mateoskr1 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autko wróciło od mechanika Pasek wymieniony, rozrząd był jeszcze ok więc został, i wymienione korki uszczelniające we wszystkich kołach zmiennej fazy rozrządu i jak na razie suchutko W między czasie jeszcze zanim oddałem auto do mechanika podczas jazdy zaczął MIGAĆ check i po kilku sekundach zgasł.. Zdziwiło mnie to, tym bardziej, że z autem nic się nie działo, chodziło równo i miało moc. Mechanik podpiął go pod kompa i okazało się, że to było nic związanego z moim rozrządem, a mianowicie wypadanie zapłonu i to na wszystkich cylindrach.. Mechanik zasugerował, że może to być spowodowane instalacją gazową, która może wymagać regulacji. Autko odebrałem wczoraj i jeździłem cały dzień. W ciągu dnia dwukrotnie miałem podobny przypadek z migającym i gasnącym po kilku sekundach check'iem. Co o tym myślicie? Może to być coś z gazem? Auto chodzi normalnie, nie zauważyłem żeby coś się z nim wtedy działo..
machu85 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 A po stronie zaplonu i zasilania paliwem jest OK? Jak mi braklo Pb z powodu wadliwego plywaka to mi na 4 cylindrach blad zlapalo. A to Ci sie dzieje tylko na gazie? Powered by TapaTalk2
lmarrio Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 może to być LPG, trzeba się podłączyć i sprawdzić. Mi dużo kłopotu sprawiała "biała kostka" za komputerem PB, ciągle śniedziała i miałem błędy, przepustnicy, przepływki wypadających zapłonów, pedału gazu i mocno szarpał przy ruszaniu. A raz zdarzyło mi się, że przez 15 minut silnik nie pracował na 1 rząd cylindrów (ani na LPG, ani na PB), po tym czasie zaczął i nigdy więcej się to nie powtórzyło? W moim ASNie często zapala się Check z różnych powodów.
mateoskr1 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Na pb jeszcze nie jezdzilem dluzej, tyle co się silnik zagrzal i na gaz się przelaczyl także to sprawdzić musze dopiero czy tylko na gazie. Ale z autem się nic nie dzieje, nie traci mocy, nie szarpie ani nic, to jest dziwne
machu85 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Odlacz zasilanie kompa gazu i odlacz akumulator na chwile, pojezdzij troche na Pb i bedziesz wiedzial. Powered by TapaTalk2
mateoskr1 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ok, spróbuje. Aczkolwiek dzisiaj zrobiłem około 150 km (wczoraj gdy mi wyskoczył check 2 razy zrobiłem niecałe 50) i check się nie pojawił, wszystko było ok..
machu85 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Nie zaryzykowałbym 120tys km na rozrządzie, jak chcesz namiary na kogoś kto ustawił mi go bank1: 0 i 0, bank2: 2 i 1 to pw, nie ma co wróżyć z fusów. A co do gazu, mi na lpg zaraz po przełączeniu falują obroty przez chwilę na luzie, a przy ruszaniu szarpie, teraz już wiem że to wina gazu, jutro jadę do gaziarza, niech przejrzy wszystko i wgra mapę na nowo, bo może go podlewać za bardzo.
sławek85 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 za pierwszym razem ustawił ci go czy były jakieś kłopoty ?
machu85 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Najpierw na blokadach tak jak mówi instrukcja producenta, wyszło 6 8 2 6, potem ręczne dostrajanie do skutku, czyli m.in. kilkukrotne ściąganie i nakładanie pokryw zaworów.
galka90 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 czy przy dostrajaniu luzujesz po jednym kole rozrządu i kręcisz wałkiem czy jak ?? mógłbyś to opisać??
machu85 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Tak, dobrze kombinujesz, po każdej korekcie sprawdzenie na vagu i tak w kółko do skutku
galka90 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 ale korekty po jednym wałku robiłeś już?? Drążę temat bo znajimy mechanik podsunął mi pomysł z bmw a mianowicie ustawiać to na mierniku elektrycznym
machu85 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Po jednym banku, jeśli oba wałki są do poprawki to można dwoma kręcić
Robero321 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Podepne się pod temat czy możecie kogoś polecić do ogarnięcia ASN w wawie lub w okolicach
Pawelkiwi Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 ASN-a ustawiacie na blokady + 10Nm na wariatorach (czyli kasowanie luzów). 90% sprawnych silników działa idealnie nawet w kanale 93. Nie rozumiem skąd te problemy macie.
michael1234 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 w jakiej pozycji powinny być te żółte kropki na wariatorach przy ustawieniu rozrządu przy ASNie
Cpajk Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Czy jesli mam blad p0021 to powinienem sie zainteresowac tymi samymi czujnikami? Przy tym kodzie, ktory to bedzie dokladnie na zdj. Zalaczonym w poscie gibon_81? Czy mozna je zamienic miejscami to sa te same czujniki? Czy do wyczyszczenia tych zaworkow trzeba miec dyplom inzyniera czy w warsztacie sam to zrobie? Da sie to spaprac i lepiej pojsc do mechanika? Trzeba po tym ustawiac rozrzad sciagac pasek? Da sie go wyciagnac bez ruszania pokrywy zaworow?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się