Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

spokojnie, spokojnie, zaraz bedzie sprzegło, magiel i cos tam jeszcze wymysle :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylny most po demontażu

20130920_124347.jpg

i po "złamaniu" :decayed:

20130920_124702.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: trochę mnie umeczył ale teraz jestem gotów do seryjnej produkcji :whistling:

---------- Post dopisany 22-09-2013 at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2013 at 23:39 ----------

dzisiaj troche pojezdziłem i kilka spraw sie wyjasniło.

1. wyrażnie czuć że auto ciągnie tyłem, cos jak tylnonapędówka

2. auto zrobiło sie jakieś "sztywniejsze" mozliwe że napęd to spowodował

3. jak na mokrym asfalcie udawało sie zerwac przy starcie przyczepnośc to teraz ...uj, nie udało mi sie

4. wjazd pod pod znaną mi górkę okazał sie łatwiejszy niż zwykle, nie odczuwałem poslizgu kół (a)

5. jazda po lesnych piaszczystych drogach tez łatwiejsza, auto nie zakopuje sie tak łatwo, choć próbowałem

żadnych minusów nie zauwazyłem, moze wyjdzie cos w trakcie, ale raczej nie powinno

w/g mojej oceny mod jak najbardziej na plus, polecam Kolegom, zwłaszcza tym którzy nie obwieszają aut s-linami :grin:

służe pomocą, jezeli ktos chce to zrobić samemu, nawet w garażu, a jest to jak najbardziej wykonalne

szkoda tylko ze znalezienie mostu od V8-ki nie jest sprawa prostą i graniczy z cudem :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje ukończenia i tego że zadowolony jesteś z wyniku.

a jak sumaryczny koszt takiej zabawy Ci wyszedł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

800zł plus 160zł 1.5l ori oleju do dyfra

roboty, obróbki nie licze, bo to robiłem sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym V8, oznaczenie dyfra AFV lub AXZ

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ----------

jedna mała ciekawostka, auto przy skręconych kołach i daniu w pi....ę nie nosi na wszystkie strony du...ą tylko idzie za przednimi kołami

normalnie to d...pa latała jak Żyd po pustym sklepie a teraz krótko idzie bokiem zaraz potem szybko sie prostuje

bardzo mi sie to podoba bo auto o wiele lepiej startuje :grin::grin::grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym V8, oznaczenie dyfra AFV lub AXZ

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ----------

jedna mała ciekawostka, auto przy skręconych kołach i daniu w pi....ę nie nosi na wszystkie strony du...ą tylko idzie za przednimi kołami

normalnie to d...pa latała jak Żyd po pustym sklepie a teraz krótko idzie bokiem zaraz potem szybko sie prostuje

bardzo mi sie to podoba bo auto o wiele lepiej startuje :grin::grin::grin::grin::grin:

Dziwne jakieś to Twoje auto :wink: Zwykłe quattro jest na wyjściu z zakrętu podsterowne a zablokowanie dyfra z tyłu powinno powodować przejście w kierunku nadsterowności z tą różnicą że torsen powinien zadziałać jak torque vectoring czyli bardziej pomagać skręcać niż powodować uślizg jak zwykła szpera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez jestem zdziwiony. Spodziewalem sie znacznej nadsterownosci a jest zupełnie odwrotnie.

Prawdę mówiąc to mnie to cieszy :banan::banan:

Poczekam jeszcze na snieg, wiecej sie wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos tak w ogole spokal sie z jakims zakladem co by umial zregenerowac torsena ? chodzi o wyeliminowanie denerwujacych pukniec przy zmianie biegow - szczegolnie pomiedzy pierwszymi trzema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek zimą zda nam taką relacje

W dniu wczorajszym z racji "ataku zimy" 020.gif mogłem trochę pojeździć i potestować nie martwiąc się o skutki uboczne icon_wink.gif

Wrażenia są jak najbardziej pozytywne.

stara szpera - niezblokowana:

zbliżam się do ciasnego zakrętu 90', jest ślisko, zwalniam... widze, że jest pusto, prawie stoję, tocząc wrzucam 1bieg... w połowie zakrętu daję ognia... d*pa ucieka, daję jedną kontrę, drugą i trzecią... auto wyprowadzone, bardzo widowiskowo, pot z czoła, prawa noga skacze 002.gif

torsen:

zbliżam się do ciasnego zakrętu 90', jest ślisko, zwalniam... widze, że jest pusto, prawie stoję, tocząc wrzucam 1bieg... daję ognia jeszcze przed wjechaniem w zakręt.. dupcia miękko i delikatnie wychodzi sobie bokiem po całym promieniu zakrętu (wychylenie nie takie jak na starym moście), poczym wraca na swoje miejsce praktycznie bez żadnej kontry (zachowawczo walczyłem minimalne kierownicą, ale niepotrzebnie) wyszedłem z zakrętu w zasadzie na prosto i bez kreta z walizkami u wyjścia, a miałem pełny ogien na pierwszym biegu! Efekt, piękny slide, równy, szybki, bez szarpaniny.

Wniosek:

Torsen jest przewidywanlny, daje mnóstwo frajdy, jest bezpieczny i nie powoduje strachu przy szaleństwach. Nie trzeba nic blokować - tylko jeździć icon_wink.gif

Ponownie polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...