Pawelkiwi Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Niekoniecznie ale warto dostać się do turbiny najlepiej od strony zimnej i sprawdzić luzy poprzeczne i wzdłużne. Sprawdzisz i będziesz miał pewność. Przy dużych luzach olej jest wszechobecny w dużych ilościach na ściankach rur dochodzących do intercoolera i w samym intercoolerze.
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 mnie takze to "chrobotanie"nurtowało ale juz się przyzwyczaiłem do tego... turbo było na sprawdzeniu -brak uwag. tak na marginesie - nie występują zestawy naprawcze solidnych elementów do tych turbin... są ale miękkie chińszczyzny, które można zastosować pod warunkiem ze auto gonisz do ludzi. - tak powiedział koleżka, który zajmuje się regeneracja turbin od wielu lat i tak mi doradził-zastanawiałem się sam żeby moja zregenerował skoro juz była u niego...no i powiedział mi to co napisałem- jesli robic dla siebie - to albo szukać w eleganckim stanie używki albo nóweczkę z ASO.
fafa61 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Masz racje kolego, w mojej poprzedniej AJM i AVF tez regenerowałem turbo i powiem wam, że taką regeneracja o kant d*py rozbić. Po paru m/c auto już nie było takie żwawe jak przed remontem a olej mi ciekł....jak nie powiem z czego....Moja BRD użytkuje od 5 m/c i mam zamiar zrobić nią tak jak w dwóch poprzednich A4-ach przynajmniej 150 tyś. Tak więc jak przyjdzie czas ,że będzie mi brać już dużo oleju albo padnie całkiem to poszukam dobrej używki, najlepszej jaka znajdę.
Pawelkiwi Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Chrobotanie a przy tym siwo niebiesko delikatnie z tyłu - czasami, jak przegazujesz na chwilę jest ok. Czasami jeszcze na wolnych obrotach potrzepie silnikiem. Czy takie masz objawy ?
niestandardowy Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zzygmunt... no powiem Tobie ze moje objawy moglbym przypucowac do Twojego opisu. masz na to recepte?
michier Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Ja miałem ten sam problem, wymieniłem egr na nowy bo zaślepić w brd to nie taka prosta sprawa-tzn idzie, ale wywali od razu błąd na kompie, wywaliłem dpf'a i szurania nie ma. temat ten był poruszany już kilka razy
niestandardowy Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Mialem to tez gdy byl jeszcze dpf, wiec to nie ta przyczyna...
fafa61 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 Pawel, chrobotanie jest niezależnie czy to jest na zimnym silniku czy na ciepłym-tak samo. Jeżeli chodzi o szarpanie silnikiem to występuje ono u mnie , na wolnych obr, ale i podczas jazdy czuje lekkie szarpnięcia. Od kiedy w ASO wymienili mi pompki, to nie widze u siebie kopcenia .Przed wymianą kopcił na biało, teraz (na razie) jest oki.
Pawelkiwi Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Powiem Ci, że dzisiaj rozmawiałem z gościem od regeneracji turbin z Mielca i potwierdził mi że to chrobotanie w tym i wielu innych modelach nie oznacza jakichkolwiek symptomów uszkodzonej turbiny. Oczywiści mówimy o przypadkach gdy jest to jedyny objaw, nie ma przy tym czarno lub biało za samochodem itd Tutaj jak zakończył się u klienta efekt chrobotania + biało za samochodem.
piotrsob1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Trop z uszkodzonym łożyskowaniem turbiny jak najszybciej do sprawdzenia, parę tygodni temu znajomy w A6 z AWX-em miał identyczny obiaw obcierania/szurania przy schodzeniu silnika z obrotów i podczas mocnego przyspieszania , z racji braku czasu umówiliśmy się na weckend, coby obejżeć turbinę No i miał pecha, bo było to we wtorek, a w czwartek turbina się rozleciała , ledwo mu się udało zadusić motorówkę , a oleum wypiła prawie 3 litry
Pawelkiwi Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 No i jeszcze jedno pragnę nadmienić auto przed totalną awarią turbiny "chrobotało" a po regeneracji turbiny nie. Jest to potwierdzone już na paru samochodach.
gonzales69 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Witam... Czy ktoś znalazł przyczynę tego dzwieku 'Chrobotania'... U mnie bardzo podobny lub identyczny dzwiek...najbardziej słychac przy puszczaniu gazu( w czasie jazdy) na postoju wszystko gra.
Łukaszbl Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Ja w avf miałem taki dzwiek- była nieszczelność w odlocie spalin do egra- uszczelka metalowa zużyta- doszedłem do tego bo zajrzałem lusterkiem widac było nagar... po wymianie na nowe- Cisza...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się