rybus85 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Wszystko zależy od gaziarza.Jak jest partacz to spartoli choćby nie wiem co ;p
Budiii Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Ja na początku roku założyłem lovato smart do ALTka. Przejechałem jakieś 10 tys. jak do tej pory i w sumie jestem zadowolony. Też miałem duży dylemat co wybrać zastanawiałem się nad BRC albo sagiem z wtryskiwaczami hany. Gazownik w końcu powiedział mi, że może mi założyć co tylko chcę ale do tego silnika lovato w zupełności wystarcza a jest tanie. Poza tym jest to kompletna instalacja i mam na nią 2 lata gwarancji. Zapłaciłem za całość 2400 z wlewem pod klapką
Kary Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Od siebie dodam coś innego - po wielu konsultacjach do swojego ALTeka zdecydowałem się na zestaw LPG techa i z tego co czytałem o wiele bardziej obecnie rozwijanego, niż stagi (na forum techa wypowiadają się byli projektanci stagów, którzy stworzyli techa) -wtryski dragony czarne podwójne - porównywane przez wielu do hany -parownik kme silver, -butla 51 w koło -sterownik tech 204 - trochę już starawy soft ale gazownicy uznali, że to wystarczy -wlew w klapce taki ot zestaw w granicach 2500 zł - narazie za mało km przejechałem, żeby ostro zachwalać ale potencjał jest i póki co jestem więcej, niż zadowolony bo jazda nawet w najmniejszym szczególe nie odbiega od tej na PB.
kiko79 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ...na forum techa wypowiadają się byli projektanci stagów, którzy stworzyli techa... a co mają mówić? ---------- Post dopisany at 08:18 ---------- Poprzedni post napisany at 08:17 ----------
Kary Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ...na forum techa wypowiadają się byli projektanci stagów, którzy stworzyli techa... a co mają mówić? ---------- Post dopisany at 08:18 ---------- Poprzedni post napisany at 08:17 ---------- Dobra trochę źle to ująłem, bardziej chodziło mi o fakt, że Ci z techa na forum doradzają i rozwiązują problemy, a instalacje polecali mi gazownicy choć wiadomo, najlepiej samemu podjechać, bo silnik też trzeba ocenić sory za zamote
gayo_s Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam, chciałbym zapytać się o instalacje do ALT. Gazownik zaproponował mi komputer i parownik KME, wtryski Valteca ewentualnie za dopłatą hanny. Co o tym sądzicie?
rade Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Kolego przejrzyj parę tematów tutaj albo na lpg-forum to zobaczysz, żadnych Valteków, Reg'ów i innego shitu po 150zł za listwe Hany czerwone/ zielone wg uznania gazownika. Ile ci powiedział za instalacje z Valtekami a ile z Hana?
gayo_s Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 2100 z Valtekami, 2400 hana czerwone czyli różnica nie jest duża
rade Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 W normie, biorąc pod uwagę że Valteki pewnie właśnie kolo 150zł za listwe, a hany ok 100 sztuka
Kary Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Nie ma co się tutaj rozczulać bierz hany bo różnica w cenie jest śmieszna.
rade Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Dziś byłem na poprawce no i własnie taki zestaw jak Ci zaproponowano + Hany zielone się moim zdaniem sprawdza. Tylko temperatura przełączania tak koło 30 stopni bo zanim się rozgrzeje będzie szarpał przy mocniejszym depnięciu. Jak mnie gazownik przewiózł 1.8zł i nadal szło na gazie, to stwierdziłem, że ja po prostu jeździć nie umiem tym autem bo jestem za delikatny xD
Kary Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 U mnie tez musi byc 30 st i tez ladnie cieka, tyle że ja mam lpg tech g wtryski dragony
rade Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 To tak przy okazji powiedz mi czy na gazie Ci się dobrze zbiera z 5 biegu ? Bo gazownik usilnie mi wmawiał, że tak od 90-100km/h to nie będzie tak elastyczny na gazie i wypadało by redukować do każdego wyprzedzania, na co ja mu powiedziałem, gdzie ma się puknąć bo jak do niego jechałem to w miarę był... i ustawić tak żeby był teraz ... Połowicznie mu się to udało, jednak mam trochę zastrzeżenia czy na pewno dobrze ...
dariuszqw Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Gdzie macie zrobione wciecie w przewody do ogrzania reduktora? Może ktoś wstawić foto jak to wygląda..
gayo_s Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Dzięki Panowie, Co do wtrysków to rozwiane watpliwosci, wole doplacic i miec cos pewnego, a czy instalacja KME to dobra bedzie dla tego auta?
rade Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Szukaj lepiej ogarniętego gazownika bo założyć to każdy potrafi a ustawić niewielu Na instalacje złego słowa nie powiem, a gazownika trzeba cisnąć, żeby zrobił dobrze jak mu się za pierwszy razem nie udało
lukassteryd Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja mam Brc seqent24 i też bez żadnych problemów chyba że zużycie oleju jak w prawie każdym alt-ku. Zrobiłem już 17000 i jest BDB. Jest dużo instalacji na wysokim poziomie a ceny aż tak bardzo sie nie różnią.Podstawa to dobry gazownik , bo nawet najlepszą instalke można źle załóżyć.Pozdrawiam!
adrian228 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 A mi zaproponowali do mojego Audi : 1.Sterownik tech 224 lub Stag 4 plus (nie wiem który wziąść) 2.Reduktor Stag AC R01 3. Wtryski AC W01 Czy to dobra instalacja będzie: Audi A4 B6 2.0 ALT Avant 131 KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się