601s Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Czy jest to przewód który wchodziny do turbiny, ten taki gruby czarny gumowy?
lisek120 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 U mnie w służbowym busie mascott 3,0 jak turbina zaczęla glosno gwizdać pojechałem do turbiniarza okazalo się że cos uszczerbilo0 łopatkę i z tego ten świst.
Brembo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 gumowy taki średnio gruby mocno pozawijany wąż, wchodzi od dołu do turbiny na pewno go zauważysz jak się przypatrzysz:decayed:
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 łączy turbo z belką/rurą dolotu. Robi sie tak ponieważ turbo trzęsie sie razem z silnikiem a belka jest na stałe do podłożnic, jedno stoi drugie chodzi i niestety musi byc jakies zużycie
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zazwyczaj gwizd turbiny = ukodzeniu mechanicznemu któregoś wirnika turbawki Syczenie podczas obciążania silnika = nieszczelność dolotu między turbiną a kolektorem ssącym
Brembo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 zerknij i daj znać czy u Ciebie to też ten sam wąż
601s Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Sprawdziłem przewody, wszystkie całe, więc u mnie to cos innego. Przy okazji sprawdziłem luz na turbawce, więc wnioski są następujące, chyba pada turbo. Jednak sylwestro_k napisał że jemu zaczęło gwiźdzeć po wymianie turbo. Echhhh sam już nie wiem... I jeszcze cos mi się nasuwa na myśl, możliwe by turbo padało ponad pół roku???
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 moje turbo było zakwalifikowane do wymiany przez serwisie w wawie jakies 3 lata temu, jezdze dolewam oleju (ok 500-700ml na 10000km) kontroluje luz na wirniku co ok 0,5 roku i jest cały czas tak samo wiec po co pakować ponad 1000zł
Brembo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 może spróbuj w serwisie audi wbrew pozorom czasem wyjdzie taniej niż jeździć po mechanikach którzy wydadzą jakąś bardzo ogólną diagnozę typu "turbo pada" bo jeśli to faktycznie jest nieszczelność to znajomemu wzięli 128zł za wymianę węża w jego golfie 4 i wiedzieli dokładnie który wąż po podpięciu pod kompa bo mają tam swoje dokładniejsze oprogramowanie.
sylwestro_k Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 przed założeniem, turbo było dokładnie sprawdzone - tzn przeglądniete wirniki, luz, (było też czyszczone)... wyglądało wszystko ok. fakt że podczas instalacji wąż idący do turbo mocno był wyginany, może gdzieś pękł, muszę jeszcze raz go zrzucić i dokładnie obejrzeć, dodam że na starym turbo tego ,,odkurzacza nie było,, ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Sprawdziłem przewody, wszystkie całe, więc u mnie to cos innego. Przy okazji sprawdziłem luz na turbawce, więc wnioski są następujące, chyba pada turbo. Jednak sylwestro_k napisał że jemu zaczęło gwiźdzeć po wymianie turbo. Echhhh sam już nie wiem... I jeszcze cos mi się nasuwa na myśl, możliwe by turbo padało ponad pół roku??? obejrzyj ten filmik i powiedz czy u Ciebie tez to jest : ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- na starej turbinie miałem dokładnie tak samo (na rozgrzanym silniku) i na tej którą założyłem też to jest tyko w niższym zakresie obrotów, no i jeszcze ten irytujący gwizd
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Na tym filmie słychać dziurę w dolocie...
Biszczan Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 może spróbuj w serwisie audi wbrew pozorom czasem wyjdzie taniej niż jeździć po mechanikach którzy wydadzą jakąś bardzo ogólną diagnozę typu "turbo pada" bo jeśli to faktycznie jest nieszczelność to znajomemu wzięli 128zł za wymianę węża w jego golfie 4 i wiedzieli dokładnie który wąż po podpięciu pod kompa bo mają tam swoje dokładniejsze oprogramowanie. To nie program ma znaczenie lecz wiedza ludzi, którzy to sprawdzają
sylwestro_k Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Na tym filmie słychać dziurę w dolocie... Pewien jesteś????
601s Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Oooo u mnie to jest całkiem co innego, u mnie jest świst, taki prawdziwy, jakbys sobie gwizdał. Postaram się nagrać filmik i następnie postaram się go zamieścić, choć nie wiem czy mi się to uda, bo nigdy tego nie robiłem przez youtuba...
sylwestro_k Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 O.k. czekam na filmik i dam znać. Wiesz ogólnie auto zachowuje się normalnie, spalanie w normie, moc w normie, nie kopci jedynie ten świst i to od razu jak tylko ruszam, jedynie na wolnych obrotach go nie słychać... 1. https://vimeo.com/82874123 2. https://vimeo.com/82874124
601s Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 tak dokładnie to samo co na dwóch ostatnich filmikach TO JEST TO!!! Jak dodajesz gazu to słychać jakby świst rósł jak noga z gazu to pada. Gdy ściągam wężyk jak na pierwszym filmiku to się dzieje identycznie, wszystko milknie... Więc co to jest???
sylwestro_k Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Pierwszy filmik nie jest mojego autorstwa, natomiast te dwa ostatnie są moje. Zamierzam założyć stare turbo (wyczyszczone poskładane) jeżeli świst powróci będę dokładniej szukał w dolocie, jeśli nie... Wiadomo - turbo
piotrsob1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Na tym filmie słychać dziurę w dolocie... Pewien jesteś???? Założyłem słuchawki, jeżeli można na odległość postawić trafną diagnozę , to potwierdzam, słychać zdecydowanie syk uciekającego powietrza Auto nie puszcza czarnego bąka przy mocnym przyspieszaniu ? ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- O.k. czekam na filmik i dam znać. Wiesz ogólnie auto zachowuje się normalnie, spalanie w normie, moc w normie, nie kopci jedynie ten świst i to od razu jak tylko ruszam, jedynie na wolnych obrotach go nie słychać... 1. https://vimeo.com/82874123 2. https://vimeo.com/82874124 Tutaj na pierwszym filmiku słychać odgłos wchodzącej na obroty turbiny po podłączeniu podciśnienia do gruchy, jest on dosyć intensywny, byc może masz lekko uskodzony mechanicznie któryś z wirników turbawki . Potwierdza to drugi filmik P.S. nie doczytałem ostatniego Twojego wpisu, nie zmienia to diagnozy , na pierwszym filmie jet całkiem inne uszkodzenie niż na dwóch następnych
sylwestro_k Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Na tym filmie słychać dziurę w dolocie... Pewien jesteś???? Założyłem słuchawki, jeżeli można na odległość postawić trafną diagnozę , to potwierdzam, słychać zdecydowanie syk uciekającego powietrza Auto nie puszcza czarnego bąka przy mocnym przyspieszaniu ? ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- O.k. czekam na filmik i dam znać. Wiesz ogólnie auto zachowuje się normalnie, spalanie w normie, moc w normie, nie kopci jedynie ten świst i to od razu jak tylko ruszam, jedynie na wolnych obrotach go nie słychać... 1. https://vimeo.com/82874123 2. https://vimeo.com/82874124 Tutaj na pierwszym filmiku słychać odgłos wchodzącej na obroty turbiny po podłączeniu podciśnienia do gruchy, jest on dosyć intensywny, byc może masz lekko uskodzony mechanicznie któryś z wirników turbawki . Potwierdza to drugi filmik P.S. nie doczytałem ostatniego Twojego wpisu, nie zmienia to diagnozy , na pierwszym filmie jet całkiem inne uszkodzenie niż na dwóch następnych dźwięk z pierwszego filmiku miałem na starej i mam też na obecnej turbinie (tylko na rozgrzanym silniku), dla mnie to raczej dźwięk powietrza które się cofa tak jak by nie nadążało uchodzić, co do drugiego filmiku (i trzeciego) masz rację to turbina, wczoraj nagrałem filmik na odpalonym silniku ze zdjętym przewodem do turbiny hmm... trzeba wrzucić stare turbo spowrotem ---------- Post dopisany at 12:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Na tym filmie słychać dziurę w dolocie... Pewien jesteś???? Założyłem słuchawki, jeżeli można na odległość postawić trafną diagnozę , to potwierdzam, słychać zdecydowanie syk uciekającego powietrza Auto nie puszcza czarnego bąka przy mocnym przyspieszaniu ? ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- O.k. czekam na filmik i dam znać. Wiesz ogólnie auto zachowuje się normalnie, spalanie w normie, moc w normie, nie kopci jedynie ten świst i to od razu jak tylko ruszam, jedynie na wolnych obrotach go nie słychać... 1. https://vimeo.com/82874123 2. https://vimeo.com/82874124 Tutaj na pierwszym filmiku słychać odgłos wchodzącej na obroty turbiny po podłączeniu podciśnienia do gruchy, jest on dosyć intensywny, byc może masz lekko uskodzony mechanicznie któryś z wirników turbawki . Potwierdza to drugi filmik P.S. nie doczytałem ostatniego Twojego wpisu, nie zmienia to diagnozy , na pierwszym filmie jet całkiem inne uszkodzenie niż na dwóch następnych uszkodzenie mechaniczne..? no cóż nie wykluczam, aczkolwiek przed założeniem na oko było sprawdzone nie zauważyłem uszczerbień czy pęknięć na wirniku ---------- Post dopisany at 12:55 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ---------- czarnych bąków nie puszcza, na zimnym trochę zamula 1 i 2 bieg do 2tys nie bardzo chce jechać 3 juz ok a jak sie troche rozgrzeje wraca powiedzmy do normy.... jeszcze logi porobie w wolnej chwili
Brembo Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 tylko mało kto ją posiada jak widać a jeśli tak jest to program jest bardzo pomocny:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się