kiko_16v Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 można po tym cos powiedzieć o pompowtryskach? dodam ze czasem lubi podczas spokojnej jazdy deczko szarpnąć, na wolnych obrotach minimalnie czuć jak by drgania VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gumini Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Są OK na ten rocznik bdb Możesz zrobić 018 i 023 ale jak niema żadnych objawów dziwnych w pracy silnika to nie szukaj na siłę dziury w całym.
kiko_16v Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 a co moze powodować przerywanie podczas jazdy??
pakotomasz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na przerywanie podczas jazdy może mieć wpływ wiele czynników. Jak możesz zrób komplet logów, wrzuć na forum i wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.
kiko_16v Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 witam, powracam do diagnostyki wtrysków mam dziwne klepanie gdzieś w okolicy dolotu, jak by ktos mógł popatrzeć na te logi to z góry dzięki Log (0 - 023) Log (1 - 013,013) Log (2 - 018)
przemik Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Nagraj to klepanie i wstaw... nie zwlekaj. Pokaz jeszcze 001 i 004 stat. PD nie pracują zle.
kiko_16v Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 jutro zrobie 001 i 004 dodatkowo słychac u mnie takie jakby purchanie, buczenie jak by z filtraalbo odmy to tylko po zdjęciu nogi z gazu. Trochę sie naczytałem o wałkach i popychaczach ale jak to zdiagnozować? a możne to miec cos wspólnego z synchronizacja wałka? tak jak pisałem mam -2 rozrząd ma możne 800km i jakos nie moge sie zebrac aby to ustawic, a nawet nie wiem czy przed wymiana było 0 czy ile
przemik Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Pokaz filmik na wolnych obrotach. Dodatkowo mozesz otworzyc filtr powietrza na pracujacym silniku... jesli dudnienie się nasili... szykuj sie na weryfikacje wałka i szklanek. Niestety bylo juz u mnie pare aut z tą przypadłością i nic na VCDSie nie wychodzi. Tylko na słuch.
kiko_16v Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 wyżej zrobiłem edycje posta, czyli potwierdzasz to co podejrzewałem mniej więcej jakie koszty takiego zabiegu da sie na tym jeszcze chwile pojeździć? to buczenie mam juz jakis czas ale stukanie dopiero jakos od 2-3 dni udało mi sie wyłapać
przemik Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Ja bym nie zwlekał. Z reguly najpierw wywalają sie szklanki... pozniej dostają krzywki wałka. W skrajnych przypadkach obie te rzeczy są do wymiany. Koszty hmm... ostatnio szwagier w Skodzie zmienial.... oba elementy... cos ok. 1500 PLN z robotą.
kiko_16v Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zdjelem dzis filtr i buczenie z filtra sie nasila, klepanie narasta wraz z obrotami, z tego co pamiętam to buczenie mam od jakis 20tyys km ale klepanie wydaje mi sie ze od nie dawna ciężko powiedzieć. Ma na to wplyw oleju czy nie za bardzo na oleju mam przejechane 8tys olej leje shela 5w30 przebieg 220tys. Po odkreceniu korka wlewu oleju deko pluje olejem, tragedii nie ma ale w golfie mniej pluje Jak by spróbować wymienić same szklanki dało by to cos z tym klepaniem ? Jeszcze jedno, po wlaczeniu zaplonu slychac takie przelewanie albo olej albo paliwo? normalne to ?
przemik Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Zobacz tutaj i porównaj czy dzwiek jest podobny Portal użytkowników Skoda Octavia :: Zobacz temat - [O1] Głuche stukanie w silniku Im wczesniej zareagujesz tym mniej kasy wydasz. Kolega byl u mnie A4 AVF z tym samym przypadkiem.... skonczylo sie tylko na szklankach... a dudnilo niesamowicie.
PAWEL69 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Wałek i szklanki do weryfikacji. Sprawdzisz dokładnie oglądając po zdjęciu pokrywy zaworów. Możesz ujrzeć takie coś http://obrazki.elektroda.net/14_1273746645.jpg
marson Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Sprawdz kolego najpierw "broki" miałem to samo, mechanik odrazu po obsłuchaniu powiedział że to szklanki i naciągnoł mnie na wymianę, zgodziłem się bo wymieniałem rozrząd więc poyślałem że razem będzie taniej. Pomogło na jakiś tydzień i to tylko dlatego że mechanik widząc wypchnięte te broki wbił je na swoje miejsce, wymienił rozrząd i przy odbiorze auta było wszystko ok żadnego buczenia. Silnik zaczoł kultularnie pracować ale tak jak mówię po tygodniu buczenie wróciło silnikiem na wolnych obrotach zaczeło szarpać i głośno chodzić (na wolnych obrotach). Wróciło dlatego że ciśnienie oleju wypchało znów te zaślepki. Konsekfencją tego jest nieprawidłowa praca zaworów ( za małe ciśnienie by prawidłowo pracowały) dlatego silnik brzmi jak stary rechot na wolnych obrotach a jak zacznie się jechać obroty wzrastają ciśnienie wzrasta i jedzie w miarę normalnie. Zacznij od tego wszelkie prace!!!
kiko_16v Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada
PAWEL69 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada tu lepiej widać zwróć uwagę na wytare wierzchołki krzywek(są półokrągłe) http://obrazki.elektroda.net/64_1273746645.jpg
kiko_16v Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 zdjąłem dzis pokrywę, jeden brok lezał sobie na boku i sie cieszył na mój widok, wcisnąłem go na jego miejsce , ale nic sie nie zmieniło wałek wyglada ładnie co obstawiacie szklanke?
marson Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Skoro wcisnołeś broka sam na swoje miejsce to na co liczysz? że fabryka zrobiła to gorzej od Ciebie? Raz został wypchnięty czyli jest do d*py. Zadekluj to czymś innym czymś czego olej nie wypchnie. Ja zadeklowałem końcówką wiertła wbiłem bardzo ciasno i heftłem migiem, mam pewność że jest to na zawsze... ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- Myślę, że jeśli nic się nie zmieniło to znaczy,że ten brok po odpaleniu odrazu wypadł (Zabawa polegga na tym są cztery broki jeden najsłabiej zamocowany zostaje wypchany ściągamy czapkę widząc to zatykamy go nawet robimy to poprawnie czyli cheftamy ale to pomaga na parę dni bo zostaje wypchnięty następny. Musimy zablindować wszystkie cztery broki( wiem bo sam robiłem to dwa razy)
kiko_16v Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 zmroziłem go deko, wałek był nagrzany tak ze i tak ciasno wlazł po odpaleniu kusiło mnie rozebrać to jeszcze raz ale juz brakło czasu, mowisz o czterech brokach, ja dopatrzyłem sie tylko trzech na poczatku wałka i koncu, a na środku to tak wyglada jak by jeden brok był połączony z dwoma wałkami
marson Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Broków jest napewno cztery jeśli wydaje Ci się że są połączone to oznacza że są wypchnięte, między wałkami powinna być przestrzeń
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się