adamadeusz Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam problem w swoim Audi, otóż po zmianie biegu nie mam jednolitego ciągu mocy, przyspieszenia. Np. wygląda to tak, ruszam, zmieniam bieg z 1 na 2 ( oczywiście w zakresie obrotów kiedy samochód ma największy moment ) po czym jest chwilowa dziura, brak mocy, przez jakieś 0,5 sek, 1 sek, i zaczyna znowu przyspieszać, nie ma tego jednolitego ciągu. I dzieje się to tak, na każdej zmianie biegów, czy to z 1 na 2 czy z 3 na 4 itd. Kiedyś miałem Ibize z takim samym silnikiem, właśnie 1.9 Tdi 110 KM i nie było czegoś takiego, za każdym razem ciągnęła tak samo, nie było żadnych spadków mocy. Spotkał się ktoś z czymś takim? W czym może tkwić problem?
martin26110 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki...
grzegorzmen Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki... Vag prawde ci powie ,Więc do dzieła !!! A przy jakiej prędkości obrotowej zmieniasz biegi? Jeśli oryginalne turbo VNT15 to nie powinno być czegos takiego , jak juz jest większe to im większa sprężarka z niskich obrotów bedzie się dłużej zastanawiała , bedzie bardziej leniwa.
martin26110 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki... Vag prawde ci powie ,Więc do dzieła !!! A przy jakiej prędkości obrotowej zmieniasz biegi? Jeśli oryginalne turbo VNT15 to nie powinno być czegos takiego , jak juz jest większe to im większa sprężarka z niskich obrotów bedzie się dłużej zastanawiała , bedzie bardziej leniwa. raczej orginalna, planuje ją rozebrać i wyczyscic to moze cos da , jakies tam podstawowe pojęcie jest
adamadeusz Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ostatnio zauważyłem, że jak jest jeszcze zimny silnik to " idzie " elegancko, jest cały czas ciągłość ciągu i przyspiesza jednolicie. Dopiero gdy silnik się rozgrzeje zaczynają się te akcje jak wyżej.
Fazii Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam problem w swoim Audi, otóż po zmianie biegu nie mam jednolitego ciągu mocy, przyspieszenia. Np. wygląda to tak, ruszam, zmieniam bieg z 1 na 2 ( oczywiście w zakresie obrotów kiedy samochód ma największy moment ) po czym jest chwilowa dziura, brak mocy, przez jakieś 0,5 sek, 1 sek, i zaczyna znowu przyspieszać, nie ma tego jednolitego ciągu. I dzieje się to tak, na każdej zmianie biegów, czy to z 1 na 2 czy z 3 na 4 itd. Kiedyś miałem Ibize z takim samym silnikiem, właśnie 1.9 Tdi 110 KM i nie było czegoś takiego, za każdym razem ciągnęła tak samo, nie było żadnych spadków mocy. Spotkał się ktoś z czymś takim? W czym może tkwić problem? Ja takie objawy miałem przy dziurawym wężu IC. Do tego było słychać głośne syczenie
szper11 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Odkopię trochę temat. Czy ktoś rozwiązał problem bo mam dokładnie takie same objawy jak autor wątku?. ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Zapomniałem dodać że VAG nie pokazuje żadnych błędów
Bartollo Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Ja tak miałem jak dawka była ustawiona na 8.8mg/skok zmieniłem na 3.2mg i teraz jest OK:)
matyss___ Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 ja w sumie ma podobnie ale od niedawna.... np jade 4ka deptam gaz i turbo wstaje elegancko..ale jak jade np 2ka i podkrece silnik do 3 tys obr wrzucam 3ke to mam taka przerwe 0.5-1sek i poxniej ciagnie normalnie..przy zmianie z 3ki na 4ke to samo i z 4ki na 5tke to samo.... czyli wychodzi na to , ze jak akzdy bieg krece od dolnych obrotów to ciagnie elegancko ale jak przekrocze te 3 tys to łapie jakby dziure o(obroty po zmianie sa powyzej 2 tys) a turbo mi wstaje przy 1850obr...... dodam , ze miewałem coś nie tak z IC bo zostawiał mi nieraz malutka plamke oleju dosłownie kropke dziennie a teraz tego nie ma ..auto stoi zawsze w garazu i nie ma teraz tego problemu a auto zachowuje sie dalej tak samo
st4yKool Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Cieknacy egr daje czasami podobne objawy..
matyss___ Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 aha zapomniałem dodac..brak kata , egr zaslepiony , wtryski 216, turbo awx
vp-tdi Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 aha zapomniałem dodac..brak kata , egr zaslepiony , wtryski 216, turbo awx korekte softu mialeś robione pod ten setup ?
Maras Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 mam to samo w AFN-ie i tez nie moge sobie z tym poradzic. Dolot sprawdzany turbo po czyszczeniu i dalej to samo. Gdzies czytalem ze moze to byc potencjometr przy pedale gazu ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc
matyss___ Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 na sofcie od poczatku było dobrze czyli ponad póltora roku..to tak mam od ajkichs 3 miesiecy a setup cąły zcas ten sam i graty w aucie
?ukasz1988 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ja też miałem coś takiego zmieniłem N75 i było ok do wczoraj kiedy pękł wężyk przy zaworku co steruje gruszką i był taki sam objaw jak opisujesz .
Maras Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 zmienilem N75 o auta kture jezdzi dobrze i dalej brak zmian. Jeszcze bede chcial zmienic potencjometr gazu bo gdzies w necie czytalem ze to moze byc problemem i dam znac co i jak
szper11 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 U mnie dziwna sprawa i wydaje mi się że to przypadek, bo po wymianie filtra paliwa problem zniknął.
Maras Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 no niby ja juz jakis czas nie wymienialem filtra bo robie to przed zima Juz uzupelniony
Daszek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Maras i jak udało ci sie rozwiązać ten problem bo ja mam taki sam, wymieniłem już egr turbo jest nowe jeszcze na gwarancji dzisiaj mam zamiar wymienić jeszcze ten zawór n75, jak to pomoze to napisze dodam tylko ze ja mam silnik 2.0 TDI 140hp.
Maras Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 w 2.0 moze byc inaczej ale narazie jeszcze nie poradzilem sobie z tym. N75 zamienialem z samochodu ktory normalnie jedzie i nie dalo zadnych efektow Zagaladalem dzis do potencjometra gazu ale jest do niego strasznie slaby dostep i dalem sobie spokoj. Zobacze jeszcze jakie beda efekty po zmianie filtra paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się