elmo814 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 TOM77 te siłowniki co nam trzeba czyli te z krosna z a6 c6 sprzedaje po 35zł sztuka ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:59 ---------- w krosnie po 32.50 sztuka plus pobranie
tomasm64 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Powiedzcie, czy tak ma być: kupiłem siłowniki i chciałem spróbować jak się ściskają i ni groma nie mogę wcisnąć choćby ciut. Są one rozłożone i nie można ich ruszyć. Czy tak ma być, że siła gazu jest aż tak duża , że nie można nic wcisnąć? Jak to założyć na auto?!
spetsnaz Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Panowie, mam pytanie.. dlaczego podkładka i oring mają być 10mm skoro tłoczysko ma 8mm? Przecież nie potrzeba aż tyle luzu?
Kubica86 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Powiedzcie, czy tak ma być: kupiłem siłowniki i chciałem spróbować jak się ściskają i ni groma nie mogę wcisnąć choćby ciut. Są one rozłożone i nie można ich ruszyć. Czy tak ma być, że siła gazu jest aż tak duża , że nie można nic wcisnąć? Jak to założyć na auto?! To działa podobnie jak zasada dźwigni przy przełożeniu na klapę. Używasz mało siły a siłownik opada, zagwozdka mała ale tak jest na klapie wszystko będzie oki
DamianIno Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Panowie macie jakiś link do tych sprężyn czy trzeba zamawiać telefonicznie??
tomasm64 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Powiedzcie, czy tak ma być: kupiłem siłowniki i chciałem spróbować jak się ściskają i ni groma nie mogę wcisnąć choćby ciut. Są one rozłożone i nie można ich ruszyć. Czy tak ma być, że siła gazu jest aż tak duża , że nie można nic wcisnąć? Jak to założyć na auto?! To działa podobnie jak zasada dźwigni przy przełożeniu na klapę. Używasz mało siły a siłownik opada, zagwozdka mała ale tak jest na klapie wszystko będzie oki No trochę mnie uspokoiłeś, bo myślałem już, że kupiłem badziewie. Jutro sprawdzę !!!
turzol Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Panowie, mam pytanie.. dlaczego podkładka i oring mają być 10mm skoro tłoczysko ma 8mm? Przecież nie potrzeba aż tyle luzu? do tłoczyska 8mm można dać a nawet trzeba mniejszej średnicy podkładke i oring
spetsnaz Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja muszę chyba dać ciut grubszą podkładkę lub tulejkę teflonową. Nie odpycha mi wystarczająco mocno klapy i nie zawsze chce się podnieść.
spetsnaz Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Panowie na Krośnie i omawianych sprężynach nie chce wypchnąć wystarczająco daleko klapy
oprych Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 No przecież już pisali ze zima będzie ograniczona sprawność teleskopów
tomasm64 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Dzisiaj na Allegro widziałem nowe 635 N za 30 PLN sztuka, no to wziąłem parę. To chyba nie drogo?! Kupione przeze mnie to: NOWY SILOWNIK TELESKOP KLAPY AUDI A6 C5 AVANT (3714539122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i sprawdzę, czy się nadadzą> Wedlug tego co cherster121 pisze raczej nie bedzie miejsca na sprezynke Kupione, założone. Po zamknięciu klapy jest ze 2-2,5cm miejsca na sprężynkę, hm, której jeszcze nie mam. Jakiej długości musi ona być i czy ktoś takie ma, to odkupię. Same siłowniki działają dobrze, po lekkim podniesieniu klapa sama idzie dalej do końca, więc ze sprężynką powinno być OK. Jak kupię sprężynki i wstawię, to dam znać.
spetsnaz Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 No przecież już pisali ze zima będzie ograniczona sprawność teleskopów Tu nie chodzi o sprawność teleskopów, bo one dają radę. Przydałaby sie mocniejsża sprężyną, żeby klapa odskakiwala dalej. Może da sie rozciągnąć te.
majkel20 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Polecam przestudiowanie tego tematu http://a4-klub.pl/nadwozie-14/all-b6-automatyczne-zdalne-otwieranie-zamykanie-klapy-bagaznika-avant-67598/index3.html, kolega próbował na sprężynach z Polski i nie wyszło. Na tych niemieckich mod śmiga
chester121 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 ja dzisiaj sprubuje zmontowac i zobaczyc czy dziala (nie mialem czasu do tej pory) PS te sprezyny z firmy Penta sa z niemiec (oni ich nie robia tylko zamawiaja wlasnie z niemiec ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- ok zamontowane i dziala !!! jednakze zaobserwowałem jeden minus po zamknięciu klapa jak by troszke poszla w dol, tzn ten daszek nie jest rowno z dachem tylko delikatnie nizej potestuje i będe obserwowal czy nie niszczy zawiasow ewentualnie mozna jakos to wyregulowac?? pzdr
chester121 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 jeszcze nie wiem to raczej nie wina firmy tylko duzej sily. Ory. klapa po zamknieciu wypychana byla z sila 1060N a teraz jest 1300N+ sprezyny PS czy silowniki jak się sa schowane na maxa to cisna z max siłą czy jest jakis system „spoczynku” ze zaczynaja np jak się je wysunie iles tam cm???
oprych Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 jeszcze nie wiemto raczej nie wina firmy tylko duzej sily. Ory. klapa po zamknieciu wypychana byla z sila 1060N a teraz jest 1300N+ sprezyny PS czy silowniki jak się sa schowane na maxa to cisna z max siłą czy jest jakis system „spoczynku” ze zaczynaja np jak się je wysunie iles tam cm??? Moim zdaniem siłowniki cisną non stop bo ręcznie ich nie ściągniesz a nawet jak ściągniesz do zera to moment i są rozciągnięte
meo21 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 panowie gdzie/ u kogo mogę zamówić takie sprężyny z oringami i podkładkami?? bo się trochę pogubiłem:grin:
chester121 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 ok troszkę porozbierałem tył i chyba wiem już czemu klapa niżej była śruby zawiasów (te na klapie) się przemieściły przynajmniej tak to wygląda, :/ tak wiec na wszelki wypadek przed modyfikacja sprawdźcie czy te śruby u was mocno trzymają!!! teraz czeka mnie szukanie jak wyregulować klapę i ponowny montaż siłowników (jam by ktoś miał jakieś wskazówki jak ja dobrze wyregulować to proszę o info na PW ) pzdr ---------- Post dopisany 09-12-2013 at 03:28 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 15:34 ---------- po długich bojach udało mi się wyregulować i na oryginalnych siłownikach klapa wygląda OK. niestety po zmianie siłowników klapa opadła (daszek klapy jest jakieś 0,5 mm niżej niż dach ) dodatkowo nie wiem czy to zła regulacja czy właśnie pchające siłowniki, ale zauważyłem ze zamek w klapie podczas zamykania „szura” po tym ruchomym plastiku zasłaniającym uchwyt zamka i to tak, ze i ta osłona i zamek w klapie maja mocne rysy, a nachylenia zamka w klapie nie da się zmienić (bo próbowałem) macie jakieś pomysły bo przez to tarcie czasem bagażnik nie chce sam się otworzyć :/ PS pozostałe szczeliny, wysokości i przetłoczenia klapy (z lampą) są prawidłowe, co trochę dziwi, a sprawdzałem szczeliny szczelinomierzem (dokładność do 0.21mm).
Kubica86 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 a początek link do starego tematu ( nie wiem dlaczego został zamknięty..?) http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/montaz-automatycznego-otwierania-bagaznika-pilota-a4-b6-avant-304596/index9.html ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ---------- Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się