszcze te co są i odłoże na LEMA i teraz wlaśnie juz jeżdżę na lemforderze i zrobiłem jak narazie z 600 km i jest git trzyma się bardzo ładnie drogi teraz
lutas Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 teraz wlaśnie juz jeżdżę na lemforderze i zrobiłem jak narazie z 600 km i jest git trzyma się bardzo ładnie drogi teraz 600 km to trochę za mało żeby cokolwiek powiedzieć. Ja na najtańszych wahaczach z Allegro zrobiłem jakieś 25 tysięcy km, teraz wsadziłem Mastersporty i myślę że jest to dobry wybór pod względem jakości do ceny.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 teraz wlaśnie juz jeżdżę na lemforderze i zrobiłem jak narazie z 600 km i jest git trzyma się bardzo ładnie drogi teraz 600 km to trochę za mało żeby cokolwiek powiedzieć. Ja na najtańszych wahaczach z Allegro zrobiłem jakieś 25 tysięcy km, teraz wsadziłem Mastersporty i myślę że jest to dobry wybór pod względem jakości do ceny. Możliwe że to jest z krutki okres żeby co kolwiek powiedzieć ale wolałem to bo nie zamierzam co roku czy co póltora roku wymieniać poprostu po co się narabiac tyle raz jak mozna raz a pożądnie
Johny_92 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Ostatnio znajomy kupil lemy ale do passka b5, po 10 tys padl mu lewy dolny... A dodam ze jezdzi bardzo ostroznie jesli chodzi o dziury, dba o auto, nie jak niektorzy Ja tam poszedlem teraz w MS, w sobote lub w przyszlym tyg wymiana i odliczanie
Chadury89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Ja na MSach juz rok smigam i z jakies 12kkm zrobilem i na diagnostyce mnie pytali czy dopiero zakladalem wachacze:D
Tommy Gun Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Poszukaj sobie wahaczy firmy Meyle HD. Zrobiłem na nich 32 tys. po różnych drogach, lepszych i gorszych i dalej cisza. Nowe nie są a wydaje mi się że poprzedni właściciel wymienił komplet. Tańsze od lemków i mają się dobrze. A uwierz że sam nie znoszę badziewia, jakby cokolwiek się tłukło od razu wymieniam. Wczoraj na przykład zwróciłem poduszkę pod skrzynię Lemfordera z wdzięcznym napisem Made In China i zamówiłem kolejną w serwisie
grzegorzmen Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Ja na swoich MS już 4 rok i jak narazie cisza więc polecam . Wcześniej na tanich hartach po niecałych 15 tysiach zakończyły swój żywot i też stanąłem przed podobnym dylematem. Ale jak na razie Master Sport już ma jakieś 50tys na karku.
pastaldo Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Ale z tego co się orientuje to tez MS MS-owi nie równy. Trzeba miec pewne źródło bo słyszałem że jak się trafi na dobre to własnie wytrzymuja grube kilometry a jak się nie trafi to zaraz padają. No i opinie wielu osób ze końcówek drążków się nie zakłada MS bo nie sa udane i szybko padają.
Johny_92 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Komplet bez koncowek kosztowal mnie 480 zl Takze nawet jakby mi wytrzymaly rok, czyli okolo 20k km to mi to bardziej na reke niz lemy ktore tez niewiadomo czy wytrzymaja 20k czy 50k...
lutas Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 W dobie dzisiejszej bylejakości wykonania i chińskiej produkcji po prostu nie opłaca się kupować Lemforderów, jak już przedmówca słusznie zauważył. Bo to taka sama loteria jak z MS. To nie te czasy że porządne firmy produkowały części w Niemczech i były one wysokiej jakości, a chińszczyznę było widać na kilometr. Teraz i ci renomowani trzepią masówkę.
Johny_92 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Tańszy koszt produkcji - cena ta sama - wiekszy zarobek i tyle ;P
grzegorzmen Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 CZęsto w tych droższych płacimy za znaczek za marke , a wytrzyma tyle samo co ten średni zestaw a czasami jeszcze mniej. Co do źródła skąd wiadomo że jest oryginalne , jak ponoć MS już od dawna nie robią zestawów do A4 było to gdzieś na forum opisywane .
r.kuderawiec Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Ja jednak nastawiłem sie na firmę swag 1300 zł kosztują Niemieckie mam nadzieje ze trochę na nich polatam w czwartek jadę kupić i zobaczymy co to z tego wyjdzie mam nadzieje ze nie utopię kasy
Johny_92 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Daj znac jak cos dla innych, ktorzy w przyszlosci beda wymieniac
r.kuderawiec Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Jestem właśnie po wymianie całego zawieszenia przedniego jak narazie jest super zobaczymy jak dalej bd sie sprawować ale myślełem ze audi bedzie sie lepiej prowadziła po nasszych drogach jak było sztywne tak dalej jest ale to juz chyba taki ich urok Zmienię chyba aluski na mniejsze bo mam 17 i profil 45 myśle ze jak założe 16 55 profil to bedzie inaczej ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:48 ---------- Bo strasznie czuć dziury na tych kołach
Tommy Gun Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Jestem właśnie po wymianie całego zawieszenia przedniego jak narazie jest super zobaczymy jak dalej bd sie sprawować ale myślełem ze audi bedzie sie lepiej prowadziła po nasszych drogach jak było sztywne tak dalej jest ale to juz chyba taki ich urok Zmienię chyba aluski na mniejsze bo mam 17 i profil 45 myśle ze jak założe 16 55 profil to bedzie inaczej ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:48 ---------- Bo strasznie czuć dziury na tych kołach Fakt na 17-tkach, zwłaszcza przy koleinach auto zachowuje się jak wóz drabiniasty. Ale z drugiej strony na 225 auto przykleja się do drogi czego nie osiągniesz na 16-tkach. Coś za coś, ja niedawno przesiadłem się z 205/55/16 na 225/45/17 przód i tył 235/45/17 ale nie ma co narzekać. Może za sprawą rozpórki dolnej nie czuć tak bardzo kolein. Póki co nie robiłem żadnego wahacza, ostatnio na przeglądzie nie było się do czego przyczepić. Meyle HD zdają egzamin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się