Pikuś Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Steve, przepraszam to jest elektryczna nagrzewnica.
steve69 Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Steve, przepraszam to jest elektryczna nagrzewnica. To skąd tam zimne powietrze? -- Pozdrawiam. Sławek
Pikuś Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Czy, nagrzewnica elektryczna grzeje non stop?? Może się myle. Rozbierałem to całe ustrojstwo i tak jakoś na tym zdjęciu to wygląda jakby była to elektryczna. Za bład przepraszam.
Dev Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 przez nagrzewnice cały czas jest obieg cieczy to nie jest stary fiat gdzie otwierano lub zamykano obieg w a4-ce jest klapa która otwiera lub zamyka ciepły nawiew do wnetrza auta
krokodyl1 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam, Mogę potwierdzić skuteczność kostki do zmywarki. Użyłem kostki Finish Quantum. Zabieg wykonałem jakieś dwa tygodnie temu i jak narazie jest wszystko ok. Smrodku wcale nie ma. Dodam, że wcześniej było u mnie robione ozonowanie, piankowanie (Wurth, CRC, Plak itp.) i kompletnie nic to nie dawało. Smród po jednym dniu wracał. pozdro i życzę sukcesów w walce z grzybkami.
done Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Dziś zrobiłem zabieg, octem już nie czuć pełen sukces, rozważałem różne środki i padło na kostkę do zmywarki, rozpuściłem kostke w 1,5 l wody i wpryskałem na parownik (dodam, że wykonałem drugi otwór przed parownikiem bo ten fabryczny jest za parownikiem, uznałem, że rozpulany roztwór przed parownik i włączonym nadmuchu zrobi lepszą robotę) Potem spłukałem w ten sam sposób czystą wodą, wysuszyłem układ nadmuchy około 15 min i rozpyliłem piankę przed i za parownik i nadmuchy trochę na econ trochę na auto. Polecam kostki do zmywarki bo nie są one trujące nie będziemy wdychać żadnych oparów a czyszczą chyba najlepiej. Jak sporządzałem mój roztwór w kuchni w zlewie lażała brudna patelnia z ciekawości rozpyliłem na nią moją miksturę cały syf z patelni spłynoł no w końcu tak działa zmywarka bez szorowania myje mocno zabrudzone gary, chemia z kostki rozpuszcza organiczne brudy. W którym miejscu wykonać ten dodatkowy otwór żeby był na przeciwko parownika. Nie zostanie aby osad po kostce od zmywarki?
krokodyl1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Po zastosowaniu rozpuszczonej kostki do zmywarki należy jeszcze to wszystko opłukać wodą pod ciśnieniem. W niektórych kostkach do zmywarek jest środek nabłyszczający - ja tego nie dodawałem do mikstury.
laguna Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 a odpowie ktoś gdzie zrobić ten otwór, patrząc na powyższe zdjęcie? 1
grzes1150 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Ja używam pianki z Kleen flo i daje radę jak najbardziej. Daję najpierw przez ten zaślepiany otwór za schowkiem a puźniej daję grzanie na ful i daję przez otwór pod filter wprost na wiryjący wiartak.
laguna Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 śmierdzi w 99% z parownika - to on jest chłodzony, a potem grzany czy odpowie ktoś na pytanie odnośnie dodatkowego otworu?
Pikuś Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 śmierdzi w 99% z parownika - to on jest chłodzony, a potem grzanyczy odpowie ktoś na pytanie odnośnie dodatkowego otworu? Jak masz tą czerwona strzałkę to jeszcze jakieś 10-15 cm w lewo, jak najbliżej ścianki w której jest oryginalny otwór na chłodzenie schowka. Chociaż ja osobiście przedłużyłem rurkę od pianki i wsadziłem przez silniczek wentylatora.
laguna Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 dzięki, wypytuję, bo muszę się za to zabrać, smród mnie rozwala, a 100zł na odgrzybianie wywaliłem chyba w błoto - a robił mi to znajomy mechanik chociaż może kanały są w miarę czyste
carles Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Sorry za OT. Ale czy powyższy otwór również istnieje w Seacie Leonie 1M r. prod. 2001 po zdjęciu schowka? Ktoś się orientuje? Pzdr
Dev Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 jak go nie masz wystarczy zrobic 3mm otwór po wpuszczeniu pianki zaklejasz go taśmą będzie na nastepny raz
marson Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Chyba nie jest tak do końca, parownik to jedno a nagrzewnica to drugie zakładam że jeden jest za drugim ale nie jest to tosamo. Proszę o wypowiedzenie się kogoś kto to fizycznie kiedyś rozebrał, ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------
Pikuś Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Parownik jest odseparowany od nagrzewnicy. Nie mogę wstawić rysunku. Jak tylko zacznie działać dodawanie zdjęć to wrzucę.
marson Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Parownik jest odseparowany od nagrzewnicy.Nie mogę wstawić rysunku. Jak tylko zacznie działać dodawanie zdjęć to wrzucę. Odseparowany czym klapami?
Pikuś Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 1 - Dmuchawa świeżego powietrza -V2- q ze sterownikiem dmuchawy świeżego powietrza -J126- 2 - Klapa zamkniętego obiegu powietrza q pokazana w położeniu „zamknięte“ 3 - Klapy świeżego powietrza q pokazane w położeniu „otwarte“ q obie klapy są uruchamiane niezależnie od siebie przez znajdującą się na silniku nastawczym krzywkę tarczową i dźwignię zwrotną. 4 - Klapa rozmrażania q pokazana w położeniu „zamknięte“ q obie klapy poruszane są razem, za pomocą dźwigni i elementów łączących znajdujących się na zewnątrz na obudowie rozdzielacza powietrza. 5 - Klapa centralna „1“ q pokazana w położeniu „zamknięte“ q dzięki ukształtowaniu obu zewnętrznych klap powietrze może przedostać się do nawiewów po obu stronach przy zamkniętej środkowej klapie. q obie klapy centralne są uruchamiane niezależnie od siebie przez znajdującą się na silniku nastawczym krzywkę tarczową i dźwignię zwrotną. 6 - Klapa centralna „2“ q przedstawiona w położeniu „otwarte“, prowadnica powietrza do wylotów powietrza w przestrzeni na nogi q obie klapy centralne są uruchamiane niezależnie od siebie przez znajdującą się na silniku nastawczym krzywkę tarczową i dźwignię zwrotną. 7 - Element grzejny ogrzewania dodatkowego -Z35- q Przewidziane w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, w zależności od wyposażenia samochodu znajduje się w nim ogrzewanie dodatkowe elektryczne lub ogrzewanie dodatkowe napędzane paliwem → Rozdział, → Ogrzewanie postojowe; Gr.napraw82 i → Układ bezpośredniego wtrysku i rozgrzewania świec żarowych silnika wysokoprężnego; Gr.napraw01 8 - Wymiennik ciepła ogrzewania 9 - Klapy temperatury „2“ q po jednej klapie po stronie kierowcy i po stronie przedniego pasażera. q pokazane w położeniu „chłodzenie“ q klapy temperatury „2“ uruchamiane są przez elementy łączące zamontowane w obudowie rozdzielacza powietrza przez klapy temperatury „1“ → Rozdział. 10 - Klapy temperatury „1“ q pokazane w położeniu „chłodzenie“ q po jednej klapie po stronie kierowcy i po stronie przedniego pasażera. 11 - Parownik
laguna Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 czyli chyba wyczyszczenie parownika bez wywalania całości nie jest możliwe?
marson Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Dzieki za wstawienie rysunku, rozwiał wiele moich wontpliwości. Czyli czyszczenie tylko przez otwór fabryczny za schowkiem jest czyszczeniem niepełnym. Musi być otwór między wentylatorem a tym całym ustrojstwem wtedy ma to sens,,,,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się