pyra111 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ok serdeczne dzieki Grzesiu rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości
kam332 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam, Czy ta tuleja drążka zmiany biegów https://eautosklep.com.pl/,topran/8d0-711-279,8d0~1711~1279,0301,8d0~1711~1279,a0.html będzie pasowała do audi a4 b7 z manualną 5-biegową skrzynią ??
karol-str Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Czy do AWX 5 biegów też można zastosować ten zestaw naprawczy 8E0 798 151B czy jest coś zupełnie innego? Mianowicie chodzi mi o to, że jak samochód postoi dłużej na dworzu to biegi troszke ciężej wchodzą.
greg2505 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Czy do AWX 5 biegów też można zastosować ten zestaw naprawczy 8E0 798 151B czy jest coś zupełnie innego? Mianowicie chodzi mi o to, że jak samochód postoi dłużej na dworzu to biegi troszke ciężej wchodzą. wróć stronę wcześniej
dami8705 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Czy zestaw naprawczy 8E0 798 151B pasuje do skrzyni 5 biegowej 1.8T?. W temacie cały czas jest mowa o 6 biegowej badz do AWX. pozdro
MemberA4 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Czy zestaw naprawczy 8E0 798 151B pasuje do skrzyni 5 biegowej 1.8T?. W temacie cały czas jest mowa o 6 biegowej badz do AWX. pozdro 8E0 798 151B Ten zestaw naprawczy jest tylko dla skrzyń 6 biegowych w 5 nie występuje bo tam jest krzyżak a AWX ma 5biegów (choć już niedługo ) a ten 8D0 711 279 To jest osadzenie "jabłka" gałki zmiany biegów Teraz chyba nie będzie już niepewności
KoJ@K Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 A czy to osadzenie "jablka" galki zmiany biegow występuje w obu skrzyniach 5 i 6 biegowych? Co trzeba w takim razie zrobic/wymienic w skrzyniach 5, zeby zniwelowac lub usunac ten efekt "nie wracania lewarka" ??
MemberA4 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) A czy to osadzenie "jablka" galki zmiany biegow występuje w obu skrzyniach 5 i 6 biegowych? Co trzeba w takim razie zrobic/wymienic w skrzyniach 5, zeby zniwelowac lub usunac ten efekt "nie wracania lewarka" ?? Tak takie gniazdo jest w obu wybierakach nie skrzyniach Luz musisz znaleźć, może być że śrubka od wybieraka przy skrzyni za krzyżakiem jest źle dokręcona(śrubka jest ze stożkiem i wchodzi w taki punkt na drążku od skrzyni, po wykręceniu śrubki widać go) , może być luz na krzyżaku drążka wybieraka, możesz mieć luźne połączenie drążka wybieraka z resztą kasety w tunelu( w tych przypadkach byś miał problemy z poprawnym wbijaniem biegów choć mogę się mylić ), możesz również mieć nie dokręcony drugi drążek przy skrzyni, następnym etapem poszukiwań właśnie jest to gniazdo. Jeśli w tych elementach nie znajdziesz przyczyny to coś ze skrzynią musi być. Rozebrałem cały wybierak od skrzyni 5 na części drobne i tam za bardzo nie ma elementów sprężynujących które odpowiadają za powracanie drążka. Na początek rozłącz ten drążek z krzyżakiem od skrzyni i sprawdź kombinerkami czy ten drążek ze skrzyni od zmiany biegów próbuje wracać do pozycji środkowej jak nim będziesz próbował przekręcić w lewo, prawo bo według mnie to on jest odpowiedzialny za powrót lewarka do pozycji środkowej. To jest ten krzyżak przy skrzyni i tam widać też tą śrubkę. Zdjęcie pożyczyłem z forum Jak wrzucasz 1,3,5 to drążek jest wyciągany ze skrzyni i gałka jest w pozycji przód Jak wrzucasz 2,4 to jest wpychany do skrzyni gałka w pozycji tył Lewo prawo to juz będziesz wiedział Edytowane 26 Stycznia 2016 przez MemberA4
KoJ@K Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ooo troche rozjasniles. jak kiedys bede pod autem to sobie zerkne w te miejsca. Ze skrzynią jest wszystko okej, biegi dobrze wchodzą/wychodzą, tylko jedynym problemem jest wlasnie to co napisalem - ze lewarek nie wraca sam, tylko trzeba mu pomóc, a u mojej Pani w b6 tyle, ze skrzynia 6 biegi chodzą duzo lzej (ale to juz pomijam) i lewarek sam fajnie odbija i wraca.
bobikos Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Żeby wyjąć gałkę razem z jabłkiem nie trzeba schodzić pod auto. Wystarczy zdjąć osłonę lewarka, potem zdemontować popielniczkę. Następnie rozkręcić połączenia cięgien (dwa imbusy) a potem 4 torxy trzymające dwie prowadnice. Całość wyjmujemy i wymieniamy np tulejkę lub cały element.
miikii Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Żeby wyjąć gałkę razem z jabłkiem nie trzeba schodzić pod auto. Wystarczy zdjąć osłonę lewarka, potem zdemontować popielniczkę. Następnie rozkręcić połączenia cięgien (dwa imbusy) a potem 4 torxy trzymające dwie prowadnice. Całość wyjmujemy i wymieniamy np tulejkę lub cały element. Potwierdzam Co do wybieraków to zastanawiam się nad pewna kwestią. Mianowicie u mojego Tatusia w Skodzie SUPERB po przelocie 400 000 biegi wchodzą cudownie, lepiej niż w mojej A4 B6 po 286 000. różnica to Skoda 5 biegów u mnie 6. Z czego może to wynikać ? trwalsze materiały pakowali do Skody ?
darekkania1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Mam pytanie czy żeby wymienić tez zestaw naprawczy 8e0 978 151B to trzeba pod auto wchodzić. Gdzie ten element się znajduje
greg2505 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 trzeba ,znajduje się przy skrzyni ,połączenie z drążkiem ,to jest zestaw naprawczy drążka
darekkania1 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Aha ok byłem pod autem dostęp jest trochę utrudniony ale żeby to zmienić to trzeba jakaś śrubę odkręcić bo tam jest jedną śruba na dole i chyba na gorze jedna i nie wiem jak się do tego zabrać
MilUl Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 U mnie też jest luz, do tego zauwazyłem gdy ruszam drazkiem zaczyna chodzić wszystko jakby coś było nie dokrecone. Nie raz zamiast jedynki wchodzi wsteczny, ale to kwestia przyzwyczajenia i wczucia. Czy ten zestaw naprawczy naprawi te problemy ? Skrzynia 6b. Pozdrawiam
Endrio Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 U mnie też jest luz, do tego zauwazyłem gdy ruszam drazkiem zaczyna chodzić wszystko jakby coś było nie dokrecone. Nie raz zamiast jedynki wchodzi wsteczny, ale to kwestia przyzwyczajenia i wczucia. Czy ten zestaw naprawczy naprawi te problemy ? Skrzynia 6b. Pozdrawiam W ubiegłym tygodniu miałem czarne myśli, nie mogłem już wrzucić wstecznego, zamiast wchodziła czwórka, rozbebeszyłem górę, poregulowałem, na chwilę niby trochę pomogło, ale za chwilę nie mogłem już zupełnie wstecznego włożyć. Dopiero na kanale okazało się, że odkręciła się śruba łącząca drążek z wybierakiem na tyle, że trzymało się wszystko kupy ale wsteczny nie wchodził, po dokręceniu wszystko w porządku. Dzięki za filmik, kilka dni z wyjętymi bebechami jeździłem i zapomniałem skąd jest gąbka
piwoszek28 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Major- masz numer tej tulei? Ta tulejka jest w zestawie naprawczym 8E0798151B gdzie to mozna zakupic ???
piwoszek28 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 jak o niego fachowo zapytac ? W każdym ASO
rafi10612 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Napoczatku jest numer części do zamówienia Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się