Flyer Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 No dobra. Przyszedl moment rozpoczecia zakupow do mieszkania. Jestem nieco zielony w niektorych kwestiach, wiec licze na Wasza pomoc oraz doswiadczenie Sprzet bedzie uzytkowany w przez 2 osoby (wiec nie potrzebuje poteznej lodowki, czy pralki 10kg-owej). Do kupienia (czyt.: co polecacie/kupiliscie): * Kuchenka - plyta indukcyjna + piekarnik * Garnki odpowiednie do plyty indukcyjnej * Lodoweczka (jakas ladna/srebrna , funkcjonalna) * Pralka (juz jest wybrana) * TV LCD - najchetniej 42"-46" - moze wisiec/moze stac (to akurat najmniej pilny zakup, wiec z gory dziekuje za obszerne wywody ) Budzet na wszystko jest teoretycznie ograniczony, wiec napewno nie moge mocno szalec (czyli na razie bez lodowki side-by-side itp.). Z gory dziekuje za porady
T-żółw Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ...to za***iście :> pomyślałbym jeszcze o zmywarce lodówkę polecam Samsung - klasa A+ energooszczedna, płytę zdecydowanie polecamindukcyjną, my akurat mamy Candy, piekarnik Bosch z termoobiegiem, małymi dużym grilem jest wystarczajacy a TV przy takich rozmiarach to sugeruje plazmę, dobry LCD bedzie kosztował tyle co wszystkie sprzety, które zamierzasz kupić do LCD musisz mieć dobry sygnał inaczej bedziesz cieszył oczkapikselozą plazma więcej wybacza i i IMO ma fajniejszy obraz
letallec Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 To kiedy parapetówa Może zanim zaczniesz urządzać :gwizdanie:
mcm Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ja mam wszystkie sprzęty (lodówka, piekarnik, płyta, okap) ARISTONA, mikrofalę GORENJE i TV LCD 32" - SAMSUNGA, pralkę CANDY