Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest A4 3.0 TDI kupił go od gościa co sprowadził z Hiszpani

Opublikowano

oki

Opublikowano

To jest A4 3.0 TDI kupił go od gościa co sprowadził z Hiszpani

To nie spotkałem się jeszcze z tym w A4 B7

Opublikowano

Witam. Ja u siebie tez chciałem zmienić licznik na kolor juz jakis czas temu. Jeden z liczników jaki miałem nie podszedł ponieważ immo był zapisany gdzie indziej. Mój aktualny numer licznika z czerwonym FISem to 8e0920901B rok auta 2005. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie dokładnie liczniki z kolorem podejdą do mojej B7?

Opublikowano

Witam. Ja u siebie tez chciałem zmienić licznik na kolor juz jakis czas temu. Jeden z liczników jaki miałem nie podszedł ponieważ immo był zapisany gdzie indziej. Mój aktualny numer licznika z czerwonym FISem to 8e0920901B rok auta 2005. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie dokładnie liczniki z kolorem podejdą do mojej B7?

Jaki licznik próbowałeś wcześniej? Wydaje mi się że dla Ciebie będzie ta sama odpowiedź co stronę wcześniej, czyli:

(...) jak zauważyłeś może też, najlepiej jest po VINie dobrać licznik, możliwe że będzie to 8E0 920 933 T lub zamienny 8E0 920 933 TX, tak przynajmniej podaje Etka do BKE, ale jak mi podasz VIN na pw to sprawdzę.

Opublikowano

Witam. Ja u siebie tez chciałem zmienić licznik na kolor juz jakis czas temu. Jeden z liczników jaki miałem nie podszedł ponieważ immo był zapisany gdzie indziej. Mój aktualny numer licznika z czerwonym FISem to 8e0920901B rok auta 2005. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie dokładnie liczniki z kolorem podejdą do mojej B7?

Jaki licznik próbowałeś wcześniej? Wydaje mi się że dla Ciebie będzie ta sama odpowiedź co stronę wcześniej, czyli:

(...) jak zauważyłeś może też, najlepiej jest po VINie dobrać licznik, możliwe że będzie to 8E0 920 933 T lub zamienny 8E0 920 933 TX, tak przynajmniej podaje Etka do BKE, ale jak mi podasz VIN na pw to sprawdzę.

Szczerze powiem ze nie pamietam numeru tego licznika. A znaleźć licznik z tymi numerami to jak w totka 6 trafić :/ Dzieki za odpowiedz :hi:

Wysłane z iPhone

Opublikowano

Witam. Ja u siebie tez chciałem zmienić licznik na kolor juz jakis czas temu. Jeden z liczników jaki miałem nie podszedł ponieważ immo był zapisany gdzie indziej. Mój aktualny numer licznika z czerwonym FISem to 8e0920901B rok auta 2005. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie dokładnie liczniki z kolorem podejdą do mojej B7?

Jaki licznik próbowałeś wcześniej? Wydaje mi się że dla Ciebie będzie ta sama odpowiedź co stronę wcześniej, czyli:

(...) jak zauważyłeś może też, najlepiej jest po VINie dobrać licznik, możliwe że będzie to 8E0 920 933 T lub zamienny 8E0 920 933 TX, tak przynajmniej podaje Etka do BKE, ale jak mi podasz VIN na pw to sprawdzę.

Szczerze powiem ze nie pamietam numeru tego licznika. A znaleźć licznik z tymi numerami to jak w totka 6 trafić :/ Dzieki za odpowiedz :hi:

Wysłane z iPhone

Spokojnie jeszcze chwila i będzie w czym przebierać.

Zawsze można na zagranicznych stronach poszukać ale wiadomo jakie tam są ceny ;)

Opublikowano

Panowie ja mam u siebie licznik 8e0 920 900N czyli mogę założyć bo 8e0 920 931. Ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego.... czy to taka rzadkość czy coś przeoczyłem???

Opublikowano

Panowie ja mam u siebie licznik 8e0 920 900N czyli mogę założyć bo 8e0 920 931. Ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego.... czy to taka rzadkość czy coś przeoczyłem???

Masz że tak powiem dosyć "nowe" auto rocznikowo i dlatego taka mała dostępność

Opublikowano

rozumiem że ta pierwsza tabelka jest jak wyrocznia i żaden inny numer mi nie podejdzie np. te z wcześniejszych lat kolorowe FISy?

Opublikowano (edytowane)

Podobno jeszcze ten powinien podejść 8E0 920 933 SX -choć nie wiem czy to ktoś testował. Możesz próbować też szukać od S4 nr-y które są pod tabelką 8E0 920 930 L oraz 8E0 920 931 A :wink:


A właśnie przecież 8E0 920 930 S też powinien podejść :)

Edytowane przez Slawek
Opublikowano (edytowane)

933SX i S to jest od diesla? to raczej nie podpasuje.

Nie ma różnicy RB4, RB8?
Od S4 wsio fajnie ale to nie jest S4 więc nie będę robił "ognia" samym licznikiem :grin:


moj licznik to 8e0 920 900N a auto ma vin do 8e-4-137000 i w etce też tak pisze a w tabelce jest że dopiero od 8e-4-137001... Hmmm ciekawe o co chodzi

Edytowane przez kawowy19
Opublikowano (edytowane)

933SX i S to jest od diesla? to raczej nie podpasuje.

Nie ma różnicy RB4, RB8?

Od S4 wsio fajnie ale to nie jest S4 więc nie będę robił "ognia" samym licznikiem :grin:

moj licznik to 8e0 920 900N a auto ma vin do 8e-4-137000 i w etce też tak pisze a w tabelce jest że dopiero od 8e-4-137001... Hmmm ciekawe o co chodzi

Tak mój błąd bo na szybko pisałem tamto, te od diesla nie podejdą. Sorki. Ale są napewno odpowiedniki do benzyny, tylko nie mam nr-ów a to że tam jest RB8 nic nie znaczy, bo tak drukowali naklejki. To jest dalej RB4.

Mimo to że tak to było podane z nr-ami VIN, mogli wkładać wcześniej 900 N, bo wg. etki immo tam jest takie samo. Szukaj więc 8E0 920 930 S

Edytowane przez Slawek
Opublikowano

hehe ten 8E0 920 930S w necie droższy jak ten od S4 8E0 920 930 L :decayed:

Opublikowano

Każdy sobie ceni jak chce. A w ogóle to wystarczy że zaczekasz i sobie od czasu do czasu poszukasz, cierpliwość popłaca.
Ja też nie miałem łatwo znaleźć najrzadziej spotykany 930 G bo modelowy 2001 (znalazłem GX) i Bielun22 też miał swoje przeboje :wink:

Opublikowano

Wiadoma sprawa :)

Opublikowano (edytowane)

Mam ori 8e0 920 900N i znalazłem na necie 8e0 920 931X
http://allegro.pl/licznik-zegary-audia4-b6-b7-rb8-8e0920931x-europa-i5046514057.html
I teraz mam kilka pytań.
Czy ma znaczenie że jest to RB8? Czy ma znaczenie czy ten jest z b6 czy b7?
Czy ten podejdzie na 100% czy może być tak że nie bo immo czy coś innego...

Co po zakupie takiego licznika poza założeniem trzeba zrobić? Trzeba jakoś zaprogramować pod auto domyślam się?
Czy idzie ewentualnie sprawdzić coś więcej (VCDSem) żeby być bardziej pewnym?
Rozumiem że nie robi się tego zwykłym VAGowskim VCDS iitp ?
Bo w okolicy chyba u mnie nikt nie cuduje takich rzeczy a też nie chciałbym dać tego komuś co będzie się na tym uczył, a potem powie sory ale nie idzie i bedzie wsio w du...

Edytowane przez kawowy19
Opublikowano

Trzeba skopiować immo ze starego do nowego licznika. Żadnym vcds tego nie zrobisz, jest specjalny sprzet do takich rzeczy.

------

Licznik bedzie pasował :)

Poszlo pw

Opublikowano

Panowie jestem po przekladce licznika na kolorowy. Przekladka poszla szybko i sprawnie ale po przekreceniu kluczyka pojawil sie problem ze wskaznikiem temperatury. Dzialal jakby odwrotnie , wskazowka wskoczyla na 130 stopni i wraz ze wzrostem temperatury silnika na wskazniku temperatura malala. Wylaczylem wiec silnika przekrecilem kluczyk ponownie i wskzowka wrocila na swoje miejsce. Wygladalo ze wszystko jest ok jednak nie do konca. Za kazdym razem gdy silnik wystygnie i temperatura stopniowo rosnie wskazowka nigdy nie dochodzi do 90 , zatrzymuje sie na okolo 85, Wystarczy jednak ze zgasze silnik przekrece kluczyk a wskazowka ladnie wskakuje na 90 stopni i juz wszystko jest ok. Dodal ze spradzalem vagiem wskazania temperatury w silniku i liczniku i te sie pokrywaja. Robilem tez test wskaznikow i wskazowka ladnie zatrzymuje sie na 90. Na filmiku nagralem jak to wyglada , widac ze wskazowka po tym jak opada dziwnie podskakuje pare razy, po kolejnym wlaczeniu ladnie ustawia sie na 90, kolejne wylaczenie i juz bez podskakiwania opada ponizej 50. Co to moze byc według was ??

Opublikowano

Panowie jestem po przekladce licznika na kolorowy. Przekladka poszla szybko i sprawnie ale po przekreceniu kluczyka pojawil sie problem ze wskaznikiem temperatury. Dzialal jakby odwrotnie , wskazowka wskoczyla na 130 stopni i wraz ze wzrostem temperatury silnika na wskazniku temperatura malala. Wylaczylem wiec silnika przekrecilem kluczyk ponownie i wskzowka wrocila na swoje miejsce. Wygladalo ze wszystko jest ok jednak nie do konca. Za kazdym razem gdy silnik wystygnie i temperatura stopniowo rosnie wskazowka nigdy nie dochodzi do 90 , zatrzymuje sie na okolo 85, Wystarczy jednak ze zgasze silnik przekrece kluczyk a wskazowka ladnie wskakuje na 90 stopni i juz wszystko jest ok. Dodal ze spradzalem vagiem wskazania temperatury w silniku i liczniku i te sie pokrywaja. Robilem tez test wskaznikow i wskazowka ladnie zatrzymuje sie na 90. Na filmiku nagralem jak to wyglada , widac ze wskazowka po tym jak opada dziwnie podskakuje pare razy, po kolejnym wlaczeniu ladnie ustawia sie na 90, kolejne wylaczenie i juz bez podskakiwania opada ponizej 50. Co to moze byc według was ??

Kilka pytań:

1. Czy licznik przed montażem/przekłądką był rozbierany np w celu zgrania wsadu na stole (kopia bezpieczeństwa)

2. Czy licznik napewno sprawny?

3. Czy licznik jest pod twój samochód? Sprawdziłeś po vinie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...