Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no jest

wrzuc zapytanie i daj znac co Ci odpiszą

ta szpera jest duża lepsza od tego Torsena co ja mam bo ma mniejszy wspólczynnik blokowania

Opublikowano

Zobaczymy czy cos odpisza ;)

Opublikowano

Dev, coś u mnie zaczeło sie pocić z tyłu ponieważ chyba plame zostawiłem na parkingu :kwasny: w poniedziałek będe na kanale zrobie zdjecia i kumpel tam sprawdzi skad dokładnie moze być wyceik, rzuciłbyś jakimiś numerami możliwycg simeringów, albo co tam może przepuszczać :hi:

Opublikowano

Wsio na pierwszej stronie jest.

Opublikowano

Jest jakis problem ze zmiana tych uszczelniaczy? Trzeba dyfer demontowac?

Opublikowano

Nie nie trzeba.

Musisz sprawdzic w jakim stanie są półosie talerzowe.

Opublikowano (edytowane)

odkrecasz centralny srubunek flanszy i powinna wyskoczyc

tam gdzie pracują one na simeringu pod paznokciem wyczujesz czy jest rów czy nie... jak jest to nic z tym raczej nie zrobisz tylko drugie flansze, simeringi masz po 10zł w motoryzacyjnym

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Dzieki chlopaki, zrobie foty co tam sie dzialo

Opublikowano

Cos mi sie przypomina ze jedna półos była lekko nadgryziona przez ząb czasu i moze dlatego cieknie

Opublikowano

matix, masz tylko ABS/ESP

---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

nie bylo jednoczesnie ESP i EDS w B5 przynajmniej w ośce, EDS i ASR owszem, ale byl tez i sam ABS/EDS

w Quattro kazde mialo EDS, niektore ESP ale za to nie bylo ASR w ogole bo nie ma nic o tym napisane w opisie numeru pompy

---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ----------

Pompy w ośkach poliftach

8E0614111AN / 8E0614111AB / 8E0614111AM - ABS

8E0614111AN / 8E0614111AM / 8E0614111AD - ABS z Navi

8E0614111F/8E0614111B - pompa ABS+EDS

8E0614111G / 8E0614111C / 8E0614111AJ / 8E0614111AH / 8E0614111AQ / 3B0614111- ABS+EDS+ASR

8E0614111AT / 8E0614111T / 8E0614111AS / 8E0614111AA - ABS+ESP

Panowie mam u siebie pompe 8E0614111AM w a4 b5 fl

mam tylko ABS

Czy to oznacza że jeśli uda mi się znaleźć którąś z pomp z EDS lub ASR będę mógł wrzucić ją do auta czy będą potrzebne dodatkowe przeróbki ?

(najbardziej zależy mi na eds)

Opublikowano

jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal

Opublikowano (edytowane)

jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal

Tak mam ośkę

http://www.allegromat.pl/aukcja180295

Znalazłem coś takiego, wygląda identycznie jak moja- ma takie same wyjścia na przewody hydrauliczne i kostkę elektryczną

Czy na kod sterownika również mam zwrócić uwagę ? Biorę się za szukanie bo zawsze chciałem mieć to w mojej B5 w B4 działało to świetnie i mi brakuje tego systemu ;)

Edytowane przez jacjacek
Opublikowano

My też tego szukaliśmy.Dev jeżeli możesz to proszę o priv.To dla kolegi też pasjonata a Twoja wiedza jest bezcenna ;) Pozdro i dzięki.

Opublikowano

@Dev

Hej!

Mam kilka pytań:

-Jak oceniasz różnicę po włożeniu torsena do przodu i do tyłu względem standardowego quattro?

-Jaki jest nr dyfra od v8 d11 bo mam gościa z podobno takim dyfrem

-Zajmujesz się jeszcze przeróbkami torsena? Jeśli możesz to napisz ile taka przyjemność u ciebie kosztuje

 

P.S wiem data, ale temat nadal bardzo ciekawy i aktualny 

Opublikowano

Zadzwoń jutro

Opublikowano
W dniu 23.09.2013 o 22:10, Dev napisał:

W kazdym V8, oznaczenie dyfra AFV lub AXZ

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ----------

jedna mała ciekawostka, auto przy skręconych kołach i daniu w pi....ę nie nosi na wszystkie strony du...ą tylko idzie za przednimi kołami

normalnie to d...pa latała jak Żyd po pustym sklepie a teraz krótko idzie bokiem zaraz potem szybko sie prostuje

bardzo mi sie to podoba bo auto o wiele lepiej startuje :grin::grin::grin::grin::grin:

Cześć @Dev

czytałem wątek i mam pewne pytanie, znalazłem dyfer z V8 D11 z oznaczeniem AFV do kupienia, pisałeś że AVF i AXZ mają Torsen, w etce pokazuje tylko AXZ, dlatego chodzi mi tylko o potwierdzenie, że oba się niczym nie różnią.

 

Przerabiasz te dyferencjały z V8 do B5? Czytałem że stoczyłeś Torsen z 45 na 41 mm. Czy jeszcze jakiś zabieg jest potrzebny by dopasować tylny Torsen? Bo wałek i wieniec zostaje z B5.

Czy  korzystałeś też z tylnego dyferencjału z możliwością blokady za pomocą siłownika pneumatycznego? (Taki jak w A80 B4) Umiałbyś opisać różnice między tymi dwoma rozwiązaniami?

Chętnie bym się dowiedział czy od czasu ostatnich postów wpadł może jakiś nowy pomysł.

Pozdrawiam

received_420251963042872.webp

Opublikowano

693456699

Opublikowano

Witam.

Mam torsena z V8 i zastanawiam się czy jeśli jedna stronę prze toczę pod łożysko to czy będzie wytrzymałe?

( Nie pasuje do obudowy dyfra z a4)

Audi ma 350+ 

Opublikowano

Robiłem przeróbkę do RSy z 550 konnym silnikiem, bez awarii jeździ już ponad 6 lat 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

:decayed:@Dev do mojej b6 też zrobisz taką przeróbkę? :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...