Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 jak przyjdzie to zrobie fotki tego czegos, gorzej jak sie okaże że kupiłem ten z blokadą oznaczenia dyfra jeszcze nie sprawdzałem, narazie mam urwanie w robocie ze nie mam czasu podlecieć na warsztat:facepalm:
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Wysłał Ci typ zdjecia ? Jak tak to porównaj z moimi
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój:facepalm: zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink:
Arturoo Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink: to już coś ... .....może i do smerfa zaintaluje się coś takiego....??hmm
ruks Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 hyhy nie porownuj autobusu czy ciezarowki do osobowki zupelnie inna sytuacja poza tym ciezarowki nie wypadaja przodem bo sie najpierw wywracaja a wracajac do samochodow to nie chcesz mi powiedziec chyba ze ciezszy przod jest lepszy?? Dlaczego mam nie porównywać? To świetnie odzwierciedla zachowanie aut ze względu na rozkład mas o ile ktoś jeździł jednym i drugim. Przykładowy filmik jak skręca ciężki przód: na kazdy samochod sa jakies sztuczki, ale jak juz jestes w zakrecie i tracisz przyczepnosc przednich kol to odpuszczenie gazu czy co tam mozna zrobic zeby je dociazyc nie daje takiego ich dociazenia jak w "neutralnym" samochodzie, i az nie zlapia ponownie przyczepnosci to nic nie zrobisz zadna sztuczka, ot cala filozofia, dla mnie ciezszy przod jest najgorszym rozwiazaniem do szybkiej jazdy. szczegolnie ze w audi nie dosc ze jest ciezki to jeszcze daleeeeko za mocowaniem amorow Na każdy te sztuczki są w zasadzie takie same. Musiałbyś przejechać się w takim razie jeszcze lekkim przodem i zobaczysz jak to skręca To jak samochód zareaguje oczywiście zależy nie tylko od procentowego rozkładu masy ale geometrii zawieszenia, położenia środka ciężkości a nawet sterownika sterownika nie chodzi o to zeby byly dociazone zawsze, chodzi o to ze latwo bylo ta mase kontrolowac i w razie potrzeby przeniesc, ale zeby nie bylo ze sie madruje nie jestem zaden bublewicz No to zapraszam na szkolenie SJS Szkoła Jazdy Subaru - doskonalenie techniki jazdy, akademia bezpiecznej jazdy, trening bezpiecznej jazdy, technika jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, szkolenie samochodowe, szkoła bezpiecznej jazdy, szkolenia motocyklowe, eco jazda
quadysz Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 hyhy nie porownuj autobusu czy ciezarowki do osobowki zupelnie inna sytuacja poza tym ciezarowki nie wypadaja przodem bo sie najpierw wywracaja a wracajac do samochodow to nie chcesz mi powiedziec chyba ze ciezszy przod jest lepszy?? Dlaczego mam nie porównywać? To świetnie odzwierciedla zachowanie aut ze względu na rozkład mas o ile ktoś jeździł jednym i drugim. Przykładowy filmik jak skręca ciężki przód: na kazdy samochod sa jakies sztuczki, ale jak juz jestes w zakrecie i tracisz przyczepnosc przednich kol to odpuszczenie gazu czy co tam mozna zrobic zeby je dociazyc nie daje takiego ich dociazenia jak w "neutralnym" samochodzie, i az nie zlapia ponownie przyczepnosci to nic nie zrobisz zadna sztuczka, ot cala filozofia, dla mnie ciezszy przod jest najgorszym rozwiazaniem do szybkiej jazdy. szczegolnie ze w audi nie dosc ze jest ciezki to jeszcze daleeeeko za mocowaniem amorow Na każdy te sztuczki są w zasadzie takie same. Musiałbyś przejechać się w takim razie jeszcze lekkim przodem i zobaczysz jak to skręca To jak samochód zareaguje oczywiście zależy nie tylko od procentowego rozkładu masy ale geometrii zawieszenia, położenia środka ciężkości a nawet sterownika sterownika nie chodzi o to zeby byly dociazone zawsze, chodzi o to ze latwo bylo ta mase kontrolowac i w razie potrzeby przeniesc, ale zeby nie bylo ze sie madruje nie jestem zaden bublewicz No to zapraszam na szkolenie SJS Szkoła Jazdy Subaru - doskonalenie techniki jazdy, akademia bezpiecznej jazdy, trening bezpiecznej jazdy, technika jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, szkolenie samochodowe, szkoła bezpiecznej jazdy, szkolenia motocyklowe, eco jazda dziekuje, bylem na niejednym (ale nie na wielu ),w czasie takiego jednego dnia i tak bedzie tylko zapoznanie z teoria a i tak sam musisz trenowac, rozumiem ze kolego jestes juz wytrenowany skoro zapraszasz nieznajoma osobe na szkolenie to prawie tak jak bys zapraszal na porownanie cohones ... a co ten filmik mial pokazac? bicz plis a co do porownan osobowki do tira czy autobusu... kaman... rili? albo rozmawiam z noobem kompletnym albo sie kompletnie nie rozumiemy i mowimy o innych rzeczach. Dla jasnosci - ja mowie ze rozlozenie masy 50/50 jest o niebo lepsze od ciezkiego czy lekkiego przodu (i w sumie nie tylko o tym ale temat szeroki jak rzeka i robimy offtopa autorowi watku)
Dev Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój:facepalm: zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink: I jak ? Dotarło ?
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 niet:facepalm: pewnie dzisiaj wysłał, będe dzwonił jutro do niego
ruks Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 No to zapraszam na szkolenie SJS Szkoła Jazdy Subaru - doskonalenie techniki jazdy, akademia bezpiecznej jazdy, trening bezpiecznej jazdy, technika jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, szkolenie samochodowe, szkoła bezpiecznej jazdy, szkolenia motocyklowe, eco jazda dziekuje, bylem na niejednym (ale nie na wielu ),w czasie takiego jednego dnia i tak bedzie tylko zapoznanie z teoria a i tak sam musisz trenowac, rozumiem ze kolego jestes juz wytrenowany skoro zapraszasz nieznajoma osobe na szkolenie to prawie tak jak bys zapraszal na porownanie cohones ... a co ten filmik mial pokazac? bicz plis a co do porownan osobowki do tira czy autobusu... kaman... rili? albo rozmawiam z noobem kompletnym albo sie kompletnie nie rozumiemy i mowimy o innych rzeczach. Dla jasnosci - ja mowie ze rozlozenie masy 50/50 jest o niebo lepsze od ciezkiego czy lekkiego przodu (i w sumie nie tylko o tym ale temat szeroki jak rzeka i robimy offtopa autorowi watku) No to argumenty wytoczyłeś niezłe Filmik pokazał że auto z ciężkim przodem jednak skręca Z dwiema rzeczami jednak masz rację: 1) Że rozłożenie masy pół na pół będzie najlepsze ale cięższy tył niż przód jest jeszcze gorszy niż na odwrót 2) Rzeczywiście robimy off-topic Ciekawy tylko jestem w jakich szkołach jazdy byłeś na tych szkoleniach że była tylko teoria... Dla jasności jestem instruktorem techniki jazdy i na tym zakończę bo ta dyskusja jest w nie właściwym miejscu i jak widać niestety bezcelowa, pozdrawiam
quadysz Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Ciekawy tylko jestem w jakich szkołach jazdy byłeś na tych szkoleniach że była tylko teoria... Dla jasności jestem instruktorem techniki jazdy i na tym zakończę bo ta dyskusja jest w nie właściwym miejscu i jak widać niestety bezcelowa, pozdrawiam chyba nie uwazasz ze te kilka godzin za kolkiem zrobi z kazdego super kierowce przeciez to tak naprawde zapoznanie z tym co sie z samochodem dzieje i poznanie kilku technik ktore i tak trzeba samemu cwiczyc... niekoniecznie je rozumiejac... i to mam na mysli mowiac ze to tylko teoria, a tak poza tym to troche pokory kolego pozdrawiam ps. devastation, jak wrazenia z jazdy? glownie zakrety mnie interesuja
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Auto chodzi jak po sznurku ale mam luz na maglu ktory mnie strasznie wq....ia W przyszłym tygodniu zawożę go do regeneracji Bo juz nie daje sie jezdzic a mam kapcie 235/40-18"
elpiotrek Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 A ile kosztuje regeneracja magla? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 To zależy gdzie robisz, mnie bedzie kosztowac ok 1000zł
pioteros Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 U mnie jest jeden spec w miarę dobry robi szczególnie vagi i chyba 6 stow bierze i stary magiel
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 ja mam swój sprawdzony warszat w Sopocie, goście mają łby na karku i wiedza co mają robić dlatego tez nie żałuje tego tysiaka na naprawe
Kowi87 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Jutro kurier pake odbiera od gościa:wink: Mówił ze poza wlewem oleju tam nie ma żadnych podłączeń/otworów, tak wiec raczej torsen do mnie przyjedzie:banan: w sobote wyciagnął to z auta:wink:
Kowi87 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 torsen dyfer most szpera AUDI v8 (3631857370) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Dev Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 :polew::polew: Masz juz swój ?
Kowi87 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Jest Paczaj czy to to:facepalm: znaleziony pod krakowem:whistling: ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się