Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: ciemnogród widzę prym wiedzie
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Własnie tak sie z Ciebie smieje jak te emoty w twojej odpowiedzi dobra nie zasmiecam komus tematu . bo brak Słów
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 a nowe były zalewane olejem ? wiesz nawet nie wiem bo to mechanik wymieniał nie byłem przy tym ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- A przed tym zabiegiem sprawdzane było ciśnienie oleju? przed zabiegiem na pewno nie było sprawdzane ciśnienie oleju bo mechanik od razu stwierdził że to ewidentnie klepie szklanka i że do wymiany no to zostało auto na wymianę kompletu szklanek
Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 to się zapytaj, jezeli sa nowe i ciagle klepią to nie zalał ich troche bedzie pierdolenia ale powinien ogarnąc
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 jutro do niego zadzwonię. a jeśli nie zalał to co będzie trzeba zrobić żeby to się uspokoiło
Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 zdjąć wałek i zalac olejem popychacze najlepiej strzykawką 20ml z gruba igłą
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 a czy to ciśnienie oleju na wszelki wypadek warto sprawdzić i jak to mogę sprawdzić ?
Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 cisnienie oleju jak najbardziej w podstawie filtra oleju jest czujnik z gwintem M10X1 wykrecasz go i w to miejsce wpinasz miernik zegarowy
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 aha czyli z tym też trzeba by uderzyć do jakiegoś mechanika bo nawet nie mam miernika zegarowego ---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 22:39 ---------- dowiadywałem się dzisiaj jak mechanik wymieniał mi te szklanki. Powiedział że on zawsze albo wcale nic nie robi tylko wkłada albo smaruje delikanie olejem od wewnętrznej strony palcem tak przynajmniej tak mi odpowiedział że żadną strzykawką nic nie robi.
Labiel Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Generalnie to ciśnienie oleju powinno być sprawdzone na samym początku bo to podstawa moim zdaniem.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 nic takiego nie byłło sprawdzane a to klekotanie słychać tak jak by tylko z tyłu silnika zaraz nad pokrywą zaworów ale nieraz zdarza się tak że nie słychać tego z 10 minut na postoju i potem znowu zaczyna być słychać
Dev Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 aha czyli z tym też trzeba by uderzyć do jakiegoś mechanika bo nawet nie mam miernika zegarowego---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 22:39 ---------- dowiadywałem się dzisiaj jak mechanik wymieniał mi te szklanki. Powiedział że on zawsze albo wcale nic nie robi tylko wkłada albo smaruje delikanie olejem od wewnętrznej strony palcem tak przynajmniej tak mi odpowiedział że żadną strzykawką nic nie robi. Czyli jełop nie mechanik
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 a to możliwe że szklanka nie klepie cały czas tylko raz klepie raz nie ?
Labiel Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 a to możliwe że szklanka nie klepie cały czas tylko raz klepie raz nie ? Może tak być. Sam w A80 tak miałem. Dużą rolę ogrywał w tym olej.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 aha no to teraz wiem na czym stoję tylko teraz muszę sprawdzić ciśnienie oleju i potem ponowne rozkręcanie. jakie powinno być ciśnienie dla mojego silnika 1.6 ANA
nyper Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Możesz przytrzymać silnik na 2.5 tys 3 tys obrotów kilka minut płynnie na rozgrzanym silniku nie na zimnym może same się napełnią.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 no mogę spróbować ale kilka razy byłem w trasie gdzie obroty praktycznie cały czas są ponad 3 tyś i i tak to jest
Dev Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 to nic nie da, w popychaczach jest powietrze
musznik Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Nigdy nie zalewałem popychaczy w żadnym silniku po złożeniu.Przed odpaleniem obracam jedynie walem kilka razy.W mojej audi po wymianie poklepały z 20 min potem cisza. Nie raz po złożeniu głowicy, jest chwilowy problem z odpaleniem auta póki napompuje popychacze.Po chwili wszystko wraca do normy.Takie są moje spostrzeżenia.Warto też zauważyć,że większość dobrej jakości popychaczy jest już wstępnie napełniona olejem.Nikomu nie odradzam napełniania, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się