Dev 1477 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Cisnienie moze byc ok ale przepływ oleju jest lipny dlatego popychacze hałasują mialem to samo na Motulu po przejsciu na LM SHT 5W40 spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Cisnienie moze byc ok ale przepływ oleju jest lipny dlatego popychacze hałasują mialem to samo na Motulu po przejsciu na LM SHT 5W40 spokój napinacz wymieniony pół roku spokój a teraz wróciło brak sił nawet gdy odłączę nastawnik to rano jest to samo czyli można wykluczyć nastawnik? Edytowane 26 Października 2014 przez sasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Jesli halasuje tylko po dluzszym postoju i krotko ja bym sobie glowy nie zawracal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Jesli halasuje tylko po dluzszym postoju i krotko ja bym sobie glowy nie zawracal. hałas jest ok 2 sekund ale dość głośny i metaliczny.jak było ok 20 stopni na dworze zdarzało się to sporadycznie a teraz co dziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Pewnie olej splywa z napinacza i zanim pompa dopompuje mija 2 sek, zeby Ci nie sklamac u mnie tak jest juz z 60 tys. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Pewnie olej splywa z napinacza i zanim pompa dopompuje mija 2 sek, zeby Ci nie sklamac u mnie tak jest juz z 60 tys. :-) co jest powodem ze spływa? gdy silnik jest rozgrzany też słychać delikatnie nastawnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 A jestes pewien ze to nie szklanki tym razem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 A jestes pewien ze to nie szklanki tym razem? niczego juz nie jestem pewien.jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Mozesz probowac z olejem, choc watpie czy moze pomoc, zostaje ci jeszcze wymiana nastawnika na kolejnego chinola, albo kupno z aso za 2 tys, suma sumarum jesli nie halasuje bardzo po rozgrzaniu i nie wywala zadnego bledu to dalej bym jezdzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MireXs 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) U mnie dokładnie to samo, w maju wymieniłem napinacz i łańcuch na chinola i przez jakiś czas nie było go słychać, natomiast teraz jak temperatura spadła na zewnątrz zawsze po dłuższym postoju i na zimnym silniku słychać napinacz przy uruchomieniu tak na 2s i potem przestaje. Po rozgrzaniu do 90C jest wszystko ok, nie tak jak to miało miejsce przed wymianą. Nie wiem czy to wina oleju... brak pomysłów. Olej - Castrol 10w40Przebieg - 235tyśWymieniona pompa oleju, wyczyszczony smog, sprawdzone ciśnienie. Edytowane 27 Października 2014 przez MireXs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 wywal to g.... co masz w silniku i wiecej nie chwal sie że coś podobnnego wlałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MireXs 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) wywal to g.... co masz w silniku i wiecej nie chwal sie że coś podobnnego wlałeś Jeśli chodzi o wymianę oleju to ja nie podejmowałem decyzji. Mechanik zaproponował półsyntetyk biorąc pod uwagę przebieg auta i wlał akurat Castrol. Nie wiem jak by się sprawdził 5w40 biorąc pod uwagę, że silnik troszkę oleju mi bierze :/ Edytowane 27 Października 2014 przez MireXs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 czyli podsumowując wszystkiemu winny jest nastawnik rozwiązaniem problemu jest zakup oryginału.a czym rożni się oryginał od podróby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 wywal to g.... co masz w silniku i wiecej nie chwal sie że coś podobnnego wlałeś Jeśli chodzi o wymianę oleju to ja nie podejmowałem decyzji. Mechanik zaproponował półsyntetyk biorąc pod uwagę przebieg auta i wlał akurat Castrol. Nie wiem jak by się sprawdził 5w40 biorąc pod uwagę, że silnik troszkę oleju mi bierze :/ na popczatek zmien mechanika to jakis szarlatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MireXs 0 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 wywal to g.... co masz w silniku i wiecej nie chwal sie że coś podobnnego wlałeś Jeśli chodzi o wymianę oleju to ja nie podejmowałem decyzji. Mechanik zaproponował półsyntetyk biorąc pod uwagę przebieg auta i wlał akurat Castrol. Nie wiem jak by się sprawdził 5w40 biorąc pod uwagę, że silnik troszkę oleju mi bierze :/ na popczatek zmien mechanika to jakis szarlatan Hehe Dev dzięki za rade. Następny olej jaki wleje przy wymianie będzie to motul 10w40. 5w30/40 boje się wlać bo nie wiem co było wlane wcześniej przed kupnem auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) 10w40 to mozesz smarować zawiasy od wrót chlewa albo obory. Nie ma znaczenia co bylo wlane, ważne jest co wlejesz i na czym jezdzisz. jakikolwiek samochód wjezdza do mnie na warsztat na wymiane oleju zawsze dostaje fulla, zadnego śmierćsyntetyka. Edytowane 2 Listopada 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwytychy 2 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 siemanko w moim BEXie wywala błąd:16396 - Z1 przestawienie wałka rozrządu w kier.wcześniej P0012 - 001 nieosiągalna wartość wymagana - sporadycznyteraz juz po pewnym porannym odpaleniu zapalił się check, jutro biore się za wymianę rozrządu (pasek, pompa, rolki) i przy okazji bym spawdził ten napinacz z łańcuszkiem i teraz pytanie jak się to sprawdza? dodam że nie ma ani spadku mocy ani nie tłucze się nic, zawsze rano chwilke pochodzi głośniej ale tylko jak popychacze się olejem wypelnią to juz jest cisza. Oleju jeszcze nie wymieniałem gdyż wymienie w przyszłym tyg jak turbo oddam do regenerecji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drut 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 NIe chciałem nic mówić ale też mi średnio to wygląda na napinacz. Cztałem na różnych forach i często podobne objawy dawały klapki w zaworze WG. Pisali że wymieniali łańcuchy z napinaczami + inne elementy a suma sumarum okazał się walniety zawór WG. Co masz na myśli? zawór WG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Mam na myśli zawór Westgate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jeśli chodzi o wymianę oleju to ja nie podejmowałem decyzji. Mechanik zaproponował półsyntetyk biorąc pod uwagę przebieg auta i wlał akurat Castrol. Nie wiem jak by się sprawdził 5w40 biorąc pod uwagę, że silnik troszkę oleju mi bierze :/ Po kupnie auta też miałem Castrola tylko 5W40, na taki tez wymieniłem. Nie dość że silnik pił olej około 1l na 3000km to odzywał się łancuszek. Po wymianie na Motula 5W40 silnik bierze 1l oleju na 10000km, a łańcucha nie słychać nawet na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się