Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż składanych i podgrzewanych lusterek


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Powinien pójść piny ma , ale niech ktos jeszcze potwierdzi czy nie gadam głupot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy sterownik z literką P obsługuje składanie lusterek ? 8k0 959 793 P

W tym temacie w poście 198 kolega pisze że odpalił składane lusterka na tych sterownikach, ja również takie kupiłem ale jeszcze ich nie założyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki już ogarnąłem faktycznie działają pod tymi sterownikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego tematu, ale mam pytanie do osób, które bawiły się w temacie. Muszę wymienić kierunkowskaz w lusterku i nie mam pewności, czy po odkręceniu wszystkich niezbędnych śrub i odbezpieczeniu zaczepów mam w pierwszej kolejności pozbyć się czarnego, dolnego plastiku a potem obudowy z kierunkowskazem (lakierowana część), czy od razu ciągnąć za górną część a czarny plastik zostaje na miejscu? Lusterko po 2010r, więc konstrukcja delikatnie różni się od tych opisanych w pierwszym poście.

Dzięki z góry za wskazówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduły 8K0959792S, które nie mają jak widać pełnych kwadratów nie podejdą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie chcę zakładać nowego tematu, ale mam pytanie do osób, które bawiły się w temacie. Muszę wymienić kierunkowskaz w lusterku i nie mam pewności, czy po odkręceniu wszystkich niezbędnych śrub i odbezpieczeniu zaczepów mam w pierwszej kolejności pozbyć się czarnego, dolnego plastiku a potem obudowy z kierunkowskazem (lakierowana część), czy od razu ciągnąć za górną część a czarny plastik zostaje na miejscu? Lusterko po 2010r, więc konstrukcja delikatnie różni się od tych opisanych w pierwszym poście.

1 to wyciągasz wkład. Potem odkręcasz silniczek potem dolny plastik potem góry odejdzie Ci z kierunkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze raz prosze o pomoc.

Kilka mieisecy temu wymienilem lusterka na el. skladane w A4. Wszystko dziala procz tylnych okien. Nie reaguja na przyciski w drzwiach. Wymienialem sterowniki w drzwiach przednich. Kodowalem to co jest w instrukcji. Zadnych bledow nie mam w vcdsie. Bylem u lokalnego elektronika i po 2 godzinach zabawy w vcdsie powiedzial, ze calkowicie nie ma komunikacji miedzy przednimi sterownikami a tylnymi. Robil test opuszczania szyb i tylko przednie dzialaja. W blokach pomiarowych wyglada jak by nie bylo zadnej wymiany danych ze sterownikami tylnych drzwi. Twierdzi, ze sterowniki, ktore zalozylem sa z 2008 r. a auto z 2011r. Dzwonil do kogos z serwisu i typ twierdzi, ze byla zmiana w sterownikach czy instalacji i teraz nie pamietam dokladnie ale mowil, ze w tych starszych sa jakies dwa zlacza czy kabelki a po 2010 3 zlacza lub kabelki albo na odwrot.

Mam niby kupic sterowniki z 2011r. Nie wiem czy to jest powod takiej sytuacji.

Miedzy 15 a 18 czerwca bede w Wawie i moze ktos mial by troche czasu rzucic okiem w kodowanie w moim aucie? Oczywiscie sie odwdziecze za fatyge. Moze da sie cos poprawic albo chociaz ustalic przyczyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a jakie kupiłeś sterowniki (chodzi o oznaczenie)? Może masz od coupe? Ktoś wcześniej pisał o tym - one nie nawiążą komunikacji z tylnymi drzwiami. Zobacz posty na stronach 16 i 17 - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/245599-montaz-skladanych-i-podgrzewanych-lusterek/page-17#entry4828595

A druga sprawa - czy skopiowałeś kodowanie starych sterowników przed wymianą?

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kupione sterowniki "B" i jedyna opcja to, ze sa od A5ki. Wydawalo mi sie, ze jesli sterowniki sa od A5ki to szyby tez sie beda domykac.

Kodowanie skopiowalem na samym poczatku tak jak w instrukcji jest napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos spotkal sie z czyms takim ze lusterka skladaja sie normalnie przy zamknieciu auta tylko z 1 kluczykiem. Zapasowy kluczyk zamyka auto normalnie ale lusterka sie nie skladaja? Da rade to jakos zakodowac. Dodam ze oba kluczyki sa ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spróbuj włączyć zapłon zapasowym i sprawdzić w menu CAR, czy w sekcji "Central locking" masz włączone "Fold mirrors". Może zapas ma zapamiętane inne ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mysl. po pracy napewno to skontroluje.


Rzeczywiście po włożeniu drugiego kluczyka ustawienia są inne. Wystarczyło włączyć składanie lusterek w Menu Car dla drugiego kluczyka. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sterownik:

SW: 8T0959793N

HW: 8T0959793B

Obsłuży składanie lusterek? Bo końcówka B wg rozpiski pasuje. Wychodzi na to że soft mam od N a hardware od B i nie zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często SW i HW mają zupełnie inne oznaczenia.

Liczy się HW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy sprzedawcy z allegro wystawiając sterowniki drzwi piszą oryginalny nie zamiennik. Czy zamienniki są gorsze? A jeżeli tak to jak je rozpoznać. Chodzi może o te wyprodukowane w Chinach?

klepane z fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem. Dlatego też pytam☺

klepane z fona

Czy ktoś się jeszcze wypowie na temat tych sterowników? Made in China kupować czy nie?

klepane z fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dziwną akcje. kupiłem sterowniki z końcówką H kierowca i B pazażer. skopiowałem kodowanie, instalacja jak w instrukcji. wszystko ok tylko nie działa sterowanie tylną lewą szybą (przełącznik w tylnich i przednich drzwiach nie reaguje) a przycisk od szyby kierowcy nie działa w dwóch trybach (po mocniejszym wciśnięiu szyba nie opuszcza się do końca)

miał ktoś taką akcję? błędów brak. wygląda na o że sterownik z końcówką H uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien, że sterowniki B i H będą ze sobą współpracowały? IMO mogą się nie dogadywać, bo to różne serie.

Jeśli chodzi o dwa tryby opuszczania szyby, to trzeba to zaprogramować odpowiednią sekwencją wciskania przycisku opuszczania szyby. Może ktoś napisze dokładniej, bo nie pamiętam, ale chodziło chyba o opuszczenie szyby do końca i wciśnięcie przycisku opuszczania na 5-10 sekund, a potem podniesienie szyby do końca.

Czy ktoś się jeszcze wypowie na temat tych sterowników? Made in China kupować czy nie?
No ale widziałeś taki sterownik, czy pytasz tylko teoretycznie? Bo ja się z takim nigdy nie spotkałem. A nawet jakbyś znalazł, to czy przy koszcie sterownika poniżej 100 zł opłaci się tak kombinować? Moim zdaniem nie, bo zaoszczędziłbyś może 50 zł :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos w tym temacie pisał ze sterowniki nie muszą być z taką samą literka, zresztą sterowniki współpracują, bo wszysyko działa poza lewa tylną szybą. Opuszczanie szyby w teście sterownika lewy tył też nie działa, chyba padł mi silniczek.podmienie jeszcze sterowniki dla pewności. Bezpieczniki ok (8 i 11 obok kierowcy -chyba ze gdzies indziej są dedykowane do szyb? )

2 tryby opuszczania szyby kierowcy juz ogarniete,dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...