Łukasz03 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 A gdzie moge dorwac jakiś schemat zeby sprawdzic krok po kroku całe podcisnienie.
ivan1982 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 A gdzie moge dorwac jakiś schemat zeby sprawdzic krok po kroku całe podcisnienie. wejdz na na profil kolegi i tam znajdziesz u niego schematy machu85 Zrób test klap z Vag-a / Vcds-a , zaraz po zgaszeniu silnika jak jest jeszcze podciśnienie w zasobniku . Wygląda że , albo są źle podłączone podciśnienie do kolektora , albo zaworek sterujący jest uwalony . kolego co to jest ten zaworek sterujacy i gdzie on jest ???
waskivw Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Zaworek sterujący masz w okolicy gruszek , dochodzi do niego kostka dwu pinowa , on załącza przestawianie wałka w kolektorze .
ivan1982 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 aaa no tak bez nie nie da rady funkcionowac poprawnie
Łukasz03 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Czyli stawiacie ze jest cos odwrotnie podłączenia?
waskivw Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Tu nie ma co stawiać , trzeba podpiąć komputer i zrobić test . Nauczcie się jednego , że bez kompa i porządnej diagnostyki można pół samochodu wymienić .
BeyerBrown Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Łukasz03 a wypnij w czasie pracy silnika kabelek przy zaworku sterującym wałkiem i powiedz czy dźwigienki się wtedy przestawiają? https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8dzYxemlVcDJjZHc/view?usp=sharing
ivan1982 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 jak odłaczysz to dzwigienki sie nie powinny ruszyc
BeyerBrown Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Jak się odłączy zasilanie to wałek wraca do swojej wyjściowej pozycji (krótki dolot) Edytowane 3 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Łukasz03 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Odpalilem auto gruchy sie przedstawiły a po odpieciu kostki zero reakcji nic sie nie zmienia Zamienilem wężykii na chwile zaczelo dzialac teraz wyskakuje mi błąd trgo typu Zasilanie zacisk 30 za niskie napięcie P1602
waskivw Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Masz czym odczytać błędy to czemu nie uruchomisz testu ? Błąd związany z zasilaniem , aku nie pada? Edytowane 6 Lipca 2015 przez waskivw
Łukasz03 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Jak odpalam auto to pali sie kontrolka akumulatora ale daje delikatnie gazu i gasnie.Dzisiaj patrzyłem i szczerze mówiąc to za bardzo nie wiem jak ten test zrobic.
BeyerBrown Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Całkiem możliwe, że aku pada Ci przez niesprawny układ ładowania. Doładuj go prostownikiem, podłącz do auta, uruchom je i sprawdź napięcie na zaciskach. Powinno być w okolicach 14V Sprawdź też ładowanie po rozgrzaniu się silnika, najlepiej po kilkunastokilometrowej trasie.
Łukasz03 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Stawiam ze to aku jest do kosza jak zapomne o radiu na godzine albo wiecej to juz musze po prostownik iść tylko co aku ma do podcisnienia a raczej do tego błędu o którym pisalem wyżej?
BeyerBrown Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Widocznie wystąpił dość duży spadek napięcia przy np. rozruchu i sterownik to zanotował. Jak wymienisz aku na nowy, to sprawdź jego ładowanie, szkoda by było uwalić nową baterię... Edytowane 7 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Łukasz03 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Mozliwe ze tak bylo ale okazalo sie ze czujnik byl uwalony ten przy gruszkach zmienilem i dziala jest lepiej ale to chyba jeszcze nie to jest mozliwe żeby odwrotnie założyć walek do gruszek i czy mialo by to jakies znaczenie?
Kruk_89 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) a co jeżeli wypadanie zapłonu jest tylko na jednym cylindrze? dodam że katy mam uwalone i będe usówał. cewki i świece byly podmieniane dalej to samo Edytowane 3 Września 2015 przez Kruk_89
Envin Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 To w takim wypadku albo przez te katy albo rozrząd...
Kruk_89 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) rozrząd ustawiony w miare tak mi sie zdaje maxymalny odchył grupa 93; -4; -4; 4; 4; lepiej nie dał rady ustawic silnik dostał mocno po piźdz.. od poprzedniego właściciela i mechanior mowi ze nieam szans ustawić na 0 ogolnie jesli winowajcami byly katalizatory to zapłon wypadał raczej na losowych. szlak mnie strzeli fortune w to auto wkładam a tu ciagle coś nowego Edytowane 3 Września 2015 przez Kruk_89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się