Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo + fmic + soft = 170 km ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To im musiały się felerki trafiać z tymi BRD bo u mnie to na odwrót było:)

Opublikowano

wszystko zalezy od tego na jaka szt trafisz

Opublikowano

Należy pamiętać, że nie wykresem na papierze się jeździ. Wrażenia z jazdy tzw. wgniatanie w fotel też nie jest miarodajne. Sam posiadam seryjnego AWX (Audi A4) a znajomy AJM (Passat B5) po programie na 150koni. Zanim trafił do dobrego tunera to miał zrobiony program u "specjalisty" na 160koni. Auto rwało od 2000obr po czym momentalnie słabło. Na wyższych biegach dodatkowo szarpało. Na drodze auta przyśpieszały równo. Dopiero teraz kiedy BRK Tuning ogarnęło softa ma 149koni samochód jedzie płynnie, w całym zakresie obrotów.

Warto zainwestować w FMIC i sprzęgło. Wymiana turbiny moim zdaniem nie ma sensu jeśli twoja jest w dobrej kondycji...

Opublikowano

Sprzęgło i Fmic do 160KM? Bezsens. Wystarczy zmienić turbo na awx, pojechać na program i cieszyć się mocą za stosunkowo niewielką kasę:

Opublikowano

no wlasnie 1 co to wymiana turbiny, a nie sprzegla czy fmica

ta mala w ajm juz w serii jest obciazona ,a co dopiero po sofcie.

Opublikowano

mialem kiedys kreske z AVFem bez Q zrobionym na 160ps i 380nm i dostal baty a jechalem z dość ciżekim pasażerem ;) ..

Sprzęgła nie ruszaj, kup tylko sprawdzone turbo awx i jedz na zrobienie nowego softu. Napewno bedziesz zszokowany jak auto zachowuje się po wciśnięciu gazu.

Ja soft robilem u Spankyego w Otwocku i go polecam :) bardzo dobra robota za niezłą kasę. :thumbup1:

Opublikowano

No przepięknie się zbiera :D a macie filmik jak by to było z turbiną od BRD ??? aha i jeszcze chciałbym zapytać wymieniam turbine jade na soft a pozniej już po sofcie zakładam FMIC to czy muszę znowu jechać na soft by to wszystko ustawiać czy nie trzeba ??

Opublikowano

Skladasz wszystko razemi jedziesz na program

Przy okazji wywal kata

Opublikowano

Kata już wywaliłem :) pierwsze co to od tego zacząłem obawiałem się że bedzię smolił za mną jak wcisne gazu ale o dziwo ktoś jadący za mną nie wjeżdza w tumany dymu xD nie no lajtowo to diesel coś tam zakopci ale minimalnie :)turbo brd czy awx ?

Opublikowano

przerabiałem etap wystrojonego auta na ok 160km bez FMIC.... 20 na plusie jakaś petarda i czarno, założyłem FMIC i bez strojenia dymienie sie zredukowało, teraz jak juz finalnie postrojony to kopci jak seria:whistling:

Opublikowano
Kata już wywaliłem :) pierwsze co to od tego zacząłem obawiałem się że bedzię smolił za mną jak wcisne gazu ale o dziwo ktoś jadący za mną nie wjeżdza w tumany dymu xD nie no lajtowo to diesel coś tam zakopci ale minimalnie :)turbo brd czy awx ?

Ja w swoim AJM'ie od ponad roku ujeżdżam BRD

Opublikowano

a ja od 4lat,pierw 2lata brd,a teraz kolejne 2lata cahe

sprzeglo seria :kox:

Opublikowano

Panowie i jakie odczucia z jazdy na turbinie BRD ?? tak samo ciągnie jak seryjne turbo czy trzeba kręcić na wysokie obroty bardzo ?? a moze w ogole nie trzeba kręcić obrotów ?

Opublikowano

u mnie odczucia jak najbardziej pozytywne

Opublikowano

tam gdzie AWX sie konczy BRD jedzie dalej,o jakies 300 obrotów więcej:wink:

Opublikowano

No patrz a GTB2260 pompuje do końca:P Seba u Ciebie przy ilu obcina doladowanie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...