kdawid Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Witam a jak to jest z b7 moja z 2005r da sie jakis licznik dopasowac?. Bo w tabelce nie widze zakresu z ktorego mam vin. 8E-7-5A.... tabelka konczy sie na 8E-5-... Będzie Ci bardzo ciężko znaleźć licznik z kolorowym fisem do b7 1.8t. Ja szukam takiego licznika bardzo długo i ani raz nie widziałem takiego na żadnej aukcji. Powinien pasować jeden z poniższych 8E0920933B 8E0920932H 8E0920931S Dokładnie to po Vin musisz jeszcze sprawdzić ale wszsystkie te które wymieniłem są praktycznie nie do zdobycia
omen-25 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 A jak sprawdzic po tym vin-ie
kdawid Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Info w pierwszym poście. W pierwszym poście nie ma info o licznikach do B7 a o taki pyta kolega
nitroo Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Są roczniki 2005, a poza tym z Tapatalka nie widać modeli aut.
kdawid Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Są roczniki 2005, a poza tym z Tapatalka nie widać modeli aut. Rocznik 2005 to nie znaczy że B7 w tabeli nie ma podanego żadnego mumeru licznika do benzynowego B7
kaman Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Panowie próbuję rozszyfrować tabelkę z pierwszego postu. Samochód A4 B6, 1.9 tdi 130 kucy, 6 biegów. Pierwsza rejestracja 23.05.2002 rok, VIN: 8E2 305 053. Gdybym chciał zmienić licznik na ten z kolorowych fisem to muszę szukać tylko i wyłącznie licznika o numerze 8E0 920 930 J? Czy jeszcze jakiś inny podejdzie? Już się pogubiłem
Galetto Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Podaj VIN normalnie. Co do nr licznika to zależy kto Ci będzie robił bo nie każdy ma jednakową wiedzę. Dla mnie osobiście nie ma to znaczenia gdyż mogę zamontować każdy inny od B6 i dopasować odpowiednio IMMO. Edytowane 14 Października 2015 przez Galetto
kaman Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Numer VIN: WAUZZZ8E52A305053 W takim razie musiałbym dopytać osoby która by mi taki licznik ogarniała co potrafi wyczarować Wysłane z jabłka
Galetto Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Teraz ładnie widać, że modelowo 2002r. Możesz mieć zarówno licznik noncrypto jak i crypto. 100% pewności da wgląd do eeprom.
omen-25 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Galetto a możesz powiedzieć jak z moim?. Znajomy twierdzi tak ja ty ze z podobnego rocznika każdy dopasowuje ale wolał bym mieć pewność przed kupnem. VIN- WAUZZZ8E75A507610.
Galetto Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 W B7 RB8 też idzie krzyżować.
Dyzioj Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Witam, Szukam pomocy. Chciałem wymienić licznik ze względu na rozlany wyświetlacz. Ponieważ naoglądałem się filmików na których trzeba ten wyświetlacz wylutowować stwierdziłem że za dużo z tym roboty tym bardziej z szukaniem speca który by to zrobił i zdecydowałem się wymienić cały licznik samodzielnie. Zgodnie z wytyczną sprawdziłem numer mojego liczniaka 8E 0920900L RB4. Identyczny znalazłem na allegro. Po wyjęciu starego licznika i włożeniu nowego coś się zepsuło z immo. Samochód gaśnie po uruchomieniu. Na wyświetlaczu radia pojawił się napis safe. A licznik wogóle nie reaguje: nie ma podświetlenia, przy przekręcaniu kluczyka nic się nie pojawia itp. Wróciłem do starego licznika ale objawy są takie same. Co zrobiłem źle. Czy to wina jakiegoś kodowania IMMO. Niestety nie mam pinu. Znalazłem jedynie kod od radio. Mam kabel KKL, ale moje umiejętności z obsługi VAG ograniczają się do kasowania błędów z sondy lambda
Galetto Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Safe na radiu to tylko zablokowane radio i trzeba wpisać PIN. Zapewne było sparowane ze starym licznikiem, a po włożeniu nowego już on nie ma danych tego radia. Może pochwal się jak wyglądała ta wymiana w Twoim wykonaniu? Skoro nie masz PIN-u, a tylko KKL i mały zakres wiedzy w tej dziedzinie to podejrzewam, że dopasowanie IMMO olałeś?
Dyzioj Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Myślałem że jeśli numery będą się zgadzać to ingerencja w immo nie będzie konieczna a cała wymianę będę mógł przeprowacić na zasadzie wyjąć stary włozyć nowy. Najbardziej martwi mnie fakt że nie moge odpalić samochodu po podłączeniu starego licznika wogóle jak by cały licznik przestał działac. Nie moge nawet zamknąć samochodu. Na całe szczęście stoi w garażu
Galetto Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 To źle myślałeś. Po właczeniu zapłonu nic się nie dzieje czy jak? Żadna kontrolka itp?
Dyzioj Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Żadna kontrolka, żaden wskaźnik. Nawiew, światła, czerwone podświetlenie radia i klimym działa ale licznik nie. Silnik uruchamia się na 2 sek i gaśnie. Sprawdziłem jeszcze bezpieczniki ale wydają się ok. Bez licznika jest tak samo
Galetto Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) A wtyczki z tyłu licznika dobrze wpięte? Jeśli licznik w ogóle nie reaguje po zapłonie to szukaj napięcia jego zasilania i dobrze przejżyj bezpieczniki. A to, że odpala na chwilę to normalne IMMO trzyma. Edytowane 17 Października 2015 przez Galetto
Dyzioj Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Galetto dziękuję za pomoc. Bezpieczniki były ok. To jednak niedociśnięta wtyczka była przyczyną. Zegary się uruchomionek, silnik też. Radio działa. Dziwnie zamiast kontrolki, która karze mi sprawdzić silnik włącznona jest kontrolka od ESP. No i ciągle nie działa centralny zamek. Czy mogło dojść do rozkodowania kluczyka? Myślę że zgodnie z filmikiem na youtubie uda mi się przez to przebrnąć. Ale wracając to głównego wątku. Czy z wtyczką KKL i zegarami o zgodnym numerze jestem w stanie wymienić liczniki? nie zależy mi na kolorowym wyświetlaczku
Madol1 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 A po co chcesz wymieniać cały licznik? Wyciągaj z nowego wyświetlacz, wyciągnij z starego wyświetlacz. Wymień i po sprawie! To jest a4 b6! Tam się niczego nie lutuje! Wszystko plug & play. Odchylasz zatrzask z taśmy wyświetlacz wyciągasz stary, wkładasz nowy. Zasuwasz zatrzask i po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się