bpl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witajcie , bardzo prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny problemów z moją audiczką . w dniu dzisiejszym wsiadam , i auto niestety nie chce zapalić . ponizej filmik jak to wyglada . bardzo prosze o pomoc co to moze byc.
Bedzial Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Przede wszystkim podlacz komputer i powiedz jakie bledy wyskoczyly. Zwlaszcza jezeli to sie stalo tak nagle w co watpie. Nie bylo zadnych oznak wczesniej? Np, dlugo trzebabylo krecic zeby odpalil, cos wymieniales niedawno albo byles u mechanika, czy sprawdzales czy wszystko ok z olejem? W takiej sytuacji jezeli nie masz dostepu do komputera i zrobienia skanu VAGiem musisz sprawdzic czy dochodzi paliwo do pompy, czy pompa dostaje napiecie, czy nie przestawil sie rozrzad, czy bezpiecznik ktorys ci nie strzelil (Dzisiaj jest wilgotno np u mnie, moze gdzies slabo zabezpieczona instalacja i bylo zwarcie), filtr paliwa kiedy wymieniales? Czy wskaznik paliwa dziala prawidlowo i czy masz w ogole paliwo?. Ciezko bedzie bez kompa bo duzo moze byc przyczyn i rzeczy do sprawdzenia.
bpl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dzieki za odpowiedz. Jutro sprobuje vaga ogarnac. Wczesniej faktycznie jak byla wysoka temperatura na zewnatrz to byly problemy z odpaleniem samochodu . Trzeba bylo dlugo krecic i dodatkowo dodawac gazu i wtedy dopiero zaskoczyl.
wesz82 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Obejrzałem filmik i powiem Ci tak. Jak czyściłem nastawnik w swojej to miałem podobne objawy jak ty masz. Jak dla mnie to albo zapowietrzony jest albo za słabe aku masz ewentualnie świece nie dają rady. Jak było gorącą a silnik jaki rozgrzany???
bpl Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Silnik zimny. Na zewnatrz 34-37stopni
Bartollo Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Sprawdź błędy na vagu, i napisz co tam wyszło a co kontrolki oleju u mnie było tak samo np jak mierzyłem ciśnienie na garnkach to po chwili kręcenia się zaświeciła:) takze chyba tak ma być bo czujnik wyrywa za małe ciśnienie oleju.
bpl Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2013 tylko te dwa błędy wyszly . macie pomysly co to moze byc ?
Bedzial Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Kat wtrysku. Zobacz czy rozrzad ci sie nie przestawil!! Wyjasnialo by to dlaczego wczesniej ci gorzej palil. Zrob jeszcze log pozycji 000 i pokaz jaki jest ten kat wtrysku bo wyglada na to ze nie jest taki jaki byc powinien. Ile czasu masz auto? Czo przy nim wczesniej bylo robione?
andrzej22 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 http://s17.postimg.org/902q39u57/998090_10201521309575156_1226908316_n.jpgtylko te dwa błędy wyszly . macie pomysly co to moze byc ? Masz napisane 17656 kąt wtrysku. Od tego zacznij.
Mauros88 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 I do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Widać nawet jak długo Ci kontrolka od świec się pali. W lecie powinna po ok sekundzie zgasnąć.
Lukasz_N Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Po pierwsze poustawiaj rozrzad na znakach. Pierwszy podejrzany to przestawiony pasek, albo zjechany wpust na kole walu korbowego.
bpl Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 problem rozwiazany. sprawdzane byly wtryski , pompa wtryskowa, rozrzad i wszystko w porzadku. przyczyna okazalo sie nie wiedzac czemu cofające paliwo . zostal wymieniony filtr paliwa , zamontowany zawor jednokierunkowy , przeczyszczone przewody paliwowe i problem znikl , samochod pali od strzala . bardzo dziekuje wszystkim za pomoc .
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy
andrzej22 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy Popieram. Profanacja układu paliwowego.
wesz82 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy Może nie jest montowany tez zaworek przy pompie VP ale jest montowany bezpośrednio w pompie,w baku:wink:
ciahciah Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 o jakiej pompie w baku ty mówisz? napisz mi gdzie ty masz ten zaworek w baku bo na razie traktuje twoją wypowiedz jako żart:)
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 o jakiej pompie w baku ty mówisz? napisz mi gdzie ty masz ten zaworek w baku bo na razie traktuje twoją wypowiedz jako żart:) Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy:
machina Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy: Mój diesel ma pompę w baku:wink: jak zresztą większość TDI PD:decayed:
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy: Mój diesel ma pompę w baku:wink: jak zresztą większość TDI PD:decayed: Wiem i ja bym taki z tego nie był dumny:decayed: Autor raczej nie ma takowej:hi: Sorry za OT
machina Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Wiem i ja bym taki z tego nie był dumny:decayed: Okazało by się w momencie jak TDI VP się zapowietrzy:decayed: PDek zapali wtedy w ok 15sec bez otwierania maski(znam z autopsji jak zabrakło paliwa), a w VP trzeba odpowietrzać wtryski:polew: A tak poza tym to każdy chwali co ma:wink: i nie ma reguły że któryś VP vs PD dłużej wytrzyma:wink: Kumpla A4 TDi VP kręci po 10 sec zanim zaskoczy, diagnoza-pompa, ktoś wie jaki orientacyjny koszt naprawy pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się