adik1983 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf przy przebiegu ponad 200.000 tys czy tego praktycznie sie nie wymienia
marekg Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf przy przebiegu ponad 200.000 tys czy tego praktycznie sie nie wymienia wymienia się. nic nie jest na wieczność a już napewno nie gumowa uszczelka pracująca latami w tak podłych warunkach. Wymiana tych uszczelnień jest też o tyle istotna, że PD są dupiato mocowane i zużyte uszczelnienia dodatkowo przyczyniają się do uszkadzania gniazd pompowtrysków.
daniels Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 witam czy wymiana uszczelnienia pompowtrysków to rzecz normalna w 1,9 tdi avf przy przebiegu ponad 200.000 tys czy tego praktycznie sie nie wymienia a masz jakieś objawy czy chcesz to zrobić profilaktycznie?
PIXI Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jak nie ma problemów , to bym nie wymieniał . Zresztą też mam lekko ponad 200 tysia ( tfu,tfu ) i nic złego się nie dzieje .
marekg Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 objawy to większe przykapcanie, szczególnie przy rozruchu oraz delikatne szarpanie silnika zaraz po uruchomieniu. najpierw przy niższych temperaturach a później coraz częściej. Wiele osób uważa szarpania i kopcenie za rzecz normalną w klekotach a potem się okazuje, że gniazda w głowicy są wywalone na amen
elmer80 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 objawy to większe przykapcanie, szczególnie przy rozruchu oraz delikatne szarpanie silnika zaraz po uruchomieniu. najpierw przy niższych temperaturach a później coraz częściej. Wiele osób uważa szarpania i kopcenie za rzecz normalną w klekotach a potem się okazuje, że gniazda w głowicy są wywalone na amen Mam dokładnie takie objawy jak opisales. Przebieg 330 tys. Zastanawiałem się jeszcze nad wydajnością tandem pompy ale na wolnych obrotach raczej nie ma to znaczenia. Wymieniłeś u siebie? Co dokładnie? Nr części? Śruby reg. tez czy tylko oringi. Czy są tam podkładki miedziane? Coś takiego słyszałem. Chcę to zrobić przed zimą ale muszę przygotować wszystko co trzeba. wysłane z Commodore 64
adik1983 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 czesc kupilem zestaw oringi podkładka miedziana nie ma tylko sruby regulacyjnej ale to nie jest koniecznosc chyba
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Powinno się wymienić też śruby mocujące pompki:whistling:
tomikfr Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Cze, czy po wymianie uszczelniaczy, pompki trzeba jakoś ustawiać specjalistycznie:wink: ??
elmer80 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 czesc kupilem zestaw oringi podkładka miedziana nie ma tylko sruby regulacyjnej ale to nie jest koniecznosc chyba Kupowales w ASO ? Podaj cenę za komplet. Numery jakieś? wysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Tak trzeba ustawić, jest gdzieś opis na forum ,poszukaj:whistling:
elmer80 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 no dobra słuchajcie wymieniamy oringi na PD razem z podkładka termiczną-miedzianą montujemy to na nową śrubę - tą co przykręca się jarzmo regulujemy odległość względem głowicy dokręcamy jarzma i zakładamy dźwigienki no i teraz pytanie - po co regulować skok PD skoro sam pompowtryskiwacz jest ten sam, zamontowany w to samo gniazdo i ta sama dźwigienka do niego przychodzi proszę o konstruktywne odpowiedzi a nie w stylu "bo tak"
machina Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 A jaka masz gwarancję że po tych zabiegach skok pozostanie taki sam? a może juz nawet przed wymianą uszczelnień był nadmierny luz spowodowany wybiciem się elementów popychacza:wink: Wyregulowac na nową i będzie git:wink:
scubi206 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Gdzie kupujecie uszczelniacze? ASO? Jakie koszta? Numery części czy cuś?
elmer80 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Oringi wymienione, PD ustawione na wymiar, skok też ustawiony. Nic nie pomogło dalej puszcza bąka po uruchomieniu na zimno i ma telepawke a jak się rozgrzeje to na wolnych tak jakby wypadal zapłon. Wiem że to nie fachowe określenie ale tylko tak to można określić. Z ciekawostek odkryłem wyzlobione gniazda PD oraz wytarte krzywki wałka rozrządu... wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Wrzuć logi statyczne 001, 013, 018, 023 loguj każdy kanał oddzielnie podczas odpalania i kilkanaście sekund przytrzymaj po odpaleniu. Zrób na zimnym i na rozgrzanym.
elmer80 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 W tygodniu zrobię i wrzucę. Co ciekawe dziś rano nie zatelepal i nie dymil. Może to kwestia temperatury bo trochę słoneczko przygrzalo. Ewentualnie brak dymienia jest efektem zamontowania separatora oleju z lublina ??? wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Ewentualnie brak dymienia jest efektem zamontowania separatora oleju z lublina ???wysłane z Commodore 64 Jeżeli wcześniej zalegał olej w dolocie to całkiem możliwe
elmer80 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 mam już logi na rozgrzanym silniku zrobione zaraz po trasie. uruchamianie na zimnym postaram się zrobić jutro rano. uruchamianie na rozgrzanym: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 023) Log (3 - 018) Log (4 - 013) praca na rozgrzanym: Log (66 - 001) Log (67 - 004) Log (68 - 013) Log (69 - 018) Log (70 - 023)
machina Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Generalnie to co najwyżej można by się przyczepić do korekcji na 3 cylindrze zaraz po uruchomieniu silnika. Zrób jeszcze raz 013, 023 tylko na zimnym podczas uruchamiania. Do sprawdzenia świece żarowe a w szczególności na 3 cylindrze, ta korekcja może być efektem niedogrzanej komory. Nie zaszkodzi zalać jakiegoś środka do czyszczenia układu wtryskowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się