lukas800900 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 9 godzin temu, przem8 napisał: zainwestować tysiaka w dobre części niż bujać się z wkurwiającą kontrolką Problem w tym, że w dobrą część trzeba zainwestowac 2,5tys zł. Do tego łańcuch, uszczelki i robocizna... 1
przem8 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Bez przesady. Kiedyś nie mając za bardzo wiedzy na ten temat kupiłem maxgear'a za 420 zł oraz łańcuch swaga i samochód śmiga bez problemu już kolejne lata. Lepszy zamiennik z łańcuchem można kupić spokojnie do tysiaka z kompletem uszczelek. W ori za 2,5 tys też się zdarzy, że potrafi cieknąć z cewki i terkocze chwile po rozruchu (co jest normą jak już ustalono).
lukas800900 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Ja ostatnio kupiłem Autloga za 700 zł i po 15-17 tys km znowu mam problem.
Wylye Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Było mówione i pisane - pdf w linku Rattle or knocking noise from camshaft adjuster at engine start.pdf
Vexart Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Witam właśnie składam u siebie rozrząd. Nowy łańcuch i napinacz założyłem dokręciłem, 16 ogniw zachowane. I jest taka sprawa że jak wydechowy się ustawi idealnie strzałkę na środku to na wałku ssącym nie jest idealnie na znaku jest trochę przesunięte. To tak ma być? Nie da się tego ustawić idealnie?
Mizur138 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Panowie wielokrotnie był tez tu poruszany watek ciśnienia oleju. Na moim zegarze Depo gdzie czujnik ciśnienia oleju jest zamontowany w podstawce do filtra oleju pokazuje mi takie dane,wiadomo ze takie połozenie czujnika cisnienia oleju moze podawac tylko przyblizone dane. Wolne Obroty 90°C - 1,4-1,5 bar i z zwiększająca temp oleju ciśnienie maleje np dzis przy ostrej jezdzie na zegarze była temp oleju 110°C a cisnienie wtedy 1,1 bar Czy to jest normalny objaw ?? Pozdrawiam Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Mizur138
Wylye Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Po każdym twz "pałownaiu" silnika to normalny objaw. A odn tego że pomiar przy podstawie filtra "daje przybliżone" wartości to są one przybliżone o.... "paralaksę" ZERO do danych fabrycznych - które, tam właśnie są mierzone i były podawane w tym topiku co najmniej kilkakrotnie. A w jakim punkcie chciałbyś dokonać pomiaru - bezp w pompie? Pomiarów ciśnienia dokonujemy po rozgrzaniu silnika do temp eksplatacyjnej ok 90 C Nie zaś po rzeźniczej jeździe "do odcinki" w upale 32C
Mizur138 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 5.08.2018 o 12:38, Wylye napisał: Po każdym twz "pałownaiu" silnika to normalny objaw. A odn tego że pomiar przy podstawie filtra "daje przybliżone" wartości to są one przybliżone o.... "paralaksę" ZERO do danych fabrycznych - które, tam właśnie są mierzone i były podawane w tym topiku co najmniej kilkakrotnie. A w jakim punkcie chciałbyś dokonać pomiaru - bezp w pompie? Pomiarów ciśnienia dokonujemy po rozgrzaniu silnika do temp eksplatacyjnej ok 90 C Nie zaś po rzeźniczej jeździe "do odcinki" w upale 32C Dziekuje za sczegołowa informacje? W takim razie cisnienie oleju mam w temp rownej 90C 1,4-1,5 wiec wszystko jest ok. Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez Mizur138
Paweł 1985 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Wotam wszystkich. Mam problem polegajacy na przeciekaniu od strony kostki n205 oleju. Wpadlem na pomysl zeby odkredzic cieknacy element i zaslepic dorobiona blaszką. Po odkreceniu zostaje tłoczek i spreżynka. I tu moje pytania: 1. Co bedzie jesli w mojej zaślepce zrobie tak zeby tloczek byl wcisniety. 2. Co bedzie jak zamątuje zaślepkę plaską i tloczek bedzie w takim samym polozeniu jak przy odpieciu przewodów. 3. Wyjmę tłoczek i sprężynkę i zamontuje zaslepkę. Jak jest wszystko uszczelnione silikonem to jest dobrze. Jak zaczyna przeciekac to jest poranne terkotanie. Wszystkie inne parametry są w normie.
przem8 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Zapewne wywali Ci checka na desce i błąd o braku synchronizacji wałków albo coś podobnego. Najlepiej jakbyś przełożył samą cewkę.
Paweł 1985 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Sama cewka byla przekladana i wywala blad nawet po adaptacji. Powiadomienie o bledzie mozna wyłączyć. Interesuje mnie bardziej co sie z samochodem bedzie dzialo w sytuacjach o których napisalem.
Wylye Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 11 godzin temu, Paweł 1985 napisał: Sama cewka byla przekladana i wywala blad nawet po adaptacji. Powiadomienie o bledzie mozna wyłączyć. Interesuje mnie bardziej co sie z samochodem bedzie dzialo w sytuacjach o których napisalem. Tak skrótowo sam pomysł jest w sumie ciekawy. Bo wciskając tłoczek uzyskasz położenie tłoczka "max moment" ale jeżeli dociśniesz tłoczek samą płaską blaszką - to wcale go nie wciśniesz. płaszczyzna przylgnia napinacza i solenoidu jest pozycją spoczynkową tłoczka i jest to pozycja "maksymalna moc" - Moje zdanie nt całego "onanizmu" z tym napinaczem jest powszechnie znane - ale Twój pomysł "ogłupienia" systemu jest ciekawy. Nie wiem jaki błąd pokazuje Twój napinacz ale jeżeli w blokach kontrolnych (93 i 94) masz wartości znacząco różne od zera "znacząco" a kod błędu pokazuje coś w stylu że wałek sąący jest przestawiony - wyprzedzony zbytnio - Twoje "czary" nie wiele pomogą. Ale "idziesz" w dobrą stronę
marekgolczynski Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Wymieniłem łańcuch z napinaczem jakieś 2 miesiące temu i mam problem wywala mi błąd położenia wału. Czek się nie wyświetla. Kilka razy nie mogłem odpalić na ciepłym nie za każdym razem łapie. Czujnik wymieniłem błąd ciągle jest. W czwartek jestem umówiony i robimy tak wymienimy jeszcze raz czujnik polozenia walu, czujnik halla i czujniki temperatury (czytałem że jak ciężko pali to może być problemem czujnik) sprawdzimy czy rozrząd jest poprawnie ustawiony (zapewniają mnie że jest) Co jeszcze mogę sprawdzić? Może to wina napinacza kupiłem zestaw firmy fai
przem8 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Podejrzyj co pokazuje w gr.93 na vagu.
marekgolczynski Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 18 minut temu, przem8 napisał: Podejrzyj co pokazuje w gr.93 na vagu. Kupiłem kabelek i jutro będę patrzył (pierwszy raz) więc co tam będzie jak coś jest nie tak
Wylye Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 8 godzin temu, marekgolczynski napisał: Kupiłem kabelek i jutro będę patrzył (pierwszy raz) więc co tam będzie jak coś jest nie tak Jak przeczytasz wątek tak powiedzmy 2 lub 3 miesiące wstecz aż do bieżącej strony, znajdziesz potrzebne Ci informacje z pewnością
Paweł 1985 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 12 godzin temu, Wylye napisał: Tak skrótowo sam pomysł jest w sumie ciekawy. Bo wciskając tłoczek uzyskasz położenie tłoczka "max moment" ale jeżeli dociśniesz tłoczek samą płaską blaszką - to wcale go nie wciśniesz. płaszczyzna przylgnia napinacza i solenoidu jest pozycją spoczynkową tłoczka i jest to pozycja "maksymalna moc" - Moje zdanie nt całego "onanizmu" z tym napinaczem jest powszechnie znane - ale Twój pomysł "ogłupienia" systemu jest ciekawy. Nie wiem jaki błąd pokazuje Twój napinacz ale jeżeli w blokach kontrolnych (93 i 94) masz wartości znacząco różne od zera "znacząco" a kod błędu pokazuje coś w stylu że wałek sąący jest przestawiony - wyprzedzony zbytnio - Twoje "czary" nie wiele pomogą. Ale "idziesz" w dobrą stronę W tejsumie chwili nie ma zadnychi błędów samochód dobrze jezdzi jedyny problem polega na cieknacej cewce. Jak zamontuje inna to walinie bledem. Dlatego chce ja zablokowac blaszka.
Wylye Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Paweł 1985 napisał: W tejsumie chwili nie ma zadnychi błędów (...) Cewki możesz sobie (w poprawnie działającym napinaczu) podmieniać jak... czapki na głowie - przy podmianie solenoidu nie potrzeba nawet robić "basic settings" - jeżeli podstawiałeś inny solenoid - cewkę i jak piszesz "walnęło błędem" wniosek jest jeden - podstawiany solenoid jest uszkodzony. Stary działa ale... cieknie... Dlatego kolejny raz radzę przeczytać więcej stron wątku - zastosować solucję którą opisywałem wielokrotnie i cieszyć się - tym co w świecie najdroższe (wg... Maryli Rodowicz - jest to święty spokoj)
marekgolczynski Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Mam kabel podłączyłem na zimnym i wolnych obrotach grupa 90 93 i bledy o ile o to chodzi ciężko coś tu znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się