pastaldo Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Czy przetacza sie tarcze nawiercane i nacinane? Bo takie założył poprzedni właściciel a skończył się klocek i przeszorował mi tarczę hamulcową tylną :/ Ewentualnie chyba nie będzie problemu jeśli w razie co wymienie tylnie tarcze na głatkie a z przodu zostaną nawiercane?
OLIVER Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Uważam ze można delikatnie przetoczyć ..Tyle by nie straciła minimalnej grubości ...
pastaldo Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Uważam ze można delikatnie przetoczyć ..Tyle by nie straciła minimalnej grubości ... Z tym to się zobaczy bo troche ją skrobnęło. najwyżej tylko jedna strone strugna bo tylko z jednej strony klocek się skończył.
jacek70 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Przetocz z obydwóch stron jednakowo a reszta jak pisał Oliver.
pastaldo Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 No ok zobaczę co jutro mi powiedza w zakładzie Czy to się nadaje do przetoczenia. Jak nie to będe musiał wymienić tarcze.
Dev Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 żeby przetaczac perforowane lub nacinane tarcze trzeba miec sporo wiedzy i doswiadczenia nóż przy takich tarczach podczas toczenia odskakuje i moze narobic wiecej szkód niz warte sa tarcze
pastaldo Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 Byłem w warsztacie i sytuacja wygląda tak. Facet powiedział ze po stoczeniu po milimetrze bylo by 7mm grubości więc odradza. Z jednej strony z której jest uszkodzona nie chce zdjąć. Stwierdziłem że założę nowe klocki na taką tarcze z częściowym obdarciem i tak przejeżdze jeden komplet klocków jak nie będzie kłopotów a później wymienie komplet klocków i tarcz. Jak bym to zauważył powiedzmy najpóźniej w środę to zamówiłbym tarcze i klocki u TOM77 sam bym wymienił. Jednak oznaczało by to strzał w kolano. Okazało się że obu zaciskach tłoczki stanęły. Sam i tak bym tego nie wymienił. Może nie ze względu na trudność a ograniczoną ilość czasu którym nie dysponuję. Więc wzięli się i zakładaja zestawy naprawcze do zacisków. Jutro odbieram i zobacze jak to będzie. Aha oni przetaczają tarcze na samochodzie co mnie zdziwiło. Dla mnie toczenie kojarzy się z nieodłacznym narzędziem jakim jest tokarka no ale co mi tam widocznie nie wiele widziałem. Nie zdecydowałem się na wymiane tarcz bo nie mieli możliwości ich szybko sprowadzić a zalezy mi na jak najszybszym odebraniu samochodu. Jak zeżre znowu klocek to kupie komplet i wtedy juz sobie sam zrobie wymiane. Ale wtedy juz kupię zwykłe gładkie tarcze ewentualnie pomyslę o większych tarczach.
grzegorzmen Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 jak z jednej strony zjadło klocka to trzeba sprawdzić prowadnice czy nie są pozacierane , , jak stoją zacisk to z reguły z obu stron drze tarcze i klocki .
pastaldo Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Z obu stron były zużyte ale jeden po prostu trochę bardziej. Jeszcze trochę i drugi by robił to samo. No i naprawili zaciski, wymienili klocki i tarcze zostały stare. Hamuje raczej ok.
pastaldo Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1381757_4790178331059_22836260_n.jpgŚwieżynki po przetoczeniu Jak mam to rozumieć? Jako ofertę handlową czy pokazanie że nawiercane się te toczy? Jak oferta to daj jakies szczegóły.
Buba Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 pytasz czy się przetacza to odpowiadam
pastaldo Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 pytasz czy się przetacza to odpowiadam aha luzik Bo pomyślałem że te świeżynki masz na handel
Buba Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 miałbyś problem żeby je założyć
rav-tdi Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Przetoczenie tarcz na aucie jest na tyle lepsze, że jeżeli któras z piast jest krzywa, to przetoczenie to zniweluje i bicia nie bedzie, o ile tez wsio jest ładnie do żywego wyczyszczone między tarczą a piastą. Co do toczenia na tokarce to trzeba miec naprawde wprawe, bo są normy odchylen i jak sie je przekroczy to i tak bedzie bicie, a wystaczy na prawde niewiele, zeby tarcze złapać min. krzywo i tak ja przetoczyc...
Buba Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 dlatego jak ktoś nie ma sprzętu do sprawdzania bicia PRZED i PO toczeniu to lepiej omijać
Dev Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 tarcze przed toczeniem trzeba dokłądnie przygotowac, najlepiej dokładnie wypiaskować a jak nie ma piaskarki to miejsce styku piasty z tarcza dokładnie oczyscić szczota czołowa na szlifierce kątowej toczenie na aucie jest o kant d*py potłuc, jesli nawet piasta bedzie krzywa to po wymianie na nową tarcze bicie i tak bedzie przed montażem nowej tarczy trzeba dokłądnie wyczyscic piastę, do żywej blachy zadnej szczotki drucianej czy papier ścierny, tylko szlifiera i szczota czołowa daje najlepsze efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się