Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadanie zapłonu szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie moge dorwac jakiś schemat zeby sprawdzic krok po kroku całe podcisnienie.

Opublikowano

A gdzie moge dorwac jakiś schemat zeby sprawdzic krok po kroku całe podcisnienie.

wejdz na na profil kolegi i tam znajdziesz u niego schematy

machu85

Zrób test klap z Vag-a / Vcds-a , zaraz po zgaszeniu silnika jak jest jeszcze podciśnienie w zasobniku .

Wygląda że , albo są źle podłączone podciśnienie do kolektora , albo zaworek sterujący jest uwalony .

kolego co to jest ten zaworek sterujacy i gdzie on jest ???

Opublikowano

Zaworek sterujący masz w okolicy gruszek , dochodzi do niego kostka dwu pinowa , on załącza przestawianie wałka w kolektorze .

Opublikowano

aaa no tak bez nie nie da rady funkcionowac poprawnie

Opublikowano

Czyli stawiacie ze jest cos odwrotnie podłączenia?

Opublikowano

Tu nie ma co stawiać , trzeba podpiąć komputer i zrobić test .

Nauczcie się jednego , że bez kompa i porządnej diagnostyki można pół samochodu wymienić .

Opublikowano

jak odłaczysz to dzwigienki sie nie powinny ruszyc

Opublikowano (edytowane)

Jak się odłączy zasilanie to wałek wraca do swojej wyjściowej pozycji (krótki dolot) :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Odpalilem auto gruchy sie przedstawiły a po odpieciu kostki zero reakcji nic sie nie zmienia

Zamienilem wężykii na chwile zaczelo dzialac teraz wyskakuje mi błąd trgo typu

Zasilanie zacisk 30 za niskie napięcie P1602

Opublikowano (edytowane)

Masz czym odczytać błędy to czemu nie uruchomisz testu ? Błąd związany z zasilaniem , aku nie pada?

Edytowane przez waskivw
Opublikowano

Jak odpalam auto to pali sie kontrolka akumulatora ale daje delikatnie gazu i gasnie.Dzisiaj patrzyłem i szczerze mówiąc to za bardzo nie wiem jak ten test zrobic.

Opublikowano

Całkiem możliwe, że aku pada Ci przez niesprawny układ ładowania. Doładuj go prostownikiem, podłącz do auta, uruchom je i sprawdź napięcie na zaciskach. Powinno być w okolicach 14V

Sprawdź też ładowanie po rozgrzaniu się silnika, najlepiej po kilkunastokilometrowej trasie.

Opublikowano

Stawiam ze to aku jest do kosza jak zapomne o radiu na godzine albo wiecej to juz musze po prostownik iść tylko co aku ma do podcisnienia a raczej do tego błędu o którym pisalem wyżej?

Opublikowano (edytowane)

Widocznie wystąpił dość duży spadek napięcia przy np. rozruchu i sterownik to zanotował.

Jak wymienisz aku na nowy, to sprawdź jego ładowanie, szkoda by było uwalić nową baterię... :facepalm:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Mozliwe ze tak bylo ale okazalo sie ze czujnik byl uwalony ten przy gruszkach zmienilem i dziala jest lepiej ale to chyba jeszcze nie to jest mozliwe żeby odwrotnie założyć walek do gruszek i czy mialo by to jakies znaczenie?

Opublikowano

nie da się

Opublikowano (edytowane)

a co jeżeli wypadanie zapłonu jest tylko na jednym cylindrze? dodam że katy mam uwalone i będe usówał. cewki i świece byly podmieniane dalej to samo

Edytowane przez Kruk_89
Opublikowano

To w takim wypadku albo przez te katy albo rozrząd...

Opublikowano (edytowane)

rozrząd ustawiony w miare tak mi sie zdaje maxymalny odchył grupa 93; -4; -4; 4; 4; lepiej nie dał rady ustawic silnik dostał mocno po piźdz.. od poprzedniego właściciela i mechanior mowi ze nieam szans ustawić na 0

ogolnie jesli winowajcami byly katalizatory to zapłon wypadał raczej na losowych.

szlak mnie strzeli fortune w to auto wkładam a tu ciagle coś nowego :(

Edytowane przez Kruk_89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...