athek Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Witam wymieniałem niedawno pompę wspomagania która umarła ale wydaje mi się że na nowej nie jest tak jak powinno być. Jak u was w niuniach jest ze wspomaganiem ? lekko kręci się kiera na postoju ? czy macie taki opór jak by coś trzymało. w starej audi 100 2.5 TDI na postoju kiera kręci się praktycznie sama i słyszałem że każda Audi ma takie wspomaganie więc u mnie chyba jest coś nie tak ;/ mam zalany układ płynem Febi minerałem zielonym (facet w sklepie polecił mi syntetyk i po tym mi umarła pompa po 2 tygodniach ;/)
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Jezeli wlales to g....o do ukladu to musisz zajac się rowniez maglem bo w d.... dostały uszczelnienia w rozdzielaczu.
machina Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Zielony Mineralny Febi nie uszkodzi pompy i magla, Wymieniałem osobiście 1,5 roku temu i wszytsk ojak działało tak i dalej dobrze działa:wink:
bystry_p Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Co do ukladu wspomagania to a Audi b5 mojego ojca kreci sie jedym palcem tyle ze tam magiel po regeneracji. U tescia w B5 tyle ze automat ale to nie powinno miec znaczenia rowzniez kreci sie jednym aplcem ale tam sa felgi 15. U mnie po kupnie B5 krecilo sie ciezko, naprawde dzien do nocy do pozostalych aut w mojej rodzinie. wymienilem chlodnice od ukladu wspomagania, ta rurka pomiedzy chlodnicami a zderzakiem przy ktorej jest czujnik temp. zewnetrznej. Stara byla zagnieciona. Od tamtej pory wspoma wrocila i jest gites.
jihaad Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Zielony Mineralny Febi nie uszkodzi pompy i magla Nikt tego nie pisał. Syntetyk mu zajechał stara pompę - teraz ma mineralny.
OloWrocek Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Ja miałem własny syntetyk i szlag trafił pompę. Tzn. Wyje mi na zimnym. Potem chrobocze :/ ale kiedy chodzi luźno.
bates23 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Ja w b5 miałem taki problem że jedna pompa mi siadła, drugą założyłem po 2 tygodniach siadła a przy trzeciej zajrzałem do zbiorniczka i tam jest taki filterek, ten oto filterek był na tyle zabrudzony że ciśnienie wytworzone przez pompe wypychało ten filterek i latał sobie luźno po zbiorniczku, powodem tego było wytwarzanie się pęcherzyków powietrza w całym układzie no a wiadomo że jak pompa powietrza dostała to już jej się odechciewało... Jak ten filterek był wypchnięty to wspomaganie działało mi z opóźnieniem i czasami nawet tylko do połowy skrętu a dalej wspomagania nie było. |No i oczywiście bardzo nieprzyjemny dźwięk, jakby rzężenie...
Makale Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 są dwa rodzaje maglownic. Zwykła i ta servotronic z tą elektryką. Właśnie servotronic na postoju jak jest to kierą możną kręcić malutkim palcem, jest tak np u znajomego w A6 2003.r, a u nas A4 b6 2000r. jest już ta zwykła. Może to jest to ?
sasza Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 są dwa rodzaje maglownic. Zwykła i ta servotronic z tą elektryką. Właśnie servotronic na postoju jak jest to kierą możną kręcić malutkim palcem, jest tak np u znajomego w A6 2003.r, a u nas A4 b6 2000r. jest już ta zwykła. Może to jest to ? Nie ma czegoś takiego. Pozatym mowa jest o b5 nie b6. A b6 produkowane jest od 2001. Zauważyłem, że w przedliftach jakoś lżej się kręci niż polifcie... chyba że w akurat 5 modelach polifta był zajechany magiel albo pompa.
Kris691 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 ja mam b5 z 96 ale leciutko chodzi kierownica na postoju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się