benyA4 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 weze dochodzace do czwornika odmy to weze podcisnienia, mozesz miec w nich tzw, maslo . Sprawdz ale wedlug mnie nie ma to wplywu na falowania, co najwyzej gdy sa popekane i lewe powietrze idzie.
ryan_1 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Ostatnio zauważyłem, że ułamana była końcówka od elektrozaworu spalin węgla . Kupiłem drugi, używany. Jednak po podłączeniu drugiego problem występuje dalej. Spalanie ogólnie teraz jest wyższe niż kiedy silnik pracował równo. Z tego względu myślę też, że problemem może być za bogata mieszanka.
enrike2 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Kolego a co z przeplywomierzem? U mnie on był powodem bogatej mieszanki a jeśli chodzi o obroty miałem to samo a powód był dziurawa rura powietrza przy przepustnicy
ryan_1 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Wczoraj go podłączyłem pod VAG-a i kompletnie nic nie wykazało. Zrobiłem adaptację przepustnicy i przez parę kilometrów było lepiej, a później zaczął znowu wariować z obrotami. Przy wciskaniu sprzęgła, sam podnosił obroty do 3,5 tys i później znowu obniżał. Na biegu jałowym też wahania były spore, ale jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie, to już się bardziej normowały. Teraz już też przypuszczam, że może być coś nie tak z przepustnicą.
Dajmon Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Jeśli chodzi o Horasa91 to wydaje mi się z całą pewnością, że panowie od gazu Ci spiep....li coś podczas instalacji lub instalacja gazu jest nieprawidłowo wykonana. Dlaczego tak myślę, bo pisałeś, że przed założeniem instalacji było wszystko w porządku! Myślę, że to któryś kabel od instalacji gazu zaburza powietrze, wówczas przepustnica powietrza nie daje rady, bo może jest w jakiś sposób pominięta, tzw. bypas. Sprawdź, gdzie co masz po podłączane.
fronek22 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Witam od jakiegoś czasu zaczęły mi falować obroty, po czym już po upływie pewnego okresu czasu później są trudności z odpaleniem na benzynie, autko odpala ale tak się dusi, że po chwili gaśnie. Dodam, że problem ten nie występuje jak odpalam (wymuszając, wciskając G i go przytrzymując) na gazie, ale idzie zima i gaz będzie zmarzał. Dodam, że wymieniłem świece na NGK odmę i ten trójnik nówkę sztukę z ASO za jakieś 240zł, a po podłączeniu do VAG wyskakują mi takie błędy jak: 16804 - System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność 17947 - Przełącznik pedału sprzęgła obwód przerwany Po wykasowaniu tych błędów tak jakby jest troszkę lepiej. Dodam też że jak jest ciepły to odpali, natomiast po przestanej nocy muszę go odpalać na wymuszonym (awaryjnym) LPG.
yarosyaros Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Kolego pierwszy błąd mówi o tym że masz do wymiany katalizator, drugi niestety nie wiem.
benyA4 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Blad katalizatora nie ma nic wspolnego z odpalaniem , co do bledu pedalu sprzegla to koniecznie wymien czujnik przy pedale ma on wplyw na podwyzszanie obrotow gdyz komputer nie wie kiedy wcisniete jest sprzeglo. Weliminuj blad sprzegla i pomyslimy dalej.
jprzemek82 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam Koledzy. W mojej A4 także występował problem falujących obrotów na zimnym silniku na benzynie.Za trzecim razem udało się ustawić kompa od gazu i jest wszystko OK.Jeżeli przed instalacja było wszystko w porządku z autem to musi być wina żle wyregulowanej instalacji i koniec.Gaziarz musi to wyregulować.Pozdrawiam
fronek22 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Oki w poniedziałek przedzwonię do ASO i zakupię ten czujnik. A ten błąd katalizatora to mi co jakieś 500km wyskakuje i wcześniej odłączałem klemę na 5 min i błąd znikał teraz zakupiłem kabelek i Vagiem go usuwam, ale myślę nad wymianą lambdy, albo katalizatora. P.S. Możecie mi podpowiedzieć jak wymienić ten czujnik sprzęgła bo szukałem na necie i bardzo nic nie znalazłem z góry dzięki. ---------- Post dopisany 02-10-2013 at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany 27-09-2013 at 19:11 ---------- No więc zakupiłem już czujnik za ok 71,36zł w ASO i zabrałem się za jego wymianę na początku wydawało się to skomplikowane ale później okazało się, że to bułka z masłem dodatkowo zrobiłem foto story może komuś się przyda. Dodam, że po włożeniu czujnika w aluminiowy uchwyt należy go przekręcić tak aż usłyszymy lekki trzask pyknięcie inaczej nie będzie on odbijał. Po zamontowaniu zaczytałem i wykasowałem błędy Polskim VAg-iem 4.9 ponieważ autko dalej pyrchało i się dusiło.
ryan_1 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Problemem okazała się przepustnica. Na kompie nie pokazywało błędów, a po wymianie auto chodzi jak należy.
arekkowal666 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 witam wszystkich. niedawno kupilem audi a4 b6 2.0 fsi 2003r I odrazu zaczely sie problemy... przy odpalaniu silnika obroty spadaja do 500 i po chwili powracaja do normy. przy postoju delikatnie odczuwalna jest nierowna praca silnika. wymienilem swiece na ngk i filtr pow i dalej jest to samo... blagam o pomoc
kiko79 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 ja miałem tak podobnie poprzedniej zimy. Po odpaleniu następował bardzo krótki spadek obrotów, autem zatelepało, a potem wszystko szło normalnie. Świece i cewki były nowe, więc poza podejrzeniem. Serwis zasugerował od razu wymianę filtra paliwa - wymienili i problem znikł natychmiast. Do tej pory spokój.
piotrek18716 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Kolego i jak doszedles z tymi obrotami
benyA4 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 http://a4-klub.pl/2-0-219/wysokie-obroty-wycie-silnika-sprzegla-zmianie-biegow-278950/
promort Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Z tymi obrotami już coś czytałem na forum i wniosek był taki że nikomu nie udało się jednoznacznie rozwiązać tego problemu, więc albo ludzie źle szukają tzn. nie w tym miejscu albo już ten typ tak ma i nie należy się tym przejmować choć nie ukrywam że jest to denerwujące.
benyA4 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Napewno ten typ tak nie ma trzeba tylko zglebic temat. Czy to przepustnica za pozno reaguje i zamyka z opoznieniem, czy to moze komputer z jakichs przyczyn steruje nia w ten sposob.
david697 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam! Nie wiem jaka jest przyczyna falowania obrotów w moim Audi. Świece zmienione z 8 tyś. temu, cewek nie ruszałem bo nie wyskakuje żaden błąd. Jak już silnik wejdzie na temp. 90 st. to jest ok. Jak jest zimny to masakra... Podczas jazdy na benzynie czuć szarpanie delikatnie, na gazie bardziej. Na biegu jałowym jak wcisnę pedał gazu gwałtownie to silnik się dusi i wpada w wibracje. Dochodzi wtedy odgłos cykania nie wiem tak jakby z przepustnicy. Jak przegazuję to niby się uspokaja. Potrafi też zgasnąć jak dojeżdżam do skrzyżowania. Powtarzam, że jak się już zagrzeje to jest ok. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki. Pzdr! Zamieszczam filmik jak to się dzieje. Mam nadzieję, że coś widać i słychać. https://www.youtube.com/watch?v=fvrX33dwXTg&feature=youtu.be
benyA4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 kolego podepnij vaga i posprawdzaj wszystkie parametry , moze ktorys z czujnikow temperatury przeklamuje i masz problem z dawka paliwa na ssanie. Na wszelki wypadek wykrec i sprawdz te swiece , moze ktoras przebija . To ze wymieniales je niedawno nie swadczy o tym ze jeszcze sa sprawne.
jacek70 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Sprawdź błędy, dobrze by było wyczyścić i zaadoptować przepustnice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się