Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam .Chciałem się zabrać za wymianę imbusa w pompie lecz okazuje się że u mnie inna średnica jest na pompie a inna na wałkach i nie da się go wysunąć .Czy to oznacza że pompa ma już grubszy imbus ?

IMG_20200627_161741.jpg

Edytowane przez lenovo
Opublikowano
W dniu 11.11.2020 o 14:00, lenovo napisał:

Witam .Chciałem się zabrać za wymianę imbusa w pompie lecz okazuje się że u mnie inna średnica jest na pompie a inna na wałkach i nie da się go wysunąć .Czy to oznacza że pompa ma już grubszy imbus ?

IMG_20200627_161741.jpg

Masz już zregenerowane gniazdo. Składaj i użytkuj :D

Opublikowano (edytowane)

U mnie ktoś chyba przede mną coś kombinował bo stało się to :(

Nie wiem co mogło się stać oprócz tych kół zębatych. Sytuacja wyglądała tak. Na początku było jakieś głuche stukanie. Dzwiek się nasilał przez pare km nagle usłyszałem jakiś zgrzyt i wyłączyłem silnik i na hol. Po rozebraniu oczom ukazał się taki widok jak poniżej. Chciałbym się dowiedzieć co trzeba sprawdzić przed ponownym włączeniem silnika. Z góry dziękuje za wszelkie informacje.

ps. Nie wiem jak wyglada imbus bo został wysłany do Futurum. Przebieg to 372 tyś.

 

 

35D92AD5-90BF-4D63-8F73-A0A231BD1007.jpeg

Edytowane przez toomi123
Opublikowano (edytowane)

Pacjent bmn, na łańcuszku. Na blacie jakieś 230k. Historia nie do końca znana. Napinacz cały, łańcuch prawidłowo napięty, nie jest jakiś wyciągnięty. Czy w tych napędach na łańcuszku jest coś jeszcze co może się nagle skończyć alladynem? 

received_2651905115099500.jpeg

received_199911951743187.jpeg

Edytowane przez mandi__
Opublikowano

Witam właśnie stałem się posiadaczem Audi A6 C7 2.0tdi CGL

Będę się brał za wymianę rozrzadu przy okazji chce wymienić zabierak pompy oleju auto ma 190tys.km

Co sądzicie o wymianie zabieraka??

Opublikowano
23 minuty temu, Biniu6 napisał:

Witam właśnie stałem się posiadaczem Audi A6 C7 2.0tdi CGL

Będę się brał za wymianę rozrzadu przy okazji chce wymienić zabierak pompy oleju auto ma 190tys.km

Co sądzicie o wymianie zabieraka??

Rob od razu cały moduł 

Opublikowano

Cały moduł czyli co wymiana na zwykłą pompę jak w 1.9 tylko ta na pasku ? 

Opublikowano

Koledze chyba chodziło o wymianę wałka wraz z zabierakiem.

Opublikowano

Nie oddawać swoich samochodów do mechaników, którzy nie mają pojęcia o grupie VAG. Jeśli mechanik nie czuje się na "siłach" i nie wie jaką śrubę odkręcić, od tego jest telefon- udzielamy wszystkich rad związanych z pompami olejowymi do 2.0 tdi ...

1638962294619.jpg

1638962294627.jpg

1638962294663.jpg

1638962294679.jpg

Opublikowano
W dniu 18.02.2020 o 17:07, bouzuki napisał:

Witam,

VW Passat,kod silnika CFFB.Rok produkcji 2012.Czy silnik ten też objęty jest ryzykiem wycierającego się imbusa?

 

W dniu 20.02.2020 o 08:51, FUTURUM napisał:

jeździć do 450-500 tyś później kontrola...

A passat z CBA z końca 2009 ? Zabierak jest już 100mm.

Opublikowano
W dniu 29.06.2020 o 16:00, FUTURUM napisał(a):

Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus)

trochę czasu minęło i kilometrów przybyło, czy w poliftach 2012-2016 występują problemy z pompą olejową? jakiekolwiek ołówek czy panewki??

 

 

Opublikowano

Rób nie pytaj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...