mateuszeks Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam, mam już niestety kompletną piastę z łożyskiem na przedniej osi Z tego co widzę to na internecie kosztuje to od 150zł za sztukę. Czy to łożysko jest demontowane? Czy jedyna opcja to zakup całej piasty z łożyskiem? Spodziewałem się tego co miałem w b5 czyli samego łożyska.. ahh.. Przy zrobieniu kliku km a w dodatku z dużą prędkością zaczyna mi szumieć.. gdy wcisnę hamulec jest to dodatkowo wzmacniane.. dodatkowo grzeją mi się koła.. hamulce mam wyczyszczone.. tzn prowadnice w zacisku.. same uszczelki w tłoczkach ok to nie rozbierałem..
Dev Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 w B6 jest łatwiej, łozysko z piastą sa przykrecane do zwrotnicy, która trzeba odpiąc i wyciagnąc półoś
mateuszeks Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 tak łatwiej.. ale moje pytanie czy faktycznie trzeba te 150zł na koło wydać? normalnie na łożysku to bym za robociznę i części tyle dał pomijając że sam bym to robił to już totalnie tanio
Dev Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 jak rozbierzesz ten cyrk to zobaczysz dlaczego tyle kosztuje
mateuszeks Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 ok, w takim razie czego unikać.. jakich firm? oczywiście nie podawajcie części z najwyższej półki bo 250 za koło będzie mało
mateuszeks Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Łożysko koła Producent: FAG Kod produktu: 713610430 Jednostka: komplet Dostępność towaru: dostępny Cena: 229,00 zł z VAT za sztukę Bezpłatna dostawa obejmuje zamówienia części o wartości powyżej 400 zł brutto. Koszty wysyłki w przypadku zamówień części poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio: 16 zł brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne) 22 zł brutto w przypadku płatności za pobraniem. Dobra cena czy dostanę w lepszej? P.S jeszcze nie znam hurtowni audi
kkam Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 zagadaj do forumowych dystrubutorów częsci dzika i tom77. Mają bardzo dobre ceny
powaguspisz Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Ludzie tak reklamuja FAG tak samo jak CASTROL bo zapamietali nazwę, i nic innego nie jest ważne, a istotne jest to że się przepłaca. Sa producenci tacy jak GMB, czy SKF, którzy mają również te same lożyska w środku bo pakują ale cena z regóły jest nisza,. Jeśli potrzebujesz Zapraszam
POWER-KRIS Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 A ja powiem tak wziąłem SKF dostałem SKF china. Wziąłem FAG dostałem SKF italy. Dlatego co by to nie było biorę FAG. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
galka90 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 i nie nastawiaj się że bedzie łatwo i że łożysko samo wypadnie jak odkręcisz te cztery śruby. dev i miałeś racje przynajmniej jeden wahacz trzeba zdjąć żeby półoś wyrzucić (w którymś temacie pisałem że nie trzeba) drugie łożysko już robiłem i 270tys oryginał zapieczone na amen. Robiłem pseudo ściągacz i młotek w ruch a ono i tak nie wychodziło w końcu dłuto zeszlifowałem na cienko i wbiłem miedzy zwrotnice a łożysko i ruszyło się.
Giede Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ja jakiś czas temu wymieniałem łożysko na skf. Jakie było moje zdziwienie jak 2 tygodnie temu zaczęło mi hałasować -wytrzymało tylko 50 000 km, no i w zeszłym tygodniu musiałem znów wymienić w tym samym kole. Tym razem kupiłem fag -zobaczymy ile potrzyma. Przy wymianie nie obyło się bez szlifierki kątowej i odcinania łożyska od piasty łącznie z przecinaniem śrub
Jaszczur87 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 i przygotuj się na rozwiercanie śrub mocujących obudowę łożyska ze zwrotnicą :/ a wahacza wcale nie trzeba ruszać
galka90 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 jak rozwiercisz śruby to tak nie trzeba ale jak chcesz rozkręcić to trzeba porządny klucz a nie ma miejsca do założenia go bez wyjęcia półosi
powaguspisz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Samo łożysko nie musi padać tylko z winy łożyska. Może być bicie na kołach nawet nie wielkie i to będzie przyśpieszać zużycie łożyska. Przyczyn może być dużo
mateuszeks Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Pytanie.. wymieniłem te łożyska. Tzn warsztat. Myślałem że po kołopocie. Do 80km/h ok ale od 100/110 zaczyna znowu wyć i przy naciśnięciu na pedał hamulca to potęguje.. SKF założone.. Wada łożyska czy coś jeszcze ?
lucabianco Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Zlokalizuj skąd wyje, ale z doświadczenia wiem że przy tej prędkości szum niewiele się różni od szumu przy prędkości 40km/h więc ja bym obstawiał za czymś innym. Nagraj filmik czy coś bo to można w nieskończoność gdybać. Chociaż skoro naciskasz hamulec i jest gorzej to może tarcze masz powichrowane?
mateuszeks Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 buła na oponie taka konkretna przekładka przód na tył i cisza za to z tyłu wyje dla mnie to był metaliczny dźwięk. w warsztacie powiedzieli mi że jak jest niski profil to czasami własnie tak głupio słychać. zrobiłem przekładkę dobiłem do 150 i wyhamowałem. brak oznak pacjent zdrowy teraz oponki trzeba kupić albo toczyć się przepisowo.
ted25 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Ja dodam tylko tyle, ze wybicie tego lozyska ze zwrotnicy to jest MASAKRA! Przy 210kKM oryginalne lozysko praktycznie nie do ruszenia. Ostatecznie dal rade przecinak od przodu pomiedzy zwrotnice a lozysko. Wiec jesli ktos sie zastanawia czy robic samemu czy oddac do mechanika, to z uwagi na szacunek do wlasnych nerwow oraz czasu sugeruje to drugie Dodatkowo trzeba zwrocic uwage na odpowednie przykrecenie polosi/przegubu, a tu potreba dobrego klucza dynamometrycznego poniewaz z tego co sie dowiedzialem to ma byc 200Nm + 180 stopni. Nie kazdy dysponuje takim sprzetem w garazu, a zle dokrecenie moze spowodowac kolejne szybkie uszkodzenie lozyska. I potwierdzam: da sie je wyjac bez sciagania wahacza oraz bez rozwiercania 4 srub mocujacych. Dobry klucz + odpowiednie ramie pozwalaja odkrecic lozysko od wewnatrz nadkola po odpieciu polosi oraz bez demontazu wahacza.
sebul Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Ja u siebie w motoryzacyjnym dalem 200 za skf'a i do tej pory cisza, ale dopiero 12 000 zrobilem na nim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się