Banan Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystko już napisane - albo przy liczniku albo przy radiu Chodziło o to że przy Concercie zwykłym jest wykorzystywany ten sygnał a przy Cd już nie. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Banan
maq Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Jak miałeś oryginalne radio np chorus to miałeś w nim podłączony kabel "ilumination" czyli podświetlenie przycisków. Jest to nic innego jak przewód na którym pokazuje się +12V po włączeniu świateł w aucie. Teraz jeśli masz już concerta II to przewód ten nie jest ( a przynajmniej nie powinien ) być podłączony do radia ( Concert II działąjący po CAN dostaje informację o włączeniu świateł z CAN). Wiec powieneieś mieś luźny kabelek przy radiu. Jeśłi go nie masz to znajdź gdziekolwiek sygnał +12V po zapaleniu świateł i taki właśnie kabel podepnij do pinu 15.
tom2600 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Ja radio Concert II miałem oryginalnie.
Banan Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 To ty masz B6 No to jak napisał maq203 wpinasz się gdziekolwiek gdzie masz 12v po włączeniu świateł
tom2600 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Na radiu mam taką nalepkę, czy ktoś może mi napisać czy dobrze zaznaczyłem do których kabli przy radiu muszę dolutować kable z przekaźnika?
Banan Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Teraz widzę że zmieniłeś profil i masz A6 C5 Ja u siebie mam już kierownicę zamontowaną , teraz czeka tylko wiązka i przekaźnik do podpięcia. Niestety nie mam radia po Can ( Symphony I ) więc kierownica będzie działać po REM-C ( mam taki przekaźnik) Dokładnie tak jak ty dostałem gratis taśmę przygotowaną pod mulitfunkcję ale to dlatego że mam ESP i ty pewno też Wszystko pasuje na zdjęciu możesz tak podłączyć/ Skoro masz A6 to równie dobrze możesz linię K podpiąć pod pin 7 gniazda diagnostycznego bo i tak masz je na wierzchu po zdjęciu osłony nad nogami kierowcy. A CAN jeśli masz dużego FIS-a to przy liczniku szara wtyczka to pin 5 - CAN-H a pin 6 - CAN-L
tom2600 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Dziękuję Pany za wyczerpujące wypowiedzi. Właśnie dzisiaj się zabrałem za podłączenie kierownicy i wszystko działa wyśmienicie. Nawet nie musiałem przeprowadzać adaptacji bo miałem już coding 01002 A oto efekt:
tom2600 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Tak, a poliftowa jest jakaś inna? Edytowane 10 Września 2014 przez tom2600
bediks Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 przeczytalem calosc i generalnie jesli chodzi o przekaznik can nie musze patrzec jaka to jest wersja byle by w nazwie byl can tak? czy to bedzie z koncówka C H czy F nie ma znaczenia ?
Banan Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Dokładnie , są jeszcze jakieś kwestie kompatybilności przekaźników ze sterownikami w kierownicy - te oznaczenia Software D04 itd, Tu masz listę przekaźników i całe info jakie zebrałem , nie mam tu tego C 1.Numer 390 - 4B0907487 – sterowanie radiem software D01 2.Numer 399 - 4B0907487A – sterowanie radiem i telefonem Nokia software D04 i D11 3.Numer 609 - 4B0907487E – sterownie radiem przez wejście REM-C występują dwie wersje software D03 i D04 4.Numer 607/616- 4B0907487F – sterowanie radiem przez CAN wersje HW02 to 607 a HW04 to 616 5.Numer 617 - 4B0907487G – pod telefon Nokia i łopatki Tiptronica 6.Numer 618/619 - 4B0907487H – sterownia radiem przez CAN i łopatki Tiptronika , wersje HW02 to 619 , HW04 to 618 Wydaje mi się że HW04 będzie działać tylko z kierownicami poliftowymi A6 C5/A4 B6 . bo to praktycznie to samo. Edytowane 10 Marca 2015 przez Banan
maq Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 nie pamiętam jaki mam u siebie HW ale z kierownicami a4 B6 to chyba jest inaczej. Teraz mam zamiar właśnie po zamianie auta zrobić multifunkcję w B6 i tam w ogóle nie ma tego przekaźnika ( w kierownicy jest moduł trapezowy )
bediks Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Proszę https://41.img.avito.st/1280x960/1132183841.jpg
Banan Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Tak w B6 jest inaczej ale ta sama kierownica jest w A6 C5 poliftowej i współpracuje z przekaźnikiem Bediks dzięki za info , a jaki on ma numer na górze? - ja szykowałem rozpiskę dla A6 C5 i w etce nie ma tego C , może dla B5 jest Edytowane 10 Marca 2015 przez Banan
bediks Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Trzeba by z to ogarnac bo jest jeden taki na Allegro C
Banan Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Ok w ETCE - nie ma już tego C bo jego zamiennikiem od 2003 roku jest F
michu10 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Panowie a jest taka opcja zeby założyc kiere od B6 ( multitronic) i ogarnać zeby przyciski sterowały radiem ? jesli chodzi o elektronike to jestem laikiem i pytam sie czy jest taka opcja i czy ewentualnie ktos już ogarnał cos takiego ?
j4s2c2vr Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Panowie jak z kierownicy tiptronicowej "wydłubie się" przyciski, to poduszka od zwykłej, trójramiennej, będzie pasowała?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się