CreaTiveoO Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Witam.Mam takie pytanko czy ktoś z Was wymieniał już zawór odpowietrzający odmy ten ,który znajduje się na pokrywie zaworów?? Jeśli tak jak go się demontuje on jest wkręcany czy jak??Czy zamiennik Hans-a albo maxgear podoła??(nic lepszej marki nie mogę znależć).Z góry dzięki za pomoc.
Alfi Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Jest przymocowany razem z wężem (tym grubszym) obejmą i tyle.
karbonek Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ja myślałem, że jest to separator oleju, poprawcie mnie, jeżeli się mylę. Po co chcesz go wymieniać?
goldi Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 od spodu jest wsuwka zdejmież węże i wysuniesz go
Bartollo Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ja myślałem, że jest to separator oleju, poprawcie mnie, jeżeli się mylę.Po co chcesz go wymieniać? Na przyklad wymienia się go jak nie spełnia swojego zadania zamiast separować opary olejowe puszcza je a następnie turbo to zasysa i masz olej w dolocie i zapchany intercooler. I tak masz racje jest to separator odmy. A zamocowany jest na wcisk tzn ściągasz węże i pociągasz do góry i wychodzi
CreaTiveoO Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 ok dzieki wielkie. Wymieniam bo puszcza mi olej miedzy jednym wezem tym co idzie od prawej strony od bloku silnika i spod "separatora" jak wy to nazwaliscie ) dzieki za pomoc jeszcze raz
łukasz1986 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 podłącze się do tematu. u mnie właśnie tez na pokrywie silnika pod tym separatorem jest pełno oleju i czy to moze byc powodem tego ze turbo raz ciagnie ładnie a innym razem ciagnie a tu zaraz czuc takie jakby cos atuto przytrzymywało i dymi na czarno.dodam ze ostatnio wyciąłem katalizator.
radimax Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam. Panowie a jak sprawdzić czy ten czarny zawór jest drożny. bo jak pękł mi przewód od odmy to auto zaczeło lepiej pracować tzn. tak delikatniej.
tygrxek Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 ten zawor mozna nabyc tylko w ASO?
OLIVER Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) ten zawor mozna nabyc tylko w ASO? u Gajosa też dostaniesz ...205zł Jeśli mają chwilowo widze ze brak jest... Edytowane 19 Listopada 2014 przez OLIVER
Hezen Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Slyszalem ze w aso, ori separator podobno mozna kupic za 80-100... Wiec nie wiem kto kupi za 200? o_O Jakby ktos kupowal w aso taki separator to tez jestem zainteresowany. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 19 Listopada 2014 przez Hezen
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Slyszalem ze w aso, ori separator podobno mozna kupic za 80-100... Wiec nie wiem kto kupi za 200? o_O Jakby ktos kupowal w aso taki separator to tez jestem zainteresowany. Wysłane z mojego GT-I9100 No tak ale to dwie różne części Ta biała pucha Nazywa się Oddzielacz oleju (tzw. seperator )Nr..052 103 495 i on jest tańszy ..U Gajosa (141zł ) A Kol chodzi o zawór regulacji ciśnienia Nr 028 129 101D A jaka cena w ASO to masz numery to sobie sprawdź jesli Cię to interesuje ... http://allegro.pl/odma-zaror-odmy-1-9-d-td-tdi-audi-80-a4-a6-cordoba-i4751184801.html Tu jest zamiennik ale za to tani ... Edytowane 20 Listopada 2014 przez OLIVER
Hezen Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Widzialem te aukcje na allegro z tymi zamiennikami. Poczytalem troche o nich i dowiedzialem sie ze sa w srodku puste. Wysłane z mojego GT-I9100
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Widzialem te aukcje na allegro z tymi zamiennikami. Poczytalem troche o nich i dowiedzialem sie ze sa w srodku puste. Wysłane z mojego GT-I9100 Puste ? to znaczy?? rozwiń co masz na mysli A miałeś ori w reku ? oglądałeś ją ? dmuchałeś w otwory? wiesz jak działa?
Hezen Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Ori mialem w rece ze swojego afn-a. Puste - to znaczy ze nie maja membrany i sprezynki w srodku... choc tym sugeruje sie postami z innych portali. Wiem na jakiej zasadzie dziala, aczkolwiek w swojego nie dmuchalem Wysłane z mojego GT-I9100
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Ori mialem w rece ze swojego afn-a. Puste - to znaczy ze nie maja membrany i sprezynki w srodku... choc tym sugeruje sie postami z innych portali. Wiem na jakiej zasadzie dziala, aczkolwiek w swojego nie dmuchalem Wysłane z mojego GT-I9100 Hmmmm to ciekaw ze są puste ...i ze to Topran robi taki zamiennik lipe bez membrany ?? A co do ori to powiem Ci ze dmuchając gdzie,i kolwiek nie ma żadnej różnicy ani oporu ..objawy takie Jak by to nie działało ...ale zatykając dwa otwory szczelnie i zassać powietrze otworem który wychodzi na ssanie turba to już potrafi zadziałać zaworek i zablokuje ssanie mimo że puscimy trzymające otwory ..Zaworek puszcza dopiero gdy odłączymy ssanie . Tyle ja potrafiłem za obserwować mój zaworek jak działa jak miałem go na wierzchu i badałem co i jak ....
Hezen Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Jesli zamiennik jednak dziala tak samo jak ori to kupuje, bo mi dolot ladnie ciagnie olej z odmy. Dlatego jak na razie odme mam w butelce xD A moze kupie zamiennik i go obadam co ma w srodku Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 20 Listopada 2014 przez Hezen
DarePB Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Czyli jak najlepiej sprawdzić ten separator ? Zatykam otwór idący do odmy, a w ten co wchodzi ssanie turbo, zasysam, tak ? I wtedy puszczam otwór idący do odmy, tak ?
OLIVER Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Czyli jak najlepiej sprawdzić ten separator ? Zatykam otwór idący do odmy, a w ten co wchodzi ssanie turbo, zasysam, tak ? I wtedy puszczam otwór idący do odmy, tak ? No tak ale jeszcze musisz zatkać otwór idacy w pokrywe zaworów ...prawda ? czyli : zatykamy dwa otwory a ssiemy przez trzeci czyli przez otwór idący na turbo ...Wtedy zaraz odczuwamy ze zawór,- membrana pracuje i zamyka nam wewnątrz tak ze mimo puścimy zatkane dwa otwory nie potrafimy bardziej zassać powietrza przez ten ssący otwór.....gdy puścimy ssanie zawór ponownie robi się drożny we wszyskie kierunki tak jakby nie było w nim nic żadnej membrany... tak to u mnie przynajmniej działa Jesli zamiennik jednak dziala tak samo jak ori to kupuje, bo mi dolot ladnie ciagnie olej z odmy. Dlatego jak na razie odme mam w butelce xD A moze kupie zamiennik i go obadam co ma w srodku Wysłane z mojego GT-I9100 No ..Ja Cię nie namawiam na zakup zamiennika bo nie miałem z nim do czynienia i nie mogę nic powiedzieć na jego temat ...ale skoro producent robi zamiennik taki jak ori to i działać powinien tak jak należy ....prawda ? Jak jednak zdecydujesz sie na zakup to po zakupie i oględzinach napisz co i jak ..Ok Edytowane 20 Listopada 2014 przez OLIVER
Hezen Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Jutro a w zasadzie dzisiaj z rana, dziada zamówię, dzisiaj już mi się nie chce ;P Nie są to jakieś duże koszta, zrobię mu trepanację czachy i okaże się co ma pod "kopułką" Sprawdzę jego działanie tak jak to opisałeś, a jak okaże się że ma w środku sprężynkę i membranę to jakoś skleję gadzinę (żeby nadawał się do montażu) - kropelka/super glue i poxipol czynią cuda! Edytowane 21 Listopada 2014 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się