tipion_winith Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam. Tak jak w temacie, zabieram sie za wymiane pregubu wewnetrznego, poniewaz strasznie klekocze. Chcialbym sie dowiedziec jakie narzedzia beda mi potrzebne i jakie klucze. Czy jest potrzeba spuszczania oleju ze skrzyni biegow przed wyjeciem osi ze skrzyni? Prosze o pokierowanie mnie. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- Czy da sie to zrobic bez kanalu? Oraz czy musze wyjac calkiem cala oś?
MATIUS Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 pół ośi nie musisz wyciągać olej nie będzie ciekł przygotuj tylko klucz do śrób do przegubu i cążki do ściągnięcia zabezpieczenia z kanału będzie to wygodniej zrobić (bynajmniej w moim przypadku)
tipion_winith Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 musze wyciagac, poniewaz chodzi mi o przegub wewnetrzny a nie zewnetrzny. kanalu nie mam ---------- Post dopisany 26-07-2013 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 22:56 ---------- nikt tego nie robil? ---------- Post dopisany at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany at 14:30 ---------- nikt tego nie robil?
grucha1 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 ja robilem ale było mi łatwiej wyciągnać całą poloske z dwoma przegubami i udalo sie bez kanalu,kluczyk do przegubow piwo mlotek piwo i da rade
tipion_winith Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 demontowales wachacze? ---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- czy da sie to robic bez demontazu wachaczy? odkrecilem poloske ale za chiny jej nie wyjme
tomasl91 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 kolego odrec tylni dolny wachacz (banan) i przegób zewnetrzny wyciagniesz a pozniej odkrec 12 sto katnym torksem sróby od wewnetrznego i po sprawie
MATIUS Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 podnieś auto tak by móc skręcić zwrotnicą maxymalnie jeżeli półoska niechce wyjść odkręć zacisk lub wyczep drążek kierowniczy ze zwrotnicy i maxymalnie skręć bynajmniej ja tak robie
pioteros Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 nie trzeba nic odpinac, jesli druga osoba dociagnie kierownice na maksa w daną stronę i podtrzyma na czas demontazu to cała półoś wyjdzie na styk z przegubami razem
wesz82 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 nie trzeba nic odpinac, jesli druga osoba dociagnie kierownice na maksa w daną stronę i podtrzyma na czas demontazu to cała półoś wyjdzie na styk z przegubami razem Zgadzam się należy tylko skręcić odpowiednio kiera i wychodzi þółoś. Ja robiłem to w kanale ale bez też da rady tylko namęczysz się. Możesz zrobić tak że nie wyciągasz półosi ale moim zdaniem lepiej ją wyciągnąć tylko jedna śruba więcej a oblukasz sobie osłony ewentualnie sprawdzisz zew przeguby:wink:
pioteros Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 dokladnie, lepiej miec polos na wierzchu, pewniej zalozy sie nowy przegub bez kombinacji
tipion_winith Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Dziekuje za pomocne rady. Wyjalem cala poloska bez rozkrecania zawieszenia. Ktos tylko musi trzymac kierownice skrecona do oporu i polos wchodzi i wychodzi na styk. Przegub wewnetrzny wymieniony. Dzisiaj okaze sie czy to bylo to na 100% i czy juz nie stuka. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- Przegub przestal pukac. Wyglada na to ze operacja udala sie. Pozdrawiam wszystkich
dziadekM Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dziekuje za pomocne rady. Wyjalem cala poloska bez rozkrecania zawieszenia. Ktos tylko musi trzymac kierownice skrecona do oporu i polos wchodzi i wychodzi na styk. Przegub wewnetrzny wymieniony. Dzisiaj okaze sie czy to bylo to na 100% i czy juz nie stuka. Pozdrawiam---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- Przegub przestal pukac. Wyglada na to ze operacja udala sie. Pozdrawiam wszystkich Kolego mógł byś mi podać jakie wymiary ma osłona przegubu wewnętrznego bo mam do wymiany i nie wiem jaka tam idzie.
Trzesio Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 jakie polecacie przeguby, jakich unikac ?
pioteros Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Ruville skf brać który tańszy, najdroższe to lobro i spidan ale też lepsze ale zdażają się też lipy wśród nich 1
wesz82 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Nie wiem jak jest w PB ale do AVG nie dostaniesz wew przegubu nowego,czytaj lobro lub spidan tylko dostępne z półosiami(około 800zł)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się