POWER-KRIS 8 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Czepiasz się. Czujniki to chyba tylko w kratkach i pod filtrem kabinowym i pewnie termistory zalane plastikiem więc raczej nic im nie grozi. Tym bardziej że wodę i wilgoć jakoś znoszą i to i trochę srebra wytrzymają. http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/mobile/pl/p/Srodek-do-czyszczenia-klimatyzacji-samochodowej-Odswiezacz-i-odgrzybiacz-do-klimatyzacji--MEGA-GRANAT-250ml-z-nano-srebrem---chemia-samochodowa-i-autokosmetyki-do-klimatyzacji/3424 Edytowane 7 Lipca 2016 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzozek 2 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Testował ktoś produkt firmy Concept "NANO SILVER PROFESSIONAL" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pksmlody 30 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 http://allegro.pl/liqui-moly-do-czyszczenia-klimatyzacji-7629-klima-i5977823377.html Co sądzicie o tym produkcie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzzewski 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Nie wierzyłem, ale te świry faktycznie życzą sobie tyle za 0,3 litra IPA w sprayu Co Wy macie problem z zakupieniem propanolu w sprayu? https://www.hurtowniaprzemyslowa.pl/alkohol-izopropylowy-izopropanol-ipa-i-max-99-9-spray-500ml-p-1128.html?gclid=CLf6uNK96c0CFUTjcgodGzwAFQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuszek83 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Nie wierzyłem, ale te świry faktycznie życzą sobie tyle za 0,3 litra IPA w sprayu Co Wy macie problem z zakupieniem propanolu w sprayu?https://www.hurtowniaprzemyslowa.pl/alkohol-izopropylowy-izopropanol-ipa-i-max-99-9-spray-500ml-p-1128.html?gclid=CLf6uNK96c0CFUTjcgodGzwAFQ http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5824495841DUŻA BUTLA! Edytowane 10 Lipca 2016 przez szuszek83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Parownik odgrzybiony, a dalej z kratek czuć smrodek. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja dwa dni temu zapodalem wurtha w otwor na filtr kabinowy po czym wsadzilem nowy filtr. Auto stalo przez noc nieodpalane. Niestety smrod przy wlaczaniu klimy pozostal. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja dwa dni temu zapodalem wurtha w otwor na filtr kabinowy po czym wsadzilem nowy filtr. Auto stalo przez noc nieodpalane. Niestety smrod przy wlaczaniu klimy pozostal. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk A jak włączysz sam nawiew, bez klimy na wyłączonym silniku, to też śmierdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuszek83 0 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Jeżeli już śmierdzi na econ to radze wymontować wentylator-dmuchawe i przyjrzeć sie parownikowi, oto widok w golfi IV, na klimie nie smierdzialo, a na econ nie dalo sie wytrzymac Po wyczyszczeniu parownika szczotką do butelek teraz kolej na ipa i na koniec liqui moily klima fresh i wymiana filtra, u mnie w audi pomoglo, ewentyalnie pianke crc jeszcze można zastosować Edytowane 11 Lipca 2016 przez szuszek83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Problem jest taki, że w b6/b7 nie da się tak łatwo dojść do parownika:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Problem jest taki, że w b6/b7 nie da się tak łatwo dojść do parownika:/ To jak go skutecznie odgrzybić? Zostaje tylko wywiercenie otworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika. Dechy nie będę szarpał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Ja też mam ten problem i nie wiem co zrobić Może wyciąć w tym tunelu od wentylatora do parownika większy otwór (żeby wsadzić rękę) i potem ten wycięty plastik wkleić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika. Dechy nie będę szarpał Nie ma śmiania. W tym aucie zapuszczona klima tym się kończy. Porowata powierzchnia parownika to doskonała wylęgarnia wszelkiego paskudztwa. Pianki czy spraye do butów to doskonała pożywka dla tych mikrobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Ja też mam ten problem i nie wiem co zrobić Może wyciąć w tym tunelu od wentylatora do parownika większy otwór (żeby wsadzić rękę) i potem ten wycięty plastik wkleić? A może da się jakoś zdemontować ten tunel, albo od strony konsoli dojść? Co do wycinania otworów byłbym ostrożny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha3l 0 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Mam to samo, ozonowane w tym roku 2x, nowy filtr, pianka, i granat. Nic nie daje rady. A parownik od strony otworu wygląda na czyściutki... Robiłem też otwór przed parownikiem. Wszystko na nic. dodam też że w poprzednim roku próbowałem sposobu z IPA też na nic. Chyba czeka mnie zdjęcie kokpitu Chyba że właśnie zrobić duży otwór żeby dojść do tego parowniak a pozniej coś wkleic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COXymoX 2 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 No duży duży.......tak żeby mop na kiju wszedł. Zacznijcie wyłączać klime przed dojazdem do celu pozostawiając sam nawiew aby osuszył parownik i nie będzie problemu. Oczywiście jak już jest grzyb to trzeba to wyplenić a potem dbać czyli osuszać i wtedy granat przed i po sezonie załatwia temat Bez sensu u nas jest to że po wyjęciu kluczyka klapy ustawiają sie na pozycje "0" i zamykany jest dopływ powietrza z zewnątrz no i ta wilgoć gnije w ciepełku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha3l 0 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Dziwne jest to że odpływ mam drożny a rano jak wyjeżdzam z posesji (lekko pod górke) to wylatuje woda z układu. Edytowane 29 Lipca 2016 przez micha3l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) He. Dałeś mi do myślenia. Zasze trzymałem wóz w garażu i było git. W te wakacje mop jak...., ale stoi na parkingu z gorki a wylot skroplin jest od skrzyni więc stoi sobie woda. Pora stawiać wóz odwrotnie. Edytowane 29 Lipca 2016 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się