adam_klo369 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Ok, czyli wyglądana to, że będzie pasować?
Maciej M. Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 W dniu 27.12.2018 o 09:40, Emejcz napisał: Widzę, że większość to wymienia te zestawy tylko dla zasady - bo już jest luz. Pytanie czy komuś realnie to pomogło do zmiany biegów? W moim przypadku jedynka stosunkowo ciężko wchodzi (czasami jak masełko, czasami muszę mocniej docisnąć - nigdy nie zgrzyta, ani nie muszę ponowie wciskać sprzęgła). Pozostałe biegi wchodzą jak w masło. Zastanawiam się czy wymiany tych elementów cokolwiek tutaj pomogą czy nie ma sensu. W moim przypadku B7 1.8t BFB 6B. Cześć, mam dokładnie to samo. Jedynka czasem haczy, jakby po drodze na miejsce był jakiś ząbek. Pozostałe biegi bez problemów. Tu podejrzewam jakiś luz na cięgnach. Dodatkowo w tą zimę dwukrotnie zamarzło wszystko na amen na pierwszym biegu... pomogło 20 minut na odpalonym silniku z nogą w sprzęgle aż puściło ?. Tutaj powodem wydaje się być zużycie wybieraka, przez które do środka dostała się woda, ale poprawcie mnie jeśli się mylę. Enejcz uporałeś się z tematem ? p.s. gdzie szukać serwisówki do regulacji po wymianie gratów ?
Emejcz Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Wymiany tych elementów wybieraka nic nie pomagają na to. Problemem jest wysprzęglanie tak jakby. Przebijałem się prze podobny temat odnośnie B8 i prawdopodobnie tutaj też jest jakiś wadliwy docisk który po jakimś czasie się odkształca. Ja poradziłem sobie póki co tak, że wrzucam jedynkę powoli - tzn. w momencie jak czuje opór to nie pcham mocno tylko zmniejszam siłę i wtedy samo wchodzi.
kolos78 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Witam podłącze się do tematu,ja mam problem z wchodzenie 1,2 tzn muszę lekko pociagnac drążek do siebie, zeby wszedł bieg ,pociągnę mocniej niewchodzi haczy ,coś poradzicie
kamil-vag Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Spróbuj wyregulować cięgna według serwisówki...
kolos78 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 12 minut temu, kamil-vag napisał: Spróbuj wyregulować cięgna według serwisówki... Według tzn?
kamil-vag Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Jaki masz symbol skrzyni, przy okazji uzupełnił byś profil...
kolos78 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Niemam pojęcia jaki symbol gdzie to szukać ,a co w tym profilu brakuje..
kamil-vag Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 W tym poście znajdziesz jak szukać kod skrzyni: https://a4-klub.pl/topic/274723-jaki-olej-najlepszy-do-skrzyni-biegów-zasady-doboru-i-przykłady-w-1-poście/#comments Co do profilu, nie podałeś nic, jakie auto, jaki silnik, jaki rocznik...
Leningrad29 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Witam kolegów ja też się podepne do tematu mam drgania lewarka jak to można wymienić bo tam mało miejsca jest trzeba skrzynie wyciągać? Jeszcze mnie zastanawia prawa strona ciegna tam mam spory luz co tam idzie? Dodam jeszcze że skrzynia hcf 6b Edytowane 11 Września 2019 przez Leningrad29
Langista Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Panowie, ten zestaw naprawczy wybieraka brać z ASO, czy z allegro za 30 zł też podoła? Bo na allegro każdy wygląda tak samo tylko ceny inne..
Mocnya4b6 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Witam . Oczywiscie u mnie rowniez jest problem . Wsteczny czasami ciezko wchodzi , 2 i 3 skrzypi przy wbijaniu a przy redukcji to juz wgl masakra . Skrzynia byla rozbierana przez fachowca i wymienione byly sprezynki umozliwajace by lewarek byl sztywny i nie latal po aucie . Dodam ze olej w skrzyni rowniez wymieniony i nic nie poskutkowało . Zaplacilem 850 zl tylko za to by lewarek byl stabilny . Nie wiem co robic kolega mowi ze najlepiej do ASO zaprowadzic lecz obawiam sie ze niestac mnie bedzie . Poprzedni wlasciciel wstawil sztywne sprzeglo bo dwumasa za droga ? Na zimny i na cieply jest tak samo . Edytowane 17 Września 2019 przez Mocnya4b6
Langista Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Jak silnik zgaszony, to biegi wchodzą tak samo? Szkoda że jak skrzynie rozbierał to na synchronizatory nie spojrzał..
Mocnya4b6 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Tak jak silnik zgaszony to ladnie sie wbijaja . Wieczorkiem jak bede jechal pracy to wrzucę nagranie . Rozbieral kto inny naprawial inny. Edytowane 17 Września 2019 przez Mocnya4b6
Mocnya4b6 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Tak jak silnik zgaszony to ladnie sie wbijaja . 20190918_064101.mp4 20190918_063943.mp4
Langista Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Rozbierz tunel wraz z drążkiem i sprawdź w jakim stanie masz ten przegub wybieraka co prowadzi do drążka. Jednak jak słychać zgrzyty, to coś ze skrzynią będzie. Fajny mistrzu co ją wcześniej robił, skoro rozbierał i nie potrafił od razu sprawdzić w jakim stanie synchronizatory są..
Mocnya4b6 Opublikowano 19 Września 2019 Opublikowano 19 Września 2019 Rozbiore na weekend . No dobry dzisiaj do niego jade albo zwrot kasy albo poprawia ?. Dzieki za podpowiedź
Mocnya4b6 Opublikowano 19 Września 2019 Opublikowano 19 Września 2019 A mam taka prośbę czy byla by mozliwosc aby ktos opisal mi krok po kroku jak to rozebrac (zebym sam nic nie zje...) nie bede ukrywal zielony jestem troszke w tych sprawach i jak zdefiniowac ze przeglub wybieraka jest juz zajechany .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się