griga-st Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Blachara z tej lani:wink: Ale nie można się jej dziwić bo sekcja jest naprawdę cool:slina: A tak serio, to naprawdę szkoda. Tym bardziej ze jeszcze niedawno wpakowałeś pewnie trochę w zabezpieczenie lakieru:kwasny:
peter22 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 dobrze że tak bokiem ją trafiłeś a nie poleciała na maskę , szybę i dach . Dopieścisz i będzie lala . Penie już masz skompletowane graty do naprawy ;o)
wojtsen Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 na razie go ulepię do jazdy, a potem czekam na wycenę i jeśli będzie dobra kasa to graty skompletuję ale chyba zrobię lifta. Wszystko wyjdzie w praniu
Gibons Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Jakbyś potrzebował mam pas przedni do lifta i nowe lampy skrętne i nie skrętne kompletne z przetwornicami żarnikami etc. Lift dopiero będzie robił robotę w tym kolorze.
andynl Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Czy chociaż ta dziczyzna znalazła swoje miejsce na talerzu???
wojtsen Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 zostawiłem Pepikom na sos do knedlików
H4mm3R Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/10014516_665596696829553_9079800270662377506_o.jpgsezon się nie zaczął a dla mnie się skończył W drodze na See zaatakowała mnie sarna na autostradzie Zobaczymy czy ubezpieczyciel pozwoli na tuningi czy będzie sąd Pewnie trasa na Brno, tam tej gadziny zawsze w ch*j stoi po rowach, tak jakby pepiki nie mogły płota postawić
wojtsen Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Panowie ktoś na tym forum przeprowadzał swapa frontu w B8 ? Ja robiłem w polo więc wiem że to byłyby problemy więc może ktoś już to ogarniał, bo z etki co patrzę to jest bardzo dużo różnic między modelami, wiem że musiałbym zmienić maskę, błotniki, lampy, zderzak kompletny, pas przedni, ślizgi zderzaka i błotników, i chyba pas przedni i mocowania lamp. Czy coś pominąłem ? wiązka lamp chyba jest ta sama nawet kodować neonu nie trzeba podobno. Prosiłbym o przydatne informacje bo się waham
kasku22 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 wszystko sie zgadza,wiazke ja musialem zmienic i kodowac tez musze ale nie mialem u siebie xen wiec moze dlatego.
simon__75 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/10014516_665596696829553_9079800270662377506_o.jpgsezon się nie zaczął a dla mnie się skończył W drodze na See zaatakowała mnie sarna na autostradzie Zobaczymy czy ubezpieczyciel pozwoli na tuningi czy będzie sąd Wredne blacharskie futrzaki ! Grunt ze Wam sie nic nie stao. Reszte sie zrobi.
andynl Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 o f*ck To i tak nie jest źle, mojej bratowej wjechał łoś na przednią maskę w mercu, potem na szybę i przekoziołkował przez dach:facepalm: Dach się udało uratować ale maska, błotniki, lampy, przednia szyba, zderzak wsio poszło w pi......u. Tyle tylko że merc pełnoletni to części na złomie pełno:grin:
wojtsen Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 masakra ja w ostatnim momencie przy 130 zrobiłem ruch kierą i udało się wycelować w bok, bo jak bym leciał centralnie to pochlapałaby nam wnętrze. Pytanie do kumatych ... Czy osprzęt lamp w B8 przed liftem bixenon będzie pasował do reflektorów bixenon po lifcie ? ( obydwa nieskrętne )
peter22 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 masakra ja w ostatnim momencie przy 130 zrobiłem ruch kierą i udało się wycelować w bok, bo jak bym leciał centralnie to pochlapałaby nam wnętrze.Pytanie do kumatych ... Czy osprzęt lamp w B8 przed liftem bixenon będzie pasował do reflektorów bixenon po lifcie ? ( obydwa nieskrętne ) Napisz PW do WRCLaguna Grześ powinien wiedzieć
Gibons Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Bierz skrętne nie wpinasz po prostu 2 pinów do kostki i masz nie skrętne a w przyszłości możesz to dorezać
wojtsen Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 na razie tylko rozeznanie wolę zrobić stary front i dać kubły z S4 bo widzę że ze swapem będzie ogień i w tym sezonie nie wyjadę pożyjemy zobaczymy na razie passsss
wrclaguna Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Bierz skrętne nie wpinasz po prostu 2 pinów do kostki i masz nie skrętne a w przyszłości możesz to dorezać A bedą działac ? nie bedzie błedow ?
Gibons Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Będą działać normalnie jak nieskrętne nie będzie żadnych błędów jak wypniesz piny od skrętu. Ceny są te same zazwyczaj więc warto brać skrętne bo od razu jest moduł skrętu i można dorezać kiedyś
carrera369 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 wolę zrobić stary front i dać kubły z S4 Bardzo dobry plan Stary front jest ładniejszy.
Gibons Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 wolę zrobić stary front i dać kubły z S4 Bardzo dobry plan Stary front jest ładniejszy. Żartujesz chyba. Polift z grilem S4 wymiata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się